Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

@an-182705 lieve meid gefeliciteerd! Ja die zijn wel betrouwbaar hoor. Ik heb nooit een dure test gedaan, ik voelde me zwanger, twee positieve kruidvattests en nog steeds niet ongesteld ;) dus t zal wel goed zijn.
Maar als t beter voelt, doe gewoon nog een testje. Blijft ie roze?
Spannend hè :) wat een gevoel. Vind t super voor je, nr6!! : )
En aangezien je zwanger bent geworden hoef je je niet druk te maken om die wijn, hij had hooguit je eisprong kunnen tegenhouden, maar tis nog geen wijntje per dag dus geen zorgen.
Nogmaals, jeeejjj!

@juulke82 gezien je kraamtijd snap ik het wel. Wat ik zo gek vind is dat mensen niet lijken te begrijpen dat je rust wil. Wij hebben nu al besloten dat wij gewoon alles bepalen en eerlijk gaan zijn als het niet uitkomt en sturen mensen weg als t klaar is hoor. En de kraamzorg tja daar kon je helaas niets aan doen. Ik denk verder dat straks de baby en de peuter (die dan al een kleuter is :) ) samen goed gaat lopen hoor, soms snappen kinderen meer dan je denkt, zolang je zelf ontspannen overkomt en je oudste nog lekker zijn aandacht geeft. Komt vast goed.

Dank je sollune. Zeker bizar. Fijn om te delen aangezien je dat nog niet doet met de buitenwereld.

Ik herken je reactie heel goed van je Sollune, dat je alles eerlijk gaat zeggen en zelf bepaalt.Die insteek hadden wij ook, alleen is het ineens een andere wereld als je propvol hormonen zit hahahaWe zullen bij ukkie 2 een kraamfeest geven en verder niks!
Tegen de tijd dat de baby er is gaat onze zoon al naar de basisschool, dus dat zal zeker ook een rustmoment zijn gedurende de dag. Daarom hebben we er ook bewust 3 jaar tussen gelaten.
Leuk hè, dat stiekeme gedoe hier op zo'n forum!Dat wildvreemden al weten wat je dierbaren zelfs nog niet weten! hahaha
Heb je je al suf getest An? ;)

Gefeliciteerd An! Super man!En welkom juulke :)
Wat leuk dat jullie voor een tweede gaan en hopelijk hebben jullie daar snel succes mee, als het aan deze topic ligt dan komt dat zeker goed hahaha :p
@supertjeHoe gaat het met jou? Ik zal zo wel ff lezen op andere onderwerpen want heb het weer bizar druk momenteel :-/Je zit nu midden in je rode dagen geloof ik he? Ben wel nieuwsgierig wat ze gaan zeggen bij die nacontrole! Is dat niet morgen?
@solluneHoe is het met jou lieverd? Moe vooral lees ik? Ik ben dat ook nog steeds jow dat duurt even voordat dat voorbij is hihi :)Ben je al meer aan het idee gewend inmiddels? Mocht je ook eventueel ervaren dat je angst gevoelens hebt dan ben ik o.a een luisterend oor voor je oor dat komt echt goed!
@tuinier helemaal niet gezien dat je jarig was jeetje wat slecht van me! Alsnog een dikke proficiat! Je hebt wel het beste cadeau gekregen die je maar kon bedenken en dat is dat fantastische wondertje die groeit en bloeit in jou buik :-D
@ lieve vitanovaJezus wat een toestand dan daar bij de gynaecoloog pfff! Ik zou daar ook zeker de balen van hebben zeg! De dag voor je NOD zou je dan (in het gunstigste geval) ongeveer 4 a 4,5 week zwanger zijn ik weet niet wat er dan te zien is al hoop ik bij jou dat ze verdorie gewoon wat zien! Ik ga voor je duimen meid!
Sow vandaag weer een dienst gedraaid die wel meeviel, morgen een dubbele dienst en dan tussendoor beunen ( knippen) heb ik net ook gedaan overigens...Toch is dat ook wel zwaar hoor om er nog bij te doen ik ben het al enigszins aan het afbouwen..Zie het straks ook echt niet zitten om de baby overal mee naar toe te nemen om daar te gaan knippen nee dank je mijn vriendinnen moeten maar lekker een kapper zoeken hahaha :p
Net als ik overigens XD
Meiden ik ga even een heerlijke spinazietaart in elkaar flansen daar had ik enorm zin in!
Liefsss

Controle gehad annemarie. Zie als het langer duurt. Einde komt in zicht.

Terug
Bovenaan