Klo*tezooi!!

Lieve lieve meiden,

wat een lieve reacties van jullie! Dat ik dapper zou zijn, ik had daar nog niet eens over nagedacht, ik voelde me alleen maar schuldig dat ik Ivar zijn gezin ontnam, maar nu zie ik het weer wat positiever in!

Dank jullie wel!

liefs Jenneke

Meis, goed dat je naar je hart luistert uiteraard.

Is een moeilijke tijd.

Ik heb het zo nu en dan nog wel eens moeilijk, dat het niet zo heeft
mogen zijn om met je kleintje en partner een gezinnetje te kunnen
vormen.

Maar nogmaals, nooit spijt van mijn beslissing gehad want het ging
gewoon niet omdat dingen helaas niet in de haak waren.... En dan kun je
wel draaien en proberen en doen en en en en... en dan met name voor de
kleine maar uiteindelijk wordt daar   niemand gelukkig van..

Het zonnetje schijnt degelijk wel, dus ook bij jou ookal zal je het ook in de toekomst best wel eens moeilijk hebben.

Sterkte

liefs Daan

hey meid!
wat vervelend allemaal...en jeetje wat moet dat moeiljk zijn geweest om deze beslissing te nemen.ik vindt het heel dapper van je!
ik wil je veel sterkte met alles wensen.
natalie.

Moeilijk om een ingrijpende beslissing als deze te nemen en dus des te dapper dat je stap durft te nemen! Blijven aanmodderen werkt gewoon niet, dus jullie worden er uiteindelijk allemaal beter van! Veel sterkte met alles goed  te regelen, enne .... je hart luchten kan altijd hier!

Lisenka mv Tessa

Hey meis,

wat balen zeg voor je.....maar ik denk dat je idd een juiste keus hebt gemaakt.....voor zowel jezelf als je lieve kleine binkie hoor.....

als mama zich niet gelukkig voelt dan voelt zo`n kleine man dat helemaal aan hoor...

je kunt in ieder geval hier altijd je ei kwijt....dus lucht je hart.....

hier word ook aan je gedacht....

Ik vind je in ieder geval een sterke vrouw dat je deze beslissing hebt kunnen maken...

Liefs Denise en sterkte in deze komende tijd....

Terug
Bovenaan