KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

Whaha ik wil ook dat jullie allemaal zwanger zijn! Linda, doe rustig aan meid, en laat je emotisch maar even gaan, doet je vast goed.

Oh Rimke, wat een klusser ben jij zeg, dat moet gewoon goed komen.....

hihihihi, na die vorige keer (eerste eitje raak) is het al weer een enorme teleurstelling dat we met de 2de ronde na mk bezig zijn......................
En dat klussen valt wel mee hoor! moet nu gewoon effe! hierna weer 3 weken niet.........whahahahahaha!

He meiden!

Het is haast niet meer bij te houden als je er zo weinig bent!! haha!!
Wat zijn jullie lekker aan het kletsen!
Linda, jeetje meid wat schrikken zeg! Ik hoop voor je dat het meevalt!
Rimke, wat rot dat je niets mag doen met je schouder! En tja.. aangepast werk... je doet er toch altijd wel wat mee?!?!
Sterretje, wat gaat het hard zeg! 20 weken alweer! Gaat het goed met je?

Meiden, ik vergeet echt een heleboel, maar heb ook zo weinig tijd steeds!! wel gevuld met leuke dingen gelukkig!
Ga zo even met mijn mannetje op de bank hangen, en morgen gezellig met een vriendin kerstshoppen in dusseldorff!!!
Tot vrijdag!
En sorry dat ik zo weinig reageer steeds!!!!

Liefs Jacqy

Aha dus je mannetje denkt ook: 'nu moet ik ervan profiteren', straks weer drie weken niet, hi hi.
Maar hoe gaat dat eigenlijk met zijn werk, want hij is er toch heel vaak niet. Dan moet je dus maar gewoon geluk hebben dat hij in nederland is op de goede dagen? Je schreef er wel iets over, maar dat was een grapje neem ik aan.

Net even een paar leuke foto;s uitgezocht. Dus ook weer geregeld

Oja, Rimke, las dat je vervangend werk doet. Misschien mag ik dat straks ook wel doen met mijn arm, lekker thuis zitten haha. nee hoor, ik werk liever dan lange tijd thuis zitten. Paar weekjes meegenomen, maar niet langer. Vandaag trouwens niet zo een last ervan
En al gependeld? pff ben niet ongeduldig hoor haha

Lieve bieb!
Mijn pendel uitslag staat een paar berichtjes naar boven. Blijft december 2007.........hihihi!

April: het was geen grapje: wip-verlof bij de klm bestaat echt!!!! Serieus!

Terug
Bovenaan