Hoi meiden,
fff stelletje kletsers ben 3 kwartier aan het lezen en nu is natuurlijk iedereen pleite hahah.
Linda meid wat een vreemde bloeding. Ik heb er wel eens van gehoord hoor. een ovulatie bloeding. indd zoals rimke het beschreef en je hoeft je echt geen zorgen te maken dat kan zelfs een paar dagen duren, maar dat beteklend niet dat je kansen nu weg zijn hoor.
Bieb als je ff niet wil dan hoeft het ecth niet hoor. kan me voorstellen dat het af en toe steekt als je zo dichtbij iemand ziet zwangeren.
Jaqcy niet naar rimke luisteren hoor ik zou je nooit van de lijst gooien. daarvoor kon je echt wel genoeg hoor. Bieb gooit trouwens mensen van de lijst hahaha als ze niet genoeg meekletsen. Ik heb dat ooit (lees maanden) geleden geroepen hahah.
April waneer mag jij weer naar de vk. snap dat je nu het flesplassen wel zat ben, begrijp me niet verkeerd, het is voor het goede doel, maar ik ben blij dat ik op me eigen manier van me prille zwangerschap mag genieten.
Rimke ben je aan de klus? jta snap ook niet hoe ze aangepast werk willen gaan zoeken met 1 arm werken is toch wel erg lastig.
Happy hoe was het werken ?
Mamoetje jou klachtjes klinken in mijn oren best hoopvol hoor. ik had ook een week voor me nod van die vage steekjes en krampjes en dan weer misselijk en dan weer niet.
Essy wat leuk dat jullie naar de lama's gaan. hier nog een paar verslaafden .me ventje en ik. hahaha. marc marie ben ik geen fan van sorry.
kruimels lekker een bad, wil ik ook. Nou is het zeker wel bijna af de verbouwing ?
Hier alles oke, ga zo lekker me bedje in. nog 1 dag werken en dan kan ik weer rusten. ben wel erg moe.
xxx Bambi