Klo*tezooi!!

Hoi Jenneke,

Tjee wat een rotbericht! Ik kan me voorstellen dat jullie een hele moeilijke periode achter de rug hebben en nog tegemoet gaan.
Het zal zeker niet makkelijk worden maar ik hoop voor je dat je uiteindelijk weer je rust vind en wie weet in de toekomst weer nieuw geluk? Al moet je daar ws nu niet aan denken...
Ook ik geloof niet in "bij elkaar blijven voor de kinderen". Kinderen voelen vaak meer aan dat wij denken hoor!
Ik vind het heel knap van je dat je deze stap hebt durven nemen, want iid: als het vertrouwen weg is, valt de basis van je hele relatie weg vind ik!
Mocht je een moeilijk moment hebben dan zijn hier op het forum heel veel luisterende oren en schouders om even steun bij te zoeken  hoor!
Heel veel sterkte meid!!!

Groetjes van Cissy

Jeetje, dat is echt even schrikken. Ik kan me die topics nog wel herinneren. Wat zat je toen te twijfelen.
Heel veel sterkte met alle dingen die te regelen zijn, en met de dingen die nu door je hoofd spelen.
Ik bied het maar even aan, al weet ik niet of je er wat mee kan, als ik (of we) iets voor je kan doen, laat het dan maar even weten.
Liefs Nelleke

Jeetje Jenneke, wat een bericht. Vind het net als de rest van de dames heel goed van je dat je deze stap neemt. Niemand wordt er gelukkiger van als je zo door blijft modderen.
Ik hoop dat jullie alles goed op papeir krijgen wat het co-ouderschap betreft en dat je gauw een nieuwe start kunt maken met een eigen huisje voor jou en Ivar.

Heel veel sterkte en liefs!!

Jen en Mike

Hiya Jenneke.

Heftig allemaal hoor, het is al zo'n stap om een relatie te beeindigen, en ik kan me voorstellen dat je langer hebt getwijfeld in verband met Ivar. Maar er veranderd niets aan het feit dat jij z'n moeder bent, en Edwin zijn vader is. Ik denk dat je je kind(eren) uiteindelijk alleen maar een plezier doet als alle twee de ouders gelukkig zijn. En als dat niet met elkaar is....so be it. Jullie geven aan Ivar wel het voorbeeld hoe je als mensen (en ouders) met elkaar om kan gaan in moeilijke tijden. Ik hoop dat jullie er met elkaar goed uitkomen wat betreft co-ouderschap e.d.
En ik hoop dat het een beetje helpt om te weten dat er hier een hele hoop meiden zijn die je steun en hulp aan willen bieden.
Als je wilt mailen om ff te schreeuwen (nou ja virtueel dan) of praten o.i.d. dan kan dat altijd hoor (ilja@nalewajk.com). Is lekker praktisch vanwege tijdsverschil, als je niet kan slapen dan ben ik nog op en kan je altijd bij me terrecht.

Dikke knuffel, ilja

Hoi Jenneke,

Meid toch....dit had ik toch niet verwacht hoor toen ik je topic opende....Tjeetje,heb effe geen woorden....moet even bezinnen!

Wat sterk van je dat je voor Ivar en jezelf kiest en wat fijn dat jullie het saampjes zo goed kunnen oplossen...wat een goed voorbeeld voor Ivar dat het zonder ruzie kan!!
Meid heel veel sterkte de komende tijd en we zijn altijd hier he,als je je hart wil luchten oid!!

Veel liefs Kitty en Tess

Lieve Jenneke,
Meid,wat een ellende.
Ik vind je dapper hoor,dat je deze stap neemt voot jezelf en Ivar.
Je hebt een moeilijke tijd achter de rug en je zal een moeilijke tijd tegemoet gaan,aarzel niet hulp in te roepen als je even aan je eind zit,vergeet jezelf niet hoor!
Meid,heel veel sterkte en een knuffel.
Liefs Tanja

Terug
Bovenaan