Hee Hilde! Bedankt voor je tips! Ik had dit echt even nodig. Er speelde TE VEEL ideeen door mijn hoofd! Ik heb gedeeltelijke kunstacademie gedaan trouwens.
Kunstacademie grafisch vormgeven werd toen gecombineerd met communicatie. Was een nieuw concept in Rotterdam zodat je meer kansen zou krijgen op de arbeidsmarkt. Ik ben dus voornamelijk opgeleid voor de reclamebusiness. Als ik je verhaal zo lees dan hebben we erg dezelfde smaak.
Ik had inderdaad al nagedacht over behang als achterwand in een kastje maarree er is geen kastje. Ik zit te denken aan een felle kleur op de muur. Een zilverkleurige lijst erop bv overal 50 cm uit de rand en dan binnen die lijst een stoer retro behangetje.
Het moet me gewoon weer ff helder worden. Doordat ik de deur niet uit kan door mijn operatie kan ik het ff niet kwijt zeg maar. Ik wil binnenkort echt even behangetjes en kleurtjes spotten. Lekker genieten even een uurtje naar zo'n winkel. Even mijn hoofd legen in ideeen. Pfffff ik denk dat ik nu even ga zeuren bij manlief dat we zaterdag even gaan met die stomme rolstoel.
THX!
gr.Ing