KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

Hey lieve dames!

Even snel (had al in de auto moeten zitten maar daar ben ik dus nog niet ihihihihi)

Linda, gelukkig is het bloeden gestopt!maar je temp nog niet omhoog? Wij vrouwen blijven rare schepsel!! Ben benieuwd hoe je cyclus verder verloopt.

Kruimels, wat een verhaal! Geeft wel een goed gevoel denk ik om het met de huisarts te hebben besproken? De keuze ligt nu bij jullie of jullie het willen laten onderzoeken. Heb je der al met je vriendje over gehad? Wat vind hij ervan?

Ik ga dit weekend uitgebreid reageren op al jullie verhalen maar ik moet er nu echt weer vandoor (naar vriendin).

X

hoi meiden,

Linda fijn dat het bloeden is gestopt en je moet echt niet zo doom denken hoor. je kansen zijnn gewoon net zo groot als die van een ander zonder een bloeding. en dat van je temp. zou ik me maar niet druk om maken. althans ik geloof er niet in. bij mij was er ook geen verhoging en was wel degelijk zwanger. dus alles kan nog echt waar meid. koppie op he. En ik vind het heel lief dat je het leuk vind dat ik hierblijf hangen, maar meiden waar is het nou gezelliger dan bij jullie. Ik heb tenslotte geen echte vriendinnen meer hahaha. ik lach wel, maar vind het natuurlijk wel sneu dat ik maar niks van ze hoor. echt ze kunnen het verekken als hoor. Ik snap zoiezo niet dat als je zo nodig ff afstand wil, zeg het dan en ga een net zwangere vriendin niet gewoon met zijn alle tegelijk laten barsten. grrr. er zit 1 gelukje aan, ze laten me zusje net zo hard vallen. las toevallig op 1 van de hyves van die 'vriendinnen' laten we van de week afspreken dan vraag ik .... en .... ook. Ik dacht echt meteen pardon worden me zusje en ik niet meer gevraagd. Nou niet dus. Dan denk ik echt laat maar, en ga ze ook zeker geen kaartje meer sturen ook. punt. hihih

jacqy als het goed is ben je nu al weg, hoop dat je veel plezier heb en we horen wel hoe het was. ik ken het programma niet, waar gaat het over. ? kinderen krijgen ? hihih

Rimke lekker een beauty avond. zou ik ook wel willen. lekker in bad met maskertje enzo. grr heb geen bad. dan hoeft hetmaskertje ook niet, veel te koud. hiohihi veel plezier hoor.

happy meid druk druk druk. Je mag best hier op het forum er mee bezig zijn hoor. ik snap wel dat je toen aan het begin je zo heb laten gaan, maar je was echt niet de  enige hoor  we gingen allemaal een beetje over de top hihih. maar ik had dat ook net 3 maanden bezig en het idee dat het miss wel nooit zal lukken. gelukkig voor mij kwam het toch wel snel. ik hoop echt dat jij deze maand aan de beurt bent. en natuurlijk de andere meiden ook. veel plezier vanavond.

rene dat was een lang bericht vanaf je werk. pfffff dacht indd dat alleen kruimels dat kon en zo laat hahah. heb je nu ook lekker weekend?

sorry voor de andere meiden, maar de rest ben ik ff kwijt.
Ik vind het zoiezo knap dat ik het allemaal niet ben vergeten, want ik leid echt aan demensie ofzo. ik was al thuis toen ik er achter kwam dat ik me tas bij me ouders had laten liggen. echt dat is me nooit overkomen. vorige week kocht ik al een potje bonen, waar er nog 1 van stond. doe ik deze week het zelfde met de rode bieten, had ik ook nog staan. en dan kijk ik echt voor ik boodschappen doe wat ik nodig heb. pfff zeef hahaha. net me kerstkaarten geschreven, waarschijnlijk ook de helft vergeten hihih. vanavond lekker schaatsen kijken, heb ik vorige week ook gemist dus.

xxx Bambi

Hoi kruimels,

Meid wat een verhaal. ik had geen idee dat jij en je mannetje al een jaar bezig waren. sorry daarvoor. maar wat goed dat jullie daar nog zo posie tegen over staan. wel oke ook dat je nu de stap naar de gyn mag maken en dat alles even gecontroleerd gaat worden.
Toch hoo je indd dat het allemaal nog uit zich zelf gebeurd he. succes erme in ieder geval he. en veel lezier met kleertjes shoppen. of alleen voor je ventje.

