KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

Ha ha kruimels klinkt goed romantisch samen in bad! Mooie uitdaging om je mannetje zo ver te krijgen. Ik lig nu ook regelmatig in bad, heerlijk voor mijn rug. Is jullie bad wel redelijk groot, of wordt hjet gewoon mega knus als jullie er samen in liggen, hi hi.

hey april, dank je voor het meedenken, ik heb zondag en maandag positief getest met de ovutesten, en zaterdag zondag en maandag geklust, dus ja ik weet het niet, dit is totaal nieuw voor mij want met joey heb ik deze gekkigheid niet gehad

xxx linda

Hallo dames, een paar dagen niet geweest, en nadat ik vanmiddag alles bijgelezen had lees ik dat Linda een bloeding heeft!
Ik hoop voor je dat het niet ernstig is. Als dit met de eisprong te maken heeft, volgens mij heb je dan toch nog wel een   kans om deze maand zwanger te raken? Wat een raar lichaam hebben we toch, dat doet maar raak.

Rimke: nog ef mijn naam: bianca dijkman 1-9-1973. Pendel je dan nog even voor me?

Sorry meiden, ik heb snel alles gelezen, maar weet niet meer waar ik op moet reageren. Had de laatste dagen geen zin om te forummen. Alhoewel, wilde wel maar kon de verleiding weerstaan. Wilde even gedachten ergens anders op focussen.
Ongi is over, heb wel vaker raar gevoel in buik. Soms denk ik, volgens mij ben ik gewoon zwanger. Haha zal wel niet, maar omdat ik toch van alles voel. Soms ben ik er een beetje bang voor dat het niet goed zit binnen. Nouja, de komende weken gaan we er weer voor! Nieuwe ronde nieuwe kansen, 3e ronde scheepsrecht? wie weet

Ik ga zo even leuke foto;s uitzoeken van de katten, die wil ik laten uitvergroten. Die geef ik met kerst aan vriend. We doen geen echte cadeaus, maar dit vindt ik wel leuk.Gaan we in de gang hangen. Na de dood van Puma wilde ik dat al doen, dus wordt nu toch wel tijd

Morgen denk   even kerstboom halen. Heb wel al een paar versieringen in huis, maar nu de kerstboom dus nog.
Zaterdag hebben we feest van werk van mijn vriendlief. Dus morgen nog even nieuw blousje voor vriendlief kopen. Zelf ben ik al voorzien haha

zo, ga nu even foto;s uitzoeken

Tja spannend hoor, ik zal beloven hard voor je te duimen!
Zowieso voor iedereen hoor en zeker statistisch gezien weet ik zeker dat er deze maand nog een aantal gelukkige komen........

Volgens mij heb je het al gemeld, maar wanneer wordt joey geopereerd?

hey bieb; lekker meid da je ongi over is, en lief dat je een mooie foto van je poezebeesten uit laat vergroten en aan je vriend geeft,

April; ik weet nog niet wanneer joey wordt geopereerd, ik wordt een week van tevoren gebeld

xxx linda

He lieve Bieb!
Is toch wel goed, af en toe eventjes wat afstand?
Ik heb op het moment zo weinig te doen dat ik elke dag wel op het forum te vinden ben, maar zodra ik weer aan werk ben zal het ook wel minder worden!
Mooi, dat cadeau voor je mannetje, met die mooie foto's! Mooi idee!
Ik heb nog eventjes voor je gependeld, en er komt nog steeds december van dit jaar uit.
Maar goed, we kennen mijn pendelkunsten langer dan vandaag..............ben de laatste tijd toch niet zo in vorm, hij slaat niet zo ver uit........

Ik heb weer last van hormonale toestanden, zere tieten, last van mijn darmen en maag, zere bovenbenen..........weer de eisprong toestanden denk ik!
vanavond nog even aan de klus dus...........

Bieb en rimke, en de rest natuurlijk ook Ik hoop zo erg dat iedereen deze maand een positieve test in handen krijgt, het zou zo leuk zijn zo voor de kerst,
sorry hoor ben een beetje emotioneel, dat bloeden zit me nog steeds niet lekker ne nu krijg ik ook nog een beetje hoofpijn
ik ga eventjes eten, misschien tot straks en anders tot morgen

xxx linda

@Sterretje, jij hebt toch ook meegedaan met mvm? Die vrouw heeft toen gezegd dat je 3 weken voordat je stopt nog een brief krijgt om je te motiveren voor de laatste weken, die heb ik nog niet gehad en volgens mij moet ik toch binnen 2 weken stoppen. Mijn laatste ophaal dag valt met kerst dus neem aan dat de melkboer dan ook druk is met het kerstdiner, toch? Wel raar, hoop dat ik nog iets hoor! En heb jij toen ook een   foto lijstje gahad? Zou ik nl ook nog krijgen.......
Ik ben het trouwens nu wel beu moet ik zeggen, dat plassen in die flessen, maar ja het is voor een goed doel!

Terug
Bovenaan