Hallo dames, een paar dagen niet geweest, en nadat ik vanmiddag alles bijgelezen had lees ik dat Linda een bloeding heeft!
Ik hoop voor je dat het niet ernstig is. Als dit met de eisprong te maken heeft, volgens mij heb je dan toch nog wel een kans om deze maand zwanger te raken? Wat een raar lichaam hebben we toch, dat doet maar raak.
Rimke: nog ef mijn naam: bianca dijkman 1-9-1973. Pendel je dan nog even voor me?
Sorry meiden, ik heb snel alles gelezen, maar weet niet meer waar ik op moet reageren. Had de laatste dagen geen zin om te forummen. Alhoewel, wilde wel maar kon de verleiding weerstaan. Wilde even gedachten ergens anders op focussen.
Ongi is over, heb wel vaker raar gevoel in buik. Soms denk ik, volgens mij ben ik gewoon zwanger. Haha zal wel niet, maar omdat ik toch van alles voel. Soms ben ik er een beetje bang voor dat het niet goed zit binnen. Nouja, de komende weken gaan we er weer voor! Nieuwe ronde nieuwe kansen, 3e ronde scheepsrecht? wie weet
Ik ga zo even leuke foto;s uitzoeken van de katten, die wil ik laten uitvergroten. Die geef ik met kerst aan vriend. We doen geen echte cadeaus, maar dit vindt ik wel leuk.Gaan we in de gang hangen. Na de dood van Puma wilde ik dat al doen, dus wordt nu toch wel tijd
Morgen denk even kerstboom halen. Heb wel al een paar versieringen in huis, maar nu de kerstboom dus nog.
Zaterdag hebben we feest van werk van mijn vriendlief. Dus morgen nog even nieuw blousje voor vriendlief kopen. Zelf ben ik al voorzien haha
zo, ga nu even foto;s uitzoeken