Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ja lindan, dat is erg leuk om te doen.
poosje terug gaf de baas van mijn vriend een feestje, ze waren 25 jaar getrouwd.
hebben zijn kinderen een boek gemaakt, helemaal over hun leven.
maar natuurlijk ook alle blunders erin.
en op het feest zelf deden de kinderen een stukje na van postbode simon, met die twee meiden op dat hek, whaha zo grappig
toen me broer trouwde kon ik me lekker uitleven want voor hem moest ik dat podium op en had ik een wens geschreven, en me broer is getrouwd met een vriendin van mij dus we moesten ook nog met alle vriendinnen op het podium dus dat was wel erg leuk
Ach lieve kruimels, zou het met liefde voor je doen maar, kan je niet beloven dat het gaat lukken. Moet er nog vijf maken en nog twee voor mn eigen familie ...... Probeer het dus in ieder geval zelf ook, zal echt kijken of ik tijd heb. Niet boos worden anders he
ik ben ook erg dankbaar met zo'n schoonmoeder.
ik heb zelf een hele moeilijke band met m'n eigen moeder, dus waardeer het daarom nog meer.
maar even over leuke reclame's, waar ik helemaal om in een deuk kan liggen is die van de achmea. met die mannen die die nieuwe ambulance krijgen en dat hij dan een man met een gebroken been met die stroomdingen probeert te reanimeren.
zooooooooo ontzettend grappig, hoe verzin je zoiets