Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hello girlzz

Ik heb mezelf even een peptalk gegeven en ik bloed weer wat, dus ik ga ervan uit dat de ongi straks doorzet, ik begin al hoofdpijn te krijgen dus het zal wel. Ik kijk het even aan en dan zet ik het morgen op de roze wolk, Ik ben alweer aan het tellen geweest en dan nu een cyclus van 28 dagen en dus 8 en 9 dec. klussen voor ons leven, hopelijk is me man dan thuis want dan kan ie aan de slag haha, en dan zou ik 23 dec ongi moeten worden en dat is dan natuurlijk niet de bedoeling,

Chris: gelukkig ben je gerustgesteld door de gyn meid, en nu dus klussen voor je leven

Pip: ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je bij de gyn terecht kan meid ik hoop al snel voor je

Essy: het lijkt mij ook niet dat je door een koudje veel moet poepen hahaha, wie weet meid

xxx linda

Rimke,

Haal je essy en mij een beetje door elkaar? Ik sliep vanacht niet en essy moest veel poepen geloof ik..wijhi geeft niet hoor. Het waren iig wel hele lieve woorden.

Zag dat je me had uitgenodigd om vriendjes op hyves te zijn. Dacht dat we al vriendjes waren op hyves. Maar goed, nu zijn we iig weer vriendjes!

Trouwens, Rimke...bij jou hadden ze toch gezegd dat je PCOS had? Of vergis ik me nu gruwelijk? Ik weet er niet veel van hoor maar is dat iets wat je altijd hebt of kan dat ook weg/over zijn nu je een mk hebt gehad?

X

Weet niet wat ik met mijn hersencellen gedaan heb, maar beschuldig iedereen van alles.
Nu heeft pip dankzij mij de poeperitis terwijl Essy dat was.................
En bambi at zuurkool ipv bloemkool,
ik schei er mee uit! Whihihi!

Even een laatste opmerking, MIJN TIETEN DOEN ZEER!!!!
Godver, ben toch echt ongi.............nu mijn lijf nog die dat door krijgt...............grrrrrrr!!!!

Ik ben idd degene met pcos...............
Kan even regelmatig worden na een mk, vandaar al mijn hoop en blijheid met alle zwangerschapskwalen................voor mijn gevoel is het nu of volgende maand alles of niets.................nu of nooit...........enz enz.
Maar verder geen stress hoor...............mmmmwhihihihi!!!!!
Wij waren nog geen vriendjes volgens mij.................nu wel!!! Hoera!!!

hahaha Rimke dingen doorelkaar halen zijn ook verschijnselen hahaha,
Toen ik zwanger was van Joey werd ik net zo vergeetachtig als de pest, ik noemde het maar zwangerschapsalzheimer hahaha
Rimke: misschien toch nog maar een testje doen meid als je nog niet zo erg bloed, of is dat ondertussen wel het geval?

xxx xlinda

hihihihi! Alzheimer..........tja.
Ik ga idd nog even een testje doen morgen, dan weten we het zeker...............ahahahahah!!!!
Ik ga nog even sex in the city kijken, is al bijna afgelopen en daarna hollands next topmodel..........
Later!!!

Ola,

Essy; dank je wel meid. Het wordt voor jou ook wel spannend nu hoor, wie weet, je hoeft niet altijd kwaaltjes te hebben he. Zal voor je duimen meid!!!!

Pip; bedankt voor je lieve woorden!!!!! Kan me voorstellen dat je toch met woensdag in je hoofd zit en dat je over allerlei dingen gaat nadenken. Kop op he ...... Wel lachen joh van kruimels whahaha hey pip hihi.

Bambi; fijn avondje op de bank meid!!!

Kus happy

Terug
Bovenaan