Klo*tezooi!!

Hey mama's,

de laatste tijd niet zo actief geweest en dat heeft te maken met het volgende:

Edwin en ik gaan uit elkaar. We modderen al heel lang samen aan maar we komen er gewoon niet uit. Ik heb ontzettend lang getwijfeld omdat we Ivar hebben, maar uiteindelijk heb ik moeten toegeven dat ik gewoon geen relatie met hem kan onderhouden. Hij zit op een manier in elkaar waar ik niet mee om kan gaan (en ik denk/hoop een heleboel andere vrouwen ook niet, anders voel ik me zo schuldig dat ik te weinig pik), waarbij de 2 grootste issues zijn: hij zoekt aandacht van andere vrouwen op internet (daarnaast heeft hij ook alleen maar vriendinnen, ik heb er wel eens een topic over geopend), weliswaar alleen voor de lol, maar hij heeft 3x dingen voor me verzwegen dus vertrouw ik hem niet meer. Daarnaast is hij zo ontzettend laks, ik word er gewoon af en toe horendol van! Niks in het huishouden doen (iig niet spontaan), niks aan klussen doen m.b.t. de woning etc.

Nu schilder ik hem wel even af als een eikel door mijn boosheid, maar dat is hij natuurlijk niet helemaal. Ik ben bijna 4 jaar bij hem geweest en zeker in het begin heel erg gelukkig met hem geweest. Hij is heel lief voor mij en Ivar, wil ook absoluut het beste voor mij en Ivar!

Het is de bedoeling dat we met hulp van een bemiddelaar een co-ouderschap op papier gaan zetten, ik ga t.z.t verhuizen (hij woont hier al heel lang en ik wil graag een nieuwe start maken). Wanneer dat zal zijn, geen idee, moeten we allemaal nog uitzoeken, ook hier zijn gigantisch lange wachtlijsten voor huurhuizen helaas.

Zo, dat is van mijn hart, ik baal natuurlijk enorm, maar gelukkig hebben we geen ruzie en kunnen we alles met elkaar bespreken en nog naast elkaar in  1 huis wonen.

Jenneke

aaahh dat is inderdaad een klo*tezooi.

weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar wil je wel veel sterkte wensen. En het is mooi dat jullie alles rond Ivar goed kunnen regelen.

Tjonge meid toch, wat een vervelende situatie. Ik weet helaas hoe het is om in zo'n positie te zitten, alhoewel de situatie op zich geheel anders was bij mij en ik uiteindelijk niet de keus gemaakt heb om alleen verder te gaan. Maar ik denk dat dat uiteindelijk weinig verschil maakt. Jij moet straks ook door als alleenstaande mama.

Ik wens je alle sterkte van de wereld toe en hoop voor je dat  de relatie zoals die nu tussen jullie bestaat, gehandhaafd kan blijven. Dat zal niet gemakkelijk zijn, maar het zou inderdaad geweldig zijn. Dit klinkt  misschien erg deprimerend, maar ervaring  heeft geleerd dat bij tegengestelde belangen de relatie wel heel erg sterk moet zijn, wil die optimaal blijven. Tussen mij en mijn ex wordt de relatie nu langzaamaan weer wat beter (na 2 jaar!!).

Nogmaals heel veel sterkte en als je praktische vragen heb, mag je  die altijd aan me  stellen.

Liefs Fonske.  

Dapper hoor dat je zo'n beslissing durft te nemen. Ik wil je heel veel sterkte toewensen de komende tijd, want echt alles zal voor je op de kop komen te staan.

EEn dikke knuffel van Annemieke en Lukas

Jeetje mina,...

Maar wat knap dat je deze keuze hebt gemaakt..
Goed hoor!

Niks moeilijkers als je verstand boven je gevoel verkiezen..

Sterkte meid!!
Als ik iets voor je kan doen,..

Esmé mv Kay

Jeetje zeg, wat een bericht.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er behoorlijk van schrik en niet zo goed weet wat ik moet zeggen.
Het lijkt me in ieder geval  een hele moeilijke tijd voor jullie en ik wil je dan ook veel sterkte wensen.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Terug
Bovenaan