Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sjezus al tien keer een bericht geschreven, wordt hij niet geplaatst! Wat ongelooflijk irritant.
Schouder prik deed heel zeer, niet voor herhaling vatbaar. Als het niet helpt moet ik nog een keer, dacht het niet!!!
Verder niets bijzonders.
Fijne zondag allemaal!!!

nee maar!!!

Hoest verder met iedereen?? Voor happy is het spannend.
Voor bieb en linda ook, met al die klachten.......ik moet denk ik nog anderhalve week wachten, mijn temp is hoger.....dus eisprong wel gehad denk ik. Of komt het door die onstekingen?? Wel braaf om de dag geklust..........en zere tieten. Maar verder niets.....
Blijft afwachten dus. Zou wel heel snel zijn, meteen na miskraam.

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Sterretje (4e ronde raak): Uitgerekend  17 mei 2008
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde

November: 2) Bambi 4e ronde

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2) Bambi 4e ronde ZWANGER !!!!!   bezig bijtje
3)
4)  
 5) Miekje mk
6)Jacqy84, 4e ronde
7)
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde  (uitgaande van de langste cyclus) kleintje 5e ronde
13)
14)
15)
16)
17) Happy 5e ronde
18)  
19)
20) Chris 9e ronde
21)
22)
23)
24)
25)Rimke, ronde 6, 1e ronde na miskraam
26)
27)Essy, 3e ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 34 dgn)
28)kruimels, 7de ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 32 dagen)
       Mootje, 9de ronde  ( onregelmatige cyclus )
29) Bieb2e ronde na mk  
         Linda 2e kindje
30)

DECEMBER

1)  
2)bezig bijtje
3) mamoetje 1006 , 1e ronde, 1e kindje
4) Jacqy84, 5e ronde
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)  
13)
14)
15)kleintje 6e ronde uitgaan de van 33 dagen
16)
17)  
18)  
19)
20)  
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

He lieve meiden!!

Klusbabe's 10 alweer!! Ik heb de wolk even mee verhuisd!
Rimke, meid vervelend zeg die prik, inderdaad hopen dat het niet meer nodig is!
Happy, wat spannend voor jou zeg! ik duim voor je!
Kruimels, balen die stomme plank! Hoop voor je dat het snel geneesd!

Ik zit nu als het goed is in mijn vruchtbare dagen.. wel weer erg spannend! En daarna weer afwachten..
Fijne zondag!

Liefs Jacqy

hey meiden

Feestje was gister erg gezellig, was alleen niet zo lekker in me lijf , misselijk en me tieten doen zeer, heb ook nog steeds krampjes in of bij me baarmoeder, me man zeg dat ik zwanger ben, maar ik denk dat het komt van die hormoonmedicijnen.

Rimke: kan jij niet even vragen of ik zwanger ben haha
Hopelijk hoef je niet nog zo'n spuit meid, pfff zou niet met je ruilen willen hoor, ik kan helemaal niet tegen prikken

Kruimels: ik schoot in de lach toen ik je verhaal las, ik zag het al helemaal voor me neus gebeuren, gelukkig heb je er geen hersenschudding aan over gehouden, Gaat het nu weer een beetje?

Vanavond komt de sint bij ons in de haven, daar gaan we heen  

hoi meiden,

Nummer 10 alweer/ joepie.
Dat kut forum doet wel nog steeds raar he.

Kruimels meid, wat vervelend dat ongelukje met die plank.hoo dat de blauwe plekken snel weg trekken. en ik ben helemaal nog geen 9 wk zwanger hoor. Ben nu 6 wk en ik krijg bij 9 wk al een echo en dat zal dan over 3wk ong. zijn. je had het ff verkeerd begrepen.

Bieb meid vervelend he dat je vriendinnen dan anders reageren als je had gehoopt , of er komt weer zon domme opmerking uit waar je niks aan hebt. pff ben er wel achter dat ik niet op ze kan bouwen iig.

Rimke gaat het weer een beetje . zon prik lijkt me indd heel vervelend zou niet graag willebn ruilen. en wie weet joh is het in 1x weer raak. je weet nooit he.

Linda ook bij jou kan het allemaal al gebeuren van binnen hoor. Je  had niet voor niets die hormonen om te slikken die moeten als het goed is hun werk doen. ben zeer benieuwd meid.

Jacqy volop[ in de klus, meid laten we hopen dat het deze maand gaat werken. gewoon net al ik een pittig lingerie setje aan en om de dag klussen vanaf het moment dat je ongie voorbij is en in je VB dagen gewoon elke dag hahaha, maar het heeft wel gewerkt.

Gisteren bij me schoonzussie geweest en we kregen een speen met papa is the best, geweldig want die zocht ik al en ik kreeg nog een tube buikbalsum van zwitzal mama. lekker hoor.

straks komen me pa en ma en gaan we lekker chinees eten. heb het hele weekend op bed gelegen en me boek gelezen. heerlijk.
ga nu ff me haar fohnen.

xxx Bambi

He bambi!
Leuk zeg zo'n speen! Ik denk dat het best gaaf is om dat soort cadeautjes te krijgen!
En lekker naar de chinees!! jam jam!! Ik ga mee!
Fijn dat het goed met je gaat! Heb je al veel klachtjes??
En ja.. we zijn flink aan de klus! Hoop echt dat t deze maand raak is! hihi

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan