Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi allemaal
Bedankt voor de lieve woorden Happy, Rimke, Pip, Essy en Linda.
Het doet me goed dat jullie me nog niet vergeten zijn!
Mijn man en ik zijn ook samen naar de huisarts gegaan om de eerste stap te zetten om te praten over het feit dat het niet lukt. (Mijn man moest voor pijn aan zn voet en ik ben meegegaan en heb t toen gezegd) Toen schreef de HA dus meteen een verwijzing voor de gyn en vroeg ik of mijn man ook mee moest. Toen zei de HA dat het toch iets is wat ons allebei aangaat, dus beter van wel. Mijn man is absoluut geen fan van ziekenhuizen en was vandaag het wachten moe (bijna een uur) en kreeg het alleen maar warmer in dat ziekenhuis, maar toch lief dat ie meeging
Essy: Ik heb ook dwarsfluit gespeeld. Twee jaar les bij mijn lagere school juf en later in een muziekensemble op de muziekschool. Ik doe er nu nix meer mee. Later ook gitaar geleerd tijdens mijn highschool jaar in Canada. Da's een stuk moeilijker vond ik, als je altijd gewend bent een melodie te spelen, moet je ineens accoorden vasthouden met een hand en met de andere op de maat op en neer bewegen.. Succes ermee!
Ik ga Ugly Betty kijken (ook al zo'n bankzitter! hihi)
Chris

Chris: ik vind het ook iets wat de man aangaat hoor, want je stapt met zijn tweeen in zo'n proces, en highschool in canada dat ligt niet naast de deur

Happy: ik krijg nu ondertussen een bloedobsessie hahah, nog steeds geen bloed in het maandverband te vinden, wel een beetje op het wcpapier, ik wacht af
Ja kunnen mannen ook nog tegen een boom aanplassen haha maar daar hebben wij vruowen nu een plastuitje voor haha

xxx linda

Terug
Bovenaan