Hey Jenneke,
Nou, dat is wel even schrikken idd. Maar zoals al meerdere dames schreven: dapper dat je de stap zet! Aanmodderen is voor niemand goed; niet voor jou, niet voor je partner en zeker niet voor Ivar. Maar ik kan me voorstellen dat dat soms wel de makkelijkste weg is. Jij hebt een keus gemaakt en zet daarmee een stap vooruit! Erg knap!
Wat je schrijft over dat je eigenlijk hoopt dat een andere vrouw het ook niet zo lang uit houdt met hem....als dat wel gebeurt, voel je daar dan zeker niet schuldig over. Even heel botweg gezegd: op ieder potje past een dekseltje, maar jij bent niet zijn dekseltje, of hij is niet jouw dekseltje, wat je wilt.
Voor jou is hij niet de juiste partner. Misschien vind jij jouw "dekseltje" wel sneller dan je denkt. En wellicht loopt er voor hem ook iets "passends" rond. Jullie zijn niet elkaars ware, nou dat kan toch? Daar is niemand schuldig aan hoor! Het leven is te kort om aan te modderen!
Ik wens je veel sterkte en succes de komende tijd. Hopelijk vind je toch snel een eigen woonruimte, want nu de knoop is doorgehakt wil je er ook naar handelen lijkt me.
En schroom niet om hier af en toe je hart te luchten, het kan en mag hier!
Groetjes,
Ellen mv Julian