Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahah ik laat ook zo me broek zakken als ik nodig moet plassen hoor hahaha, Mijn man is vrachtwagenchaufeur geweest, en ik ging ook wel eens mee, maar als ik moest plassen kwam het ook wel eens voor dat er geen benzinepomp in de buurt was en dan moet je wel hahaah

xxx linda

Ik moet morgen naar voetreflex misschien voelt ze wel wat haha nee hoor ik ga er gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben en dat ik op ga naar de volgende maand, en donderdagmiddag heb ik daar zekerheid in

xxx linda

gaan jullie nog sinterklaas vieren?

wij dat zijn me vader , broer en schoonzus en me man en ik en joey, vieren zaterdag sinterklaas, hier bij mij in huis, En zondag ga ik me kerstboom neerzetten haha ik kan niet wachten want dat vind ik toch zo gezellig, hahah, wel weer rottig hoor deze tijd zonder me ma, en vooral de boom neerzetten want dat deden me moeder en ik altijd met z'n tweetjes, maar ja het is niet anders, ze is er wel bij hoor denk ik dan m aar, het zal voor jullie ook wel weer rottig worden zo zonder je oom erbij, maar morgen krijgen jullie goed nieuws te horen dus dat is dan in iedergeval wel een lichtpuntje

xxx xlinda

Wij vieren sinterklaas bij mn schoonzus en zwager, die hebben een zoontje van 4 jaar. Ik zet dit jaar geen boom op. Wij zijn met de feestdagen ( 21 tot 28 dec ) een weekje weg. We gaan naar vaals, misschien had ik het al gezegd hoor! We gaan met mn ouders en tante en nichtje. Beetje elkaar steunen en toch ook voor de gezelligheid. Met oud en nieuw komen ze bij ons thuis en mn schoonouders ook dus, zo komen we de dagen wel door. Hoop idd op goed nieuws morgen, ga er eingenlijk wel vanuit, de arts was zo positief

Linda,

Daarom vind ik feestdagen altijd zo raar. Iedereen doet heel blij, alle familie's zijn samen terwijl er heel veel mensen zijn die op zulke dagen helemaal niet zo blij zijn omdat je dan juist weer extra stiltaat dat er mensen ook niet zijn....volgens mij heb jij echt hele fijne herinneringen aan je moeder. Je praat in ieder geval altijd op een hele mooie en lieve manier over haar. Wel fijn dat jullie Sinterklaas met het gezin vieren (vader, (schoon)familie). Komt er ook een Sinterklaas op bezoek of brengt Piet de cadeautjes tot aan de deur en gaat ie er ongezien snel weer vandoor?

Wij vieren Sinterklaas met het gezin van mijn man (zijn ouders, zus en gezing = man + 2 kids en wij). Gezellig met cadeautjes. Op het werk doen we het met surprises en gedichten...pfff, ben ondertussen bezig maar het gaat nog niet zo goed.

Ik heb het huis ook al klaar voor de kerstboom. Wil hem namelijk op een andere plek hebben en dit weekend het kastje waar de kerstboom komt te staan uit de kamer gehaald en opgeruimd. Dus ook hier komt de kerstboom vlak na Sinterklaas!

X

Terug
Bovenaan