Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zozo bambie.. uit je hoofd of van het internet.. nog even en dan klusbabes 11.. Iedereen nog een fijne 'pakjesavond'..

ben er vanaf nu wat vaker.. Alleen morgen alleen aan het begin van de avond!! Maar dat maak ik vrijdag goed dan ben ik vrij:)

gr en weltruste

xx mamoetje

Hoi lieve meiden,

Wat een gezellige boel hier met al die gedichten. Knap hoor, was een feest om te lezen !!!!! Bijna naar klusbabes 11.....pffff wat kunnen wij kletsen he.........Was gezellig vanavond, die kleine was helemaal dol haha. GA mn mandje in, voel me zo slap als een vaatdoek........Tot morgen

Kus happy

hoi,

ja mamoetje helemaal uit me eigen koppie hihih.

happy denk dat je toch wel wat verkouden bent zo te horen, als het maar geen griepje word he. meid doe rustig aan. slaap lekker.

ik duik er ook in, want ben smorgens zoiezo een wrak haha.

xxx Bambi

Hallo meiden,
Nou er is nog flink gedicht
en bambi zelfs per persoon gericht.
Rimke van proberen
ken je alleen maar leren
en je hebt het maar mooi gedaan
nu helpen we bieb bij het slaan.

Goed nu effe gewoon.
Nou, voor degene die nog hyven met linda2. Ik kan het wel begrijpen. Doe haar heeeeeeel veeel groetjes en ik hoop haar snel terug te zien.
@happy: gelukkig een gezellige avond gehad, slaap ze.
@linda: drukke dag geweest ook voor joey. Slaap ze.

Effe spieken

@renee: Die film heb ik ook gezien, lachen. Vanavond was "nine months" op. Ik heb hem nog op videoband, dus ga hem een ander keer nog eens rustig kijken.
Wat betreft de aankoop van die broeken. Op zo'n moment lijkt het pas alsof je beseft waar je aan begint. Heb ik nog steeds. Denk dat ik tijdens de bevalling er heeeel duidelijk op gewezen wordt, hahaha.
Wat leuk trouwens van je vriendje van het cadeau. Ik heb hier in huis schoenen gezocht vandaag en ze gevuld met chocoladeletters. Mijn man zal hem pas morgenochtend vinden, want zijn schoenen stonden in de schoenenkast, hihihi.
@mammoetje: toch is het leuk dat je baas aan je denkt. Wij hebben nu al 1 of 2 jaar niets voor sint gehad. En laat me nog niet beginnen over een kerstpakket. De laatste is geloof ik 5 jaar terug geweest.

Heeft iemand trouwens het blok gezien??? Geweldig dat Minke en haar vriend hebben gewonnen. Ik gunde het ze wel ivm hun eerlijk duurt het langst mentaliteit.

@renee: ja, ik heb nu 3 buikfoto's. ik dacht dat het wel leuk zou zijn om het bij te houden. Ik ken ook mensen die in die in hun zwangerschap een zwart-wit foto hebben laten maken bij een fotograaf en deze thuis hebben opgehangen. Lijkt me ook wel mooi.
Ik zal nog eens kijken hoe je hier foto's op moet zetten, misschien kan bieb helpen, want zij heeft dat al eerder gedaan.

Meiden: ik hoop dat jullie een fijne avond hebben gehad. Misschien met cadeaus . Een dikke  en mooie dromen, slaap lekker  .

Terug
Bovenaan