Klo*tezooi!!

Poeh Jenneke, wat heftig! Dat is een behoorlijke stap, die je ongetwijfeld niet lichtvaardig zet. Knap dat je de knoop hebt durven doorhakken en hopelijk levert het voor jou en Ivar een gelukkigere toekomst op. Veel sterkte de komende tijd!
Dikke knuffel van Laura en Thom

Hè meid, wat een rot nieuws! Wel erg knap van je dat je beslissing hebt genomen.
Veel sterkte en ik hoop dat jullie er wel samen uit kunnen komen.

Groetjes Fennie en Jente

Hey Jenneke,

Nou, dat is wel even schrikken idd. Maar zoals al meerdere dames schreven: dapper dat je de stap zet! Aanmodderen is voor niemand goed; niet voor jou, niet voor je partner en zeker niet voor Ivar. Maar ik kan me voorstellen dat dat soms wel de makkelijkste weg is. Jij hebt een keus gemaakt en zet daarmee een stap vooruit! Erg knap!

Wat je schrijft over dat je eigenlijk hoopt dat een andere vrouw het ook niet zo lang uit houdt met hem....als dat wel gebeurt, voel je daar dan zeker niet schuldig over. Even heel botweg gezegd: op ieder potje past een dekseltje, maar jij bent niet zijn dekseltje, of hij is niet jouw dekseltje, wat je wilt.
Voor jou is hij niet de juiste partner. Misschien vind jij jouw "dekseltje" wel sneller dan je denkt. En wellicht loopt er voor hem ook iets "passends" rond. Jullie zijn niet elkaars ware, nou dat kan toch? Daar is niemand schuldig aan hoor! Het leven is te kort om aan te modderen!

Ik wens je veel sterkte en succes de komende tijd. Hopelijk vind je toch snel een eigen woonruimte, want nu de knoop is doorgehakt wil je er ook naar handelen lijkt me.
En schroom niet om hier af en toe je hart te luchten, het kan en mag hier!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Jeetje Jenneke, ik schrik altijd wel even van zo'n berichtje.
Knap dat je gaat voor een grote verandering in je leven, het zal best moeilijk zijn maar ik geloof ook niet in bij elkaar blijven voor de kinderen.
De tijd zal leren hoe jullie met deze situatie om moeten gaan, ik wens je daar heel veel succes mee.

liefs Daniëlle.

Hey Jenneke!

Ik lees alles mee maar reageer even weinig, maar voor jou log ik even in hoor!
Inderdaad: wat een K*T berichtje zeg! Zal ook vast niet meegevallen zijn om het te schrijven hier, hoe goed we elkaar ook allemaal kennen hier, toch?
Meis, je bent vreselijk dapper, je kiest voor jezelf!! Goed hoor!

Ik zeg altijd dat het soms moeilijk is om met iemand iets te beginnen, maar nog veel moeilijker om iets met iemand wer te moeten beëindigen...

En hoe erg het nu ook allemaal is: liever nu als na een paar jaar nog doormodderen en Ivar er ( nog meer  ) van mee krijgt, toch? Ik wilde dat ik iets voor je kan doen...
Neem je genoegen met een virtuele knuffel???

Kus, Marieke

Lieve Jenneke,

Wat een heftige verhaal meid, wat zul jij een moeilijke tijd achter de rug hebben..... Ik wil je heeeeeel veel sterkte wensen de komende tijd en ik hoop ook voor jullie alledrie dat jullie er goed uitkomen en dat er goede afspraken worden gemaakt voor jullie kleine mannetje.

Heb je voldoende back-up in je omgeving? Maak er gebruik van hoor, dit is echt wel een grote stap in je leven waarbij je ook jezelf niet uit het oog moet verliezen, dus zo af en toe tijd voor jezelf (met vriendinnen) is heel belangrijk.

Ik leef met je mee en nogmaals heel veel sterkte gewenst! Uiteindelijk zullen jij en Ivar (en misschien ook Edwin) beter af zijn. Je bent een dapper mens!

Liefs
Susan

Hi Jenneke,

Jeetje dat is schrikken zeg! Toen ik de titel van de topic zag dacht ik echt niet hier aan. ik herinner me idd nog een tijd geleden de discussie over je man..Goh, wat moet jij je rot voelen..Ik sluit me helemaal aan bij bovenstaande berichten, wens je veel kracht en sterkte en bedenk dat het altijd nog beter is om alleen gelukkig te zijn dan samen ongelukkig. Nou ja alleen...je hebt natuurlijk altijd dat ventje van je nog! Lucht je hart hier als jke wilt  en als je afleiding zoekt...tijd voor een volgende forumdag!

Liefs, Marcia mv Puck

Hoi Jenneke

Wat een ontzettend rot bericht zeg. Ik wil je ook heel veel sterkte wensen met alles. Goed dat je nu voor je eigen en Ivar hebt gekozen! Fijn dat alles zonder ruzie gaat.
Heel veel liefs en een dikke knuffel voor jullie 2!
Esther en Thomas

Terug
Bovenaan