KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

sinds een aantal dagen onverklaarbare steekjes/krampjes in me buik.. doet niet zeer ofzo is alleen een beetje gek.. ook misselijk maar niet sochtens.. meestal net iets voor de lunch en na het avond eten.. ook had ik van het weekend het gevoel toen ik wakker werd alsof er iets op me buik had gelegen de hele nacht..als ik diep wou ademhalen leek het net alsof het werd tegen gehouden (kan zijn dat ik op me buik heb geslapen.

Maar kan het niet helemaal plaatsten. Kan het ook niet aan iemand in de buurt vragen want ben der eerste van mijn vrienden groep die bezig is.. voor zover ik weet dan. dus heb al een nieuwe discussie geplaatst. en ondertussen hoop ik dat het maar snel 19 dec is.:D

Bij jou al klachtjes.. of ben ik nou weer vergeten wat je geschreven heb:p

gr

Hoi meiden,

fff stelletje kletsers ben 3 kwartier aan het lezen en nu is natuurlijk iedereen pleite hahah.

Linda meid wat een vreemde bloeding. Ik heb er wel eens van gehoord hoor. een ovulatie bloeding. indd zoals rimke het beschreef en je hoeft je echt geen zorgen te maken dat kan zelfs een paar dagen duren, maar dat beteklend niet dat je kansen nu weg zijn hoor.

Bieb als je ff niet wil dan hoeft het ecth niet hoor. kan me voorstellen dat het af en toe steekt als je zo dichtbij iemand ziet zwangeren.

Jaqcy niet naar rimke luisteren hoor  ik zou je nooit van de lijst gooien. daarvoor kon je echt wel genoeg hoor. Bieb gooit trouwens mensen van de lijst hahaha als ze niet genoeg meekletsen. Ik heb dat ooit   (lees maanden) geleden geroepen hahah.

April waneer mag jij weer naar de vk. snap dat je nu het flesplassen wel zat ben, begrijp me niet verkeerd, het is voor het goede doel, maar ik ben blij dat ik op me eigen manier van me prille zwangerschap mag genieten.

Rimke ben je aan de klus? jta snap ook niet hoe ze aangepast werk willen gaan zoeken met 1 arm werken is toch wel erg lastig.

Happy hoe was het werken ?

Mamoetje jou klachtjes klinken in mijn oren best hoopvol hoor. ik had ook een week voor me nod van die vage steekjes en krampjes en dan weer misselijk en dan weer niet.

Essy wat leuk dat jullie naar de lama's gaan. hier nog een paar verslaafden .me ventje en ik. hahaha. marc marie ben ik geen fan van sorry.

kruimels lekker een bad, wil ik ook. Nou is het zeker wel bijna af de verbouwing ?

Hier alles oke, ga zo lekker me bedje in. nog 1 dag werken en dan kan ik weer rusten. ben wel erg moe.

xxx Bambi

Nee hoor ik ben er nog, zat even aan de telefoon. Je typt een paar keer een D en een P, moeten dit eigenlijk gezichtjes zijn, of mis ik nu iets?

Maar zag ik nou op de roze wolk dat je pas over 3 weken je NOD hebt of niet?

haha ja.. automatisme denk ik:p haha nou doe ik het weer   die bedoelde ik..

maar mijn NOD is 19 dec.. dus ik weet niet of ik dan al symtonen kan hebben??

volgens de test op predictor was mijn meest vruchtbaarsdte dag 2 dec daar kwam ik later pas achter en tot mijn geluk was 2 december een dag dat wij hebben geklust

xx

Oh nee wat een ei ben ik ik zie het net op de roze wolk,  19 dec al! Wahaha dat is al over een week. Spannend hoor, ik wil je geen valse hoop geven maar ik ben nu 14 weken zwanger en ben ook een aantal weken 's avonds misselijk geweest (wel pas 2 weken na de test hoor). Ja ons lichaam is maar raar he, iedereen heeft weer andere klachten/kenmerken, daarom is er soms ook niks van te zeggen.

Hey Bambi, ik ben vorige week donderdag weer bij de VK geweest en mag nu 4 jan weer! Ondanks het feit dat ik de flessen niet zal missen ben ik toch wel blij dat ik het heb gedaan hoor, maar je hebt gelijk, ieder mag daar anders over denken, toch?
Wel goed voor jezelf zorgen he als je zo moe bent!

Terug
Bovenaan