KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

zit je dan niet op het verkeerde forum??? hihi.. nee hoor.. gezellig iemand met ervaring dat nog vers in het geheugen zit..

heb de testen al in huis3 stuks.. en kan niet wachten tot de 19e maarja volgende week woensdag is t al zoveer.   niet aanstellen en gewoon doorgaan wordt anzelf de 19e..

zou het liefst morgen al testen maar dat heb geen zin..

Je kunt het, nog even een paar nachtjes slapen..... Ja, ik kan dit forum niet missen, heb eigenlijk ook niet zo'n zin om bij een ander forum te gaan. Ik ben eigenlijk niet zo'n forum persoon (ook al lijkt het anders hi hi), maar hier is het gezellig dus vandaar. En ik leef met iedereen mee, ben gewoon super benieuwd wie de volgende is! ik hoop natuurlijk iedereen in dec/jan.

haha nee zou je niet zeggen.. ik ook niet echt hoor.. maarja hier is het gezellig en actief dus waarom neit..

maar ik ga slapen bedankt voor je hulp en luisterend oor.. nog niemand heb gereageerd op mijn discussie dus daar krijg ik ook al geen andworden:)

ik ga me vriendje maar eens gedag zeggen die zit al 45 min alleen op de bank..

weltruste gr Mamoetje xxx

euhm...ik euhm...GVD!!!! ik ben alles alweer vergeten!! Shit shit!! Ik zit nu stiekem op mn werk en heb geen tijd meer om alles nog eens te lezen! bah bah!

Linda maak je nou niet te druk...Stress is niet goed voor je eitje!! Vraag het eens na bij de h.a. als je toech langs moet gaan. Ik duim voor je!!
Als dit je eitje was heb je net na de kerst je NOD toch??

April ik denk dat ze daarom ook die brief sturen...de laatste loodjes wegen het zwaarst... Nog maar 3 weken meid! is voor het goede doel!

Ach rimke als je toch aan het pendelen bent mag je voor mij ook nog eens als je genegen bent!
Renée van Loo 01/03/1986
vorige keer had je maart 2008 een meisje!
Trouwens goed aan het klussen he! zet hem op!!

mamoetje we zijn benieuwd volgende week! ik duim voor je!

De rest ben ik echt vergeten....

hmm...Als ik de korste "cyclus" van mij neem dan heb ik 19 dec. mijn NOD. Volgens de langste pas rond 31 dec...gezellig 2 weken verschil!! BAH!!
We hebben wel druk geklust de afgelopen dag hihi! de afgelopen 15 dagen, de dagen na de bruine periode, al 7 keer!!! Wat is aan de hand!! het bevalt me wel zo!! is ook goed voor je figuur! verbrand je heeel veel caloriën mee! hahaha

poeh poeh! ik zit al 3 weken onder de pukkels! niet normaal!! lijkt wel een aanval. Van de ene op de andere dag zat ik helemaal onder! nou heb ik bijna altijd wel een pukkel, daar niet van maar ik voelde me nu zo onzeker daardoor! Als het ergste bijna weg is krijg ik een nieuw aanval! Wat een stront!

Nou dames,
De nachtdienst komt dadelijk en dan ga ik lekker naar huis! Ik probeer nog eens vriendjelief zover te krijgen!! hihi

Toedeledokie!

X

mamoetje, zal er eens naar luisteren naar de top 1000 aller tijden, welke radio zender is dat?
pendelen is een soort voorspellen van dingen aan de hand van een ketting die antwoorden geeft, leg ik het zo goed uit rimke? haha
rimke is flink aan het oefenen geslagen en heeft voor een paar van ons gependeld.
altijd leuk om te kijken of het ook uit komt.
volgens rimke ben ik dus maart 2008 aan de beurt.
misschien dat ze het ook wel voor jou een keer wilo proberen, maar dat moet je haar zelf vragen.

linda, ik hoop ook voor je meid dat het bloeden gauw stopt, helemaal omdat je niet precies weet wat het nou is. lastig

rimke,  wat duurt dat nog lang, whaha.
ik weet eigenlijk niet meer precies wat je voor me pendelde de vorige keer, daarom vroeg ik het nog een keer, sorry.
Sharina2 heeft voor mij en pip stip Janurai 2008 gependeld, dus we wachten af.
in ieder geval bedankt dat je het nog een keer wilde doen voor me!

haha nou april, dat had je dan goed, ik kom de dag vandaag nog even afsluiten hier.
dit keer wel erg laat, maar dat is allemaal jullie schuld, zooo veel te lezen, haha.
hem ook geen papiertje bij de hand dus ben ook al alles weer vergeten.
wou alleen even weltrusten zeggen en kom morgen wel weer buurten.
dikke knuffel allemaal.
groetjes kruimels

goeiemorgen meiden

zo mamoetje en april zijn lekker aan het kletsen geweest met zijn tweeen hahaah

Rimke: lekker aan de klus geweest gisteren?? nou afwachten maar, en wat is dat wachten toch erg, degene die het wachten heeft uitgevonden, moesten ze al zijn geld afnemen hahahahaha

Bambi: bedankt voor je lieve woorden meid, maar ik verwacht helemaal niks meer deze maand, de hoop zit ergens in me kleine teen

Renee; ooo forummen onder werktijd hahahaha, dat ga ik tegen je baas zeggen haha nee hoor grapje, Heb je je vriend nog zover gekregen gisteravond om te klussen

nou ik bloed dus nog steeds, en me temp, is ook niks veranders, ik ga nu echt denken dat ik gewoon ongi aan het worden ben, op dag 17 heel vreem, ik ga straks de gyn gewoon weer bellen, want pfff ik zit hier echt mee in me maag, het is me ook weer niet gegund  het zit gewoon al vanaf gisteren in me hoofd en ik ben er steeds mee bezig met dat bloeden ga   om de 5 min naar de wc om te kijken hoeveel er in me maandverband zit en wat voor kleur het bloed heeft, maar ja we wachten maar weer af
Ik ga even met joey naar de ha en dan ga ik boodschappen doen
Iedereen een fijne dag en sorry dat ik nu alweer over dat bloed begin,

xxx linda

Terug
Bovenaan