KLOTE ZOOI!!!!!!!

Ho jessy,

Ff rustig meid, heb net liselotte's berichtje gelezen en die was helemaal niet zo aanvallend als jij hem nu oppakt.
Ik snap dat als mensen vervelend reageren op jou verhaal jeje dan aangevallen voelt.
Ik heb je verhaal gelezen en je toen gesteunt weet je nog, terwijl heel veel mensen er anders over dachten.

Je moet je echter niet zo laten gaan. We proberen het gezxellig te houden hier en met zulke berichten, ga je een beetje over de scheef meid.

Het is ttrouwens iemand anders topic en dan is het vervelend als we nu gaan afwijken van het onderwerp.

succes meid, en laat je niet gek maken he.

xxx Bambi

bambi, ik laat me helemaal niet gek maken of ga scheef doen. Maar zij doet net of ik bewust de keuze heb genomen om een einde te maken aan de zwangerschap die ik dacht te hebben. Als je niet positief kan reageren, lisselotte dan, zeg dan helemaal niets. Ik heb er allemaal ook niet om gevraagd!! Ik hou het gezellig, maar als ik word beoordeeld als iemand die maar een beetje dom was en maar duf een antibiotiakuur gaat slikken. En dat het mijn eigen schuld is dat  het kwijt geraakt is. dan moet ik even tegen haar zeggen waar het op staat.Want dat is allemaal onzin.

Ik weet wat je de vorige keer mij schreef. Dat vond ik ook erg lief en steunend. Maar lislotte moet weten dat zij zoiets niet zomaar op tafel mag gooien, vooral niet als zij niet weet waar zij over praat.

Vergeef mij bambi, het is niet naar jou gericht. Maar dit moest ik even voor mijzelf rechtzetten. het is niet mijn bedoel om deze topic te verwarren of zo of boos aftereageren, maar ik moest het even aan haar kwijt.

jessy

he meis, ik snap wat je bedoelt , maar wil je dit voortaan ff in een andere topic doen?

want ik denk teleksn dat er wat aan mij gevraagt wordt of een tip gegeven wordt en dan wil ik het lezen en dan staat er iets in wat mij niet aan gaat , in dat gevaal, vind het niet zo leuk , dus graag alsje blieft ander topic graag

greetz suzette

Hoi Suzette,
het spijt mij dat ik jou topic verknald heb.
ik snap heel goed dat je dat niet leuk vind.
wilde alleen maar mijn mening geven en ik dacht niet dat het zulke reactie op zou leveren.
heb het ook helemaal zo niet bedoelt maar het is zo wel opgepakt.
ik heb daarom ook een nieuwe topic aangemaakt zodat jij er geen last meer van zal hebben.
in ieder geval niet van mij.
ik wens je nog veel succes met zwanger worden en dat ik je maar snel op het zwanger zijn forum zal zien.
gr lisette

he meis 1 ding ben niet boos hoor , vind het alleen niet leuk xxxxxxx thnx

Hallo Suzette, dat is inderdaad vreselijk. Kan me heel goed voorstellen dat je boos en verdrietig bent hoor. Hoop voor je dat ze met iets goeds komen dat je binnenkort gewoon lekker zwanger bent. Heel veel succes en het is goed dat je het van je afschrijft hier. Dat scheelt altijd weer een beetje he?

Liefs Yvonne

ja dat helpt heel goed, was gelijk opgelucht, ben gelukkig nu niet meer boos, is nu afw8 wat we gaan doen, is niet leuk om dit te horen maar ben ook blij dat dat het misschien is , inplaats van iets met me ei leiders, toch? dus ja is nu afw8,

thnx voor je reactie greetz suzette

Hallo Suzette, dat is ook zo hoor, heb je gelijk in! En dan is er zelfs vaak nog wel wat aan te doen, want ze kunnen tegenwoordig ook zoveel! Het is alleen voor jou vervelend dat ze in het begin zeiden dat het niet uit maakte en nu blijkt het van wel.  Dat is  niet echt niet leuk om achter te komen. Hoop voor je dat het snel raak is hoor! Succes!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan