Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kruimels: gelukkig gaat het weer met je en die zwellingen die zakken wel weer weg, en als ze er naar vragen zeg je gewoon dat je hebt gevochten met je vriend, en dat jij hebt gewonnen hahaha

Rimke: voor jouw wordt het ook spannend meid, ook allerlei kwaaltjes. Ik kan het niet meer afwachten, me baarmoeder is zo gevoelig, met lopen en zitten en fietsen enz. voel ik het steeds hopelijk goed nieuws

xxx linda

he meiden,

Nou die man was er voreg geloof half 9 al en was met 10 min weerweg. ben lekker terug naar me bedje gegaan en kom er net weer uit hihihi lekker hoor.
vanmiddag op de koffie bij me moeder en dan ook nog naar de tandarts brr. ohja daar had ik nog een vraag over. miss moeten er wel weer foto's gemaakt worden van me gebid. mag dit nu ik zwanger ben? ook als er zon kleed over me heen ligt ? ga het ff googelen zo.

Kruimel ik had je berichtje niet gevonden. mijn zin was verkeerd en bedoelde of jij je berichtje al gevonden had whahaha. maarre als je plakken doet en er gebeurt niks dan is ie niet gecopieerd helaas.

Rimke en Linda woh meiden zal het bij jullie allebij dan raak zijn. Zou wel mega gaaf zijn hoor. Rimke gelijk raak na de vervelende mk en Linda gelijk raak na beginnen met medicatie. Ik hoop het zo voor jullie. Duim Duim Duim

xxx Bambi

Hoi meiden,

Klote forum, het lukt me echt niet om iets te plaatsen, dus ff kort. Mn rd s zijn gekomen grrrrrr, wel precies op tijd dus dat is dan nog wel positief. Baal er wel van maar ja ......Nieuwe nod is 16 december bah wat duurt dat nog lang .....

kus happy

hey happy

balen meid dat de rd's er zijn , maar net wat je zelf al zegt wel op tijd dus dat is wel weer iets positiefs

Ik heb al 2 e-mails gestuurd naar jonge gezinnen, ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor het forum het weer doet

xxx linda

hoi meiden,

Nou heb geen gaatjes gelukkig. had wel een klein beetje tandsteen op me onderste tanden en die heeft ze gelijk schoongemaakt. gatver heb nu nog een rot gevoel in me ondertanden. ze zij niks over foto's me vader wel . nou staat de volgende afspraak al op 22 mei, wat zal ze opkijken als ik met zon toet van een buik aankom hahaha.

Happy meid wat ontzettend balen dat de RD zijn gekomen, maar ja miss heb je deze maand niet bewust en gericht geklust. Miss net zoals ik tegen jacqy zij om de dag vanaf het moment dat je ongie over is en tijdens je vb dagen elke dag. alles voor het goede doel. echt je bent bekaf maar zie bij mij heeft het gewerkt. Aangezien je nu een regelmatig patroon in je cyclus zit kan je echt gericht klussen. Succes meid en wie weet een leuk iets vervroegd kerstkado.

xxx Bambi

He meiden!!

Wat een k*t forum is t toch ook!! echt niets lukt!!
happy, balen meid dat de rd's gekomen zijn... hopen op meer geluk in de volgende ronde.
Linda en rimke, wat maken jullie het weer spannend!! Hoop het zo voor jullie!!
Bambi, gelukkig geen gaatjes! jippy!! en zou wel leuk zijn inderdaad als je dan met een dikke buik aan komt lopen!!
Kruimels, ga zo even die foto op hyves bekijken!! leuk! en doe je rustig aan?? Heb je geen hersenschudding ofzo?

Nou... gister en vandaag op zn vruchtbaarst!! haha dus nog steeds lekker aan de klus!
We waren vandaag op werk echt melig! We hebben best leuke en gekke meiden werken, en vanmorgen om 9 uur was het onderwerp alweer sex!! haha Dat beloofd wat voor deze week!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan