Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Dank je sollune en an!

Ik probeer wel goed mijn rust te nemen idd en ik moet nu dat laatste schooljaar afronden voor ik op verlof ga dus ik ga deze week nog starten ermee!

Pff ik snap je sollune ff doorbijten en dan komt het vast goed!!

An ik zal voor je duimen!

Liefs

Voel allemaal buikpijn en misselijkheid en mega moe! Maar ja, dat kan ook als ik ongesteld moet worden. Zegt allemaal niets

Thnx meiden, helemaal blij en aan iedereen het nieuws verteld, zo mooi al die blije reacties.
Ml is ook beetje gerust nu die was nogal zenuwachtig. Zo heerlijk om die echo te zien. En een weekje verder te zijn,
Lopen we gelijk Annemarie. Leuk!
Nu lekker slapen als dat lukt hahaha xxx

Annemarie en missm, superfijn dat jullie een goede echo hebben gehad.
En hoe waren de reacties vandaag sollune?
En voor jou spannend An, ga voor je duimen!

Oh an nog even geduld dan met die symptomen.
Daantje thanks for asking, maar ik was gister ineens zo misselijk dat we niet meer zijn gegaan..
Zaterdag gaan we daar toch BBQen dus we vertellen t dan gewoon en dan vrijdag of zaterdagmiddag mijn ouders :)

Fijn Annemarie dat je echo goed is. Even gerust gevoel.Balen Sollune dat je zo misselijk bent. Heb je er vaker last van?An, spannend!!! Bijna je NOD.
Ik was gisteren jarig. Drukke dag dus gisteravond kon ik om 12 uur de visite wel weg kijken al waren het mijn ouders en schoonouders. Ik was doodmoe. Vanmorgen al een voorbereidende vergadering op m`n werk. Vanmiddag lekker vrij dus heerlijk wat tijd voor mezelf. Morgen een dagje Ikea en met m`n 2 beste vriendinnen en voor hun kindjes naar de Prenatal..... Tsjaaaaaa... dat gaat niet goedkomen verwacht ik hahaha. Ik wist van hen ook al heel snel dat ze zwanger waren, dus ik denk dat ik morgen voor de bijl ga haha. Gisteren kreeg ik heel stiekum van m`n moeder zelf gehaakte slofjes. Zo lief! Snel opgeruimd boven in de kast hihi. Heb vanmorgen de verloskundigenpraktijk gebeld en ik heb 22 september mijn eerste echo en gelijk een intakegesprek er achteraan. Wel laat vind ik. Pas met 10,5 week.. *aftellen*.

Och ja nog proficiat tuinier :)!
Wat lief van de slofjes, schattig. Snap dat je er klaar mee was om 12u haha.
Oh en kan me voorstellen dat je t morgen niet meer voor je kan houden! Prenatal haha! Nja wel leuk dat je t dan kan vertellen :)
10,5 week is best laat ja, scheelt blijkbaar echt per praktijk. Zeker aftellen dan!

En over t misselijk zijn, ik heb dat juist niet echt, maar gister.. Bluh..
Vandaag voel ik me voor t eerst sinds dagen weer oké, denk dus dat ik zo echt maar even de deur uitga, even lucht happen!

Hallo ladies!
Allereerst gefeliciteerd voor de zwangere dames die net goed nieuws hebben gehad! :D
Ik kom weer gezellig meekletsen aangezien we bezig zijn voor een tweede kindje!Voor de komst van onze zoon (3) heb ik hier ook gezellig meegekletst en heb het gemist!
Ben in mei met de pil gestopt na 3 jaar en had meteen een mooie cyclus van 28 dagen. Dat gaf moed om deze maand, net als bij onze zoon, meteen zwanger te zijn.Helaas dacht moeder natuur daar vorige maand anders over, want toen was mijn cyclus ineens 21 dagen ;)Wat nu dus mijn NOD is....geen idee! hahaha
Sluit me aan bij jullie clubje, vind het dit keer nog spannender als bij de eerste.Dit wordt overigens de eerste ronde!
Liefs,Juulke

Terug
Bovenaan