Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeetje, pip zei net dat ze nog sinterklaas gedichten ging maken, nou ik moet voor zondag ook nog een gedicht in elkaar flansen. en  voor volgende week woensdag nog eens 2 of 3, ppfffff dat sinterklaasfeest ook, haha
heeft iemand nog leuk gedicht, die niet van internet is gehaald?
heb mijn schoonmoeder met loodjes, en die kan zelf erg goed dichten, dus ik moet wel een super mooi gedicht hebben.

rim, we bedoelen als je hem op de laatste pagina laat staan en blijft wachten, dat er dan niet automatisch nieuwe berichtjes bijkomen. dan moet je eerst even terug naar ander "hoofdstuk"en dan weer terug naar de laatste pagina en dan staan er weer nieuwe berichtjes

Ik kan wel redelijk een trouwwens schrijven, Bij ons is het zo dat als iemand gaat trouwen dat de broer/zus en vrienden/vriendinnen een wens voorlezen op het podium, kort samengevat, het bruidspaar voor lul zetten, erg grappig, het moet natuurlijk niet te grof worden, maar dan zeg je gewoon dingen die het bruidspaar is overkomen wat bv, andere mensen niet weten, gewoon blunders en dat soort dingen wel leuk hahah

xxx linda

nou lin, dan duim ik voor je dat hij je dat voor steld morgen.

happy, mijn schoonmoeder is een ontzettend lieve zorgzame vrouw.
ze is helaas weduwe, maar zit vol liefde voor iedereen.
een echt huisvrouwtje met een baantje in het winkeltje van een ziekenhuis.
heeft 3 kinderen, 2 jongens en een meisje.
wandelt graag en past op wat kinderen uit de buurt.
moeilijk eigenlijk, je schoonmoeder beschrijven aan een ander, whaha

Terug
Bovenaan