Gefeliciteerd An!!!Natuurlijk kun je nog es testen met een ClearBlue, maar Kruidvat is toch wel heel betrouwbaar lees ik overal.Test je nog es voor de 'leuk'

Ik moet vandaag volgens mij een ei leggen.Loop al sinds gisteren met steken in mijn linker eierstok, dus hoop dat we op tijd zijn!Ik sta er wel luchtig in; tis niet dat we er de klok bij zetten.
Sollune, ik vind het vooral spannend omdat ik de kraamtijd met onze zoon niet als erg prettig heb ervaren. We hadden 3 verschillende kraamverzorgsters, zoonlief huilde veel en de borstvoeding verliep pet omdat meneertje 4960 kg woog en niet bepaald gemotiveerd was om reserves aan te vullen

Ook dat we een half jaar lang elk weekend kraamvisite hebben gehad is iets wat ik bij een 2e absoluut anders ga doen! Verschrikkelijk!!! Van die mensen die nooit kunnen op de voorgestelde data en visite die tot 23:00 blijft plakken terwijl je zowat omkiept van de slaap. Wetende dat je weer 4x eruit mag die nacht...Daarnaast vraag ik me natuurlijk af hoe ik dat ga doen met een drukke peuter en een baby en soms zie ik weer erg op tegen die 'fases' van sprongetjes, tandjes etc.
Aan de andere kant denk ik dat ik er nu wel veel ontspannender mee om kan gaan en hou ik me vast aan vriendinnen die zeggen dat een tweede stukken makkelijker gaat. We zullen het zien!
Ik ga even verder rondwaggelen als een broedkip pokpokpokwhahahahaxxx