Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

fijn zeg, annemarie en MissM!

An,...dat klinkt inderdaad spannend... hopelijk blijkt strax dat het om de leuke reden is:)

Welkom @juulke82!

Ff een update. Hier is het momenteel kunstje-doen-hoogseizoen. Ik ging gisteren naar de gyn voor mijn controle echo maar er was een misverstand over de tijd van de afspraak:-((
Ik zou zweren dat de assistente de vorige keer 11:20 uur zei bij het maken van de afspraak en dat heb ik dus terwijl ik daar stond ook meteen in mijn agenda geschreven, maar kennelijk bedoelde ze 10:20 want dat stond in de computer en op de afspraakkaart (waar ik stom-stom-stom heel niet meer naar gekeken heb omdat t immers in mijn agenda stond en die heb ik extra nog maandagavond voor de zekerheid nog gecheckt...grrr). Ik was dus een uur te laat!:-((( en de wachtkamer zat helemaal vol. Zodoende dus ook niet wijzer geworden over de status van mijn ei (ik test vrolijk verder)!

Ik kon pas de 21e bij een andere gyn terugkomen of de 25e bij de zelfde gyn als voorheen. De gyn die ik had was heel prettig en die 4 dg maakt dan ook niet meer uit (ik voel me goed, heb alleen deze ronde af en toe last van spotting lijkt t) dus nu ga ik de 25e maar.....en dat is een dag voor mijn nod! Dus wellicht kan ze dan ook al wel zien of het dan raak is of niet...?!! Wat denken jullie?

zwangeren sterkte met de vermoeidheid (vooral als je van die lange diensten hebt!)en andere kwaaltjes en voor de net-zwangeren veel plezier en succes bij het nog even geheim houden en of openbaren van het nieuws:)

Liefs

Welkom juulke! Leuk dat jullie voor een tweede gaan. En wat gek hè na een cyclus van 28 dagen ineens 21, maar komt vast goed :) ik heb al meer gelezen dat de dames t voor een tweede spannender vinden. Hoe komt dat?
Verder hangt hier een goede zwanger word vibe! Al 5 dames. ;)

En vitanova toch, zuur van je afspraak! Helaas niks aan te doen en wachten tot de volgende afspraak. Tja of ze dan iets zien.. Wie weet ;)
Hoe gaat t verder?
Xx

Gezellig Juul. Denk dat jouw ventje 6 dagen ouder is dan die oudste van mij he? ;-)

Welkom Juul leuk ik heb ook n 3 jarig zoontje! Idd een positieve vibe hier! ;-))
Nog gefeliciteerd tuinier helemaal vergeten dat je jarog was. Leuk van die slofjes. Duurt idd lang tot 10,5 week... Maar ja er staat wel die termijn voor op internet vaak bij ons doen ze alleen 8w en dan erna een afspraak voor de termijn en dan om de 4 weken geloof ik. Ik mag met 11w weer (over 2 weekjes al dus heel fijn)

Bammer vitanova das echt suf! Wel fijn vlak voor je nod.

Hier wel fijn dat iedereen t nu een beetje weet!

Vanmorgen mijn kruidvattest gedaan en binnen 10 sec knalroze!! Kan het niet geloven. Zijn die testen betrouwbaar? Ben wel voorzichtig blij aangezien het nog steeds mis kan gaan natuurlijk. Misschien eind deze week nog eens testen met duurdere test? Overigens niet ongesteld en anders al wel. Ook geen ongesteldheidsbuikpijn, maar kramp en licht misselijk. Wat spannend zeg!!

Gefeliciteerd An!!!Natuurlijk kun je nog es testen met een ClearBlue, maar Kruidvat is toch wel heel betrouwbaar lees ik overal.Test je nog es voor de 'leuk' :D
Ik moet vandaag volgens mij een ei leggen.Loop al sinds gisteren met steken in mijn linker eierstok, dus hoop dat we op tijd zijn!Ik sta er wel luchtig in; tis niet dat we er de klok bij zetten.
Sollune, ik vind het vooral spannend omdat ik de kraamtijd met onze zoon niet als erg prettig heb ervaren. We hadden 3 verschillende kraamverzorgsters, zoonlief huilde veel en de borstvoeding verliep pet omdat meneertje 4960 kg woog en niet bepaald gemotiveerd was om reserves aan te vullen :(Ook dat we een half jaar lang elk weekend kraamvisite hebben gehad is iets wat ik bij een 2e absoluut anders ga doen! Verschrikkelijk!!! Van die mensen die nooit kunnen op de voorgestelde data en visite die tot 23:00 blijft plakken terwijl je zowat omkiept van de slaap. Wetende dat je weer 4x eruit mag die nacht...Daarnaast vraag ik me natuurlijk af hoe ik dat ga doen met een drukke peuter en een baby en soms zie ik weer erg op tegen die 'fases' van sprongetjes, tandjes etc.
Aan de andere kant denk ik dat ik er nu wel veel ontspannender mee om kan gaan en hou ik me vast aan vriendinnen die zeggen dat een tweede stukken makkelijker gaat. We zullen het zien!
Ik ga even verder rondwaggelen als een broedkip pokpokpokwhahahahaxxx

Bizar gevoel en niet te begrijpen nog. De eerste 12 weken lijken mij erg spannend aangezien die nog risicovol zijn. Wij staan er ook ontspannen in juulke. Was net 3 maanden gestopt met de pil. Heb wel in 3,5 weken tijd 2 flessen wijn op in vakantie. Hopelijk niet heel erg in deze fase? Weet iemand dat?

Terug
Bovenaan