KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

Jacq: maakt toch niet uit meid, je bent ons niets verplicht hoor!
Wat Bambi ook in een vlaag van verstandverbijstering zegt, we halen je echt niet van de roze wolk...................(hormonen bambi, hormonen, ik weet het)
Leuk dat je er even bent!
Dikke kus Rimke

O sorry Rimke, had je berichtje niet gezien. Nou voorlopig hou ik je pendelkunsten maar voor waarheid hihi, dus het wordt december! nou het kan nog hoor!!

vandaag nog maar even niet, maar denk vanaf morgen weer aan de klus!!

Bieb fijne avond meid

Rimke; wip-verlof hahah ik had het al eens een keertje gehoord, enne veel klusplezier vanavond meid, ik hoop het zo voor je

Nu is het bloed nog met het afvegen, maar ja het wordt nu een obsessie haha, me man zei ook misschien is het eitje wel bevrucht en is het net als wat rimke naar je had geschreven , ik hoop het zoooooooo
Hij vind het wel rot voor me dat vind ik wel weer lief

xxx linda

misschien kan ik ook wel wip verlof bij mijn baas aanvragen

Van de week was ik trouwens beetje duizelig, toen zijn mijn mannelijke collega (eigenlijk soort chef van ons). Zeker zwanger? En ik, nou zou best eens kunnen (als grapje natuurlijk). Ik kreeg me toch een rooie boei. Hij hoeft natuurlijk helemaal niet te weten dat we voor t echie bezig zijn. Dat merken ze hopelijk snel genoeg!

Andere collega is nu 13 weken zwanger en ik zie gewoon r buikie groeien. AF en toe wordt ik  r wel sip van hoor

Echt niet april! google maar op ovulatie verlof klm!
Mijn menneke moet dan overlggen met zijn teamleider, dat ik mijn ovulatie heb!
Die weten al dat het bij ons lastig gaat, dus dan krijgt hij, als er een reis net over mijn ovulatie periode heen ligt, een vrije periode, die hij daarna weer moet inhalen. Kijk, je moet dit natuurlijk niet 3 keer per maand doen. En het is ook absoluut niet handig voor Fons om zijn rooster om te moeten gooien, maar het KAN wel!!!
Geen grapje, echt niet!
Kijk, als je man steeds in het buitenland is, wordt het lastig een gezinnetje te stichten, dus hebben ze dit verzonnen!h

Terug
Bovenaan