Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oja, die film lijkt me ook wel leuk,
sja dat krijg je door al dat ...geneuk (sorry hihi kon t niet laten, rijmt zo mooi)

Dames, ik ga jullie voor vanavond verlaten
Ga me aub niet haten

veel plezier nog met de rest
En wie weet..binnenkort een pos. test

Nog een 2-tal berichten te gaan
Dan op naar klusbabes 11, gaan met die banaan!!!!!!!!

xxx Sint en Bieb

Hihihi Renee, komt allemaal goed! Ik denk dat we allemaal heel goed weten waar we aan beginnen, en op sommige manieren ook weer helemaal niet!

Bieb: ik vind je keigoed!!!! Dikke knuffel van mij!!!

Ik ga jullie verlaten, ga nog even met mijn mannetje van de avond genieten!
Dikke kus!!!!!

hoop echt voor je dat je snel positief test.. Je heb ook van die op zich zelfstaande praktijken (hier in den haag wel in indergeval..) Als je daar nou eens langsloopt.. Misschien willen ze wel kijken. of hebben ze advies ofzo. Wie weet. Niet geschoten is altijd mis.

Leuk die gedichten..

Ik kan er geen bal van.. moet ik mijn humeur voor hebben.. ben ik heel erg vrolijk rijm ik alles aan elkaar .. Maar nu niet :p   kan niks bedenken..

Heb van me baas een banketstaaf gekregen, me vriend lust dat wel. Maar ik vind het niet te vreten.. Maar bedankt hoor baas:)

gr

hello meiden

Zo bieb en sterretje aan het rijmen geslagen, wat ontzeggend knap dat jullie dat kunnen, en ik vond ze heel erg leuk

Bieb; ik vind het stom dat je niet langs mag komen, nu je neg, test, gelukkig voor jouw is er 1 klein voordeeltje en dat is dat de week niet zo lang meer duurt, gewoon een  vrijdag weer bellen meid, Ik vind het zo rot voor je dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt, probeer in iedergeval wel een beetje positief te blijven

Kruimels: lekker gegourmet vandaag en was pakjes avond ook gezellig???

Rimke: haha gelukkig is je man op tijd thuis voor je eisprong, Ik ga dit weekend elke dag aan de klus dus dan moet het een keertje raak zijn, Zou het uitmaken of je elke dag gaat of kan je beter om de dag, want dan ga ik vrijdag en zondag klussen hahaha, heb het helemaal al uitgestippeld,

Ben de rest alweer kwijt sorry, ga ik zo weer even verder lezen, Ik heb me vandaag een drukke dag gehad dus ik ben mega moe, Vanmorgen gewerkt, daarna bij me pa de kerstboom neergezet, om half 3 doe ik spaarzegels rondbrengen bij klanten van een meubelzaak bij ons in volendam, om 4 uur moest ik naar de fysio en om 5 uur zat ik bij me schoonouders, voor pakjesmiddag, We waren om half 9 thuis en joey heeft weer mooie kadootjes gehad, en hij ligt nu lekker in dromenland want hij was wel erg moe, haha en ik ook haha

xxx xlinda

hoi lieve meiden,
ook ik kom jullie nof even verblijden.

Ik was zo onder de indruk van jullie gerijm,
Dat ik zelf ook maar ff mee slijm.

Bieb, wat jammer van weer een negatieve test,
En wat de gyn zei, was ook al niet best.

Rimke, schat jij voelt je vandaag wat  beter ?
gelukkig meld je alles hier en ben je geen binnenveter.

sterretje jij bent onze dichtkoningin,
van jou 1e gedichtje kreeg ik enorme zin.

Natuurlijk niet om te klussen,
Zal de boel gelijk ff sussen.

Dat begrepen jullie verkeerd,
sinds ik zwanger ben is me man bekeerd.

Ik bedoel van dat gerijm en gedicht,
ik vind het altijd een prachtig gezicht.

ook ik heb linda 2 gesproken,
en heeft het forum tijdelijk ontbroken.

die heeft het ff veel te druk,
maar ik wens haar de komende maand weer veel geluk.

Net als de andere meiden,
die deze maand nog ff moeten lijden.

Jullie gaan klussen voor het leven.
en hopen dat jullie over 9 maanden nieuw leven mogen geven.

ook voor mij geen pakjesavond,
maar eet me wel aan de chocolade letters rond.

ga zo nog ff knuffelen met me man,
of is ie nu eindelijk wat anders van plan.

voor nu stop ik ermee,
hopelijk zijn jullie hiermee tevree.

xxxx Bambi

Terug
Bovenaan