Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi meiden,

grrrrrrr  Rot forum. krijg er wat van.

Jacqy chinees was heerlijk. ik wilde persee dat ene gerecht met die varkenshaas . hahah begint dat nu al. tja ik had daar echt gewoon trek in hihihi.
Heb verder echt heel weinig kwaaltjes. ben ik best blij mee. voel niet veel. soms eens een krampje of een steekje en soms eens een boer en lichte misselijkheid. Maar eigelijk gaat het wel goed. Ben wel moe en doe gewoon het hele weekend bijna niks gewoon lezen en luieren en dat gaat prima.

Leuk he die kado's ik vind het indd super om van die leuke dingetjes te krijgen. Ik had vorige week een klein kado voor mezelf gekocht. Een rompertje van bambino met bijpassende sokkjes en een tutlap echt een heel leuk setje en zo schatig hihih. maar verders koop ik niette veel.
En we krijgen echt een heleboel van me schoonzussie. een compleete babykamer (echt heel mooi beuken meubel set) bestaande uit een ledikant, commode, kast, plank e.d . We krijgen de wieg, vind ik zelf erg leuk 1e een wieg en later pas het bedje. het badset, de tummytub, wat mooi speelgoed. (wij hebben een super mooi mobiel van chicco gegeven en die mag ik nu zelf, joepie) een box.wipstoeltje evt. nog nieuwe kleetjes van mexx en esprti enzo, nooit gedragen.best erg eigelijk hahaha. En nog meer hahaha. moet ik maar ff zien wat ik wil hebben en wat niet. b.v het badje is creme maar er staat ook een plaatje op . als dat nou niet is wat ik leuk vind dan hoef ik b.v alleen een nieuw badje te kopen en geen nieuwe standaard. Ach dat zie ik allemaal wel, heb nog geen haast.

ga er weer van tussen. fijne avond.

xxx Bambi

he, nou had ik mijn bericht gekopieeert, maar waar kan ik die terug vinden, haha
snap er niks van.
nou kijk morgen  nog wel even of iemand het weet.
welterusten lieve meiden
groetjes kruimels

hey meiden

Jacqy: lekker aan de klus meid, hopelijk is het deze ronde raak ik hoop het zo voor je meid

Bambi: lekker he dat je spulletjes van je schoonzus krijgt, dat scheelt wel weer

Kruimels hoe is het met je?

xxx linda

he he eindelijk staat me berichtje erop, ben ik al van gisteravond mee bezig, grrr  is toch niet meer normaal,

Gisteravond zijn we naar de sinterklaas intocht geweest bij ons in het dorp, was erg leuk, Joey was aan het zwaaien en zwarte piet aan het roepen, nadat ie van de boot af was, ging de sint nog een rondje door het dorp op zijn paard, en wij stondenook langs de weg, Kwam er een zwarte piet naar joey, zet joey het toch op een brullen haha erg zielig hoor hij werd een beetje bang, maar hij pakte wel de pepernoten aan

xxx linda

hoi meiden,

Nou blegg ik wil helemaal niet vroeg me bedje uit. Komt er straks een kerel voor de CV maar dat kan dus tussen 8 uur en 13.00 uur. Grr wil terug me bed in.
Maar ja ga straks ff lezen en wil nog ff wat opzoeken over kinderopvang dus het moet allemaal maar hihih.

Linda leuk die sinterklaas intocht. Maar s'avonds ? dat hoor je niet vaak. En ja als zwarte piet op afstand blijft is het leuk, maar komt ie te dichtbij hihihi.

Kruimels heb je berichtje al gevonden. Rechtermuis knop en dan plakken. succes.

xxx Bambi

hey bambi

Als de cv man is geweest lekker weer even je bedje in meid

Succes met het lezen over kinderopvang,

De sint kwam bij ons om half 6 dus dat is te doen

Ik ga boodschappen doen en even sporten, hopelijk gaat dat goed want ik ben nog steeds misselijk en vooral als ik til en buk, ik wacht af

tot vanmiddag en hopelijk werkt het forum dan weer goed

xxx linda

bambi, ik snap er niks van.
hoe kan het nou dat jij mijn berichtje gevonden hebt als ik niet eens weet waar ie staat, whaha.
als ik op reageer druk en dan op de linker muisknop dan komt er inderdaad plakken te staan, maar er gebeurt verder niks.
HELP HELP HELP

het gaat verder redelijk met mij, het is nog wel dik en rood, maar heb geen hoofdpijn meer.
onze Babe is vanmorgen geblikt (nummers in haar oortjes) en ik heb een foto van haar op mijn hyves gezet. kruimel3.hyves.nl
leuk leuk leuk

Grrrrrrrrrrr.
Berichtje weer weg.

Linda: wordt spannend!!!! Ik zei toch al toen ik voor je aan het pendelen was dat mijn ketting het niet eens was over november of december, en vroeg toen aan je of je al niet zwanger was...............wie weet!!
Kruimeldief! Pas op joh! Heb je geen hersenschudding??
Bambi: meisje wat ben je vroeg opgestaan!! hoop dat die man snel komt!

Hier is het vreemd, zere tieten, maagzuur, bij vlagen misselijk, zere liezen en al dagen geen hoofdpijn............zo begon het de vorige keer ook!
Zo wel vlot zijn en durf ook niet te hopen maar toch! Moet nog even geduld hebben..........

Terug
Bovenaan