xxx Bambi

Kruimels: ik wist eigenlijk ook niet dat  je al een jaar bezig bent? Misschien wel goed dat je het verder gaat onderzoeken, weet je waar je aan toe bent. Ik hoop niet dat je echt wat aan je schildklier hebt. Straks moet je daar medicijnen voor gaan slikken enzo, is ook niks. Je hoort ook heel vaak dat mensen juist heel dik worden vanwege hun schildklier.
Je moet niet verder afvallen hoor aan je gewicht en lengte te zien, maarja als het wel je schildklier is, kan je er nu niet veel aan doen
Ik ben vorig jaar 16 kilo afgevallen, maar daar heb ik echt wat voor moeten doen. Ben nu ong 63 kilo bij 1.67 mtr. Merk wel dat buik slapper wordt naarmate ik ouder wordt (34), Heb altijd een platte buik gehad, ook toen ik dikker was, bij mij zat t mooi verdeeld zeg maar, maar nu heb ik toch echt een rol hoor!

Bambi: nou nou, of je wordt oud of gewoon een echte zw.kwaal met je vergeetheid. Als je ons maar niet vergeet!!!
Heb je nog steeds niets van je vriendinnen gehoord? wat een bitches zeg. Vergeten die hap!

Linda; fijn dat t bloeden gestopt is.

Pipstip: ben je er weer even?

Happy; even op de roze wolk zoeken wanneer je NOD nu precies is. Zo te lezen snel, spannend hoor!. Bij mij begint eisprong ook weer snel, dus nieuwe ronden nieuwe kansen

Jacqy: ook weer bijna officieele klusdagen. Ach, t houdt je van de straat haha

verder weet ik t niet meer

Morgen pers.feest van werk vriend. Net even outfit bij elkaar gezocht, anders ben ik morgen weer uren bezig. Wel leuk.
Moeten morgenochtend ook nog even kerstboom halen, want die wil ik toch wel zondag op hebben staan.

Net zei mijn vriend alweer of we weer gingen sexen vanavond. haha ik heb t gister zeker goed gedaan hihi. Hij zei ook,. we gaan sexen voor een baby. Wel lief natuurlijk. Of hij zegt t gewoon om mij over te halen, tenslotte zijn het nog niet de off. klusdagen hihi

Straks vermist kijken of film op rtl 5, maar die heb ik volgens mij al gezien

Ik weet nog niet of ik morgen even kom buurten, maar anders alvast fijne avond en tot zondag!!

Hallo meiden

Kruimels'; wat een verhaal meid, en wel goed dat je met de huisarts hebt gesproken over je afvallen en je kinderwens. Hopelijk is je schildklier allemaal goed, en komt het met de onderzoeken in het ziekenhuis ook goed, en de ha heeft al gezegd dat je cyclus er goed uitzag,

Bambi: Dank je voor lieve woorden meid, en lekker he dat de kerstkaarten zijn geschreven, Rare meiden hoor die vriendinnen van je pfff, laat ze gaan maar ja over de andere kant kan ik je ook wel begrijpen, want andes heb je niemand meer, ik zit ook met zo'n dillemma, En als ze je nodig hebben dan komen ze vanzelf weer,

Rimke; fijne avond meid in je badje met je maskertje, lekker hoor geniet ervan, en ik las dat je de oppas weer had vandaag,
Morgen je vriend weer thuis, fijne avond meid

Pip en happy: jullie vanavond veel plezier met jullie vriendinnen, enne doe rustig aan he hhahahahah

xxxx linda

Hey bieb

Morgen lekker de kerstboom halen gezellig meid, haha alvast je outfit klaargelegd voor morgenavond, je hebt gelijk hoor, heb je daar morgen in iedergeval een zorg minder van
Mocht ik je niet meer spreken, alvast voor morgenavond een hele fijne en gezellige avond

xxx linda

haha bieb

je vriend heeft de smaak te pakken, haha we gaan klussen voor een baby, zet hem op hoor,
ik zou ook wel willen maar ik ben wel een beetje angstig geworden door die bloeding, Ik had vanmiddag trouwens iets geks, ik moest plassen en het stonk verschrikkelijk dat was zo gek dat heb ik nog nooit gehad en ik heb al de hele dag een verschrikkelijke dorst, net of ik erg zout heb gegeten, heeft iemand dit al eens gehad

xxxx linda

joehoeeeeeeeeeeeee ik voel me remie  haha laten jullie me nou helemaal alleen  haha, meiden ik ga ook stoppen ik ga nog eventjes gezellig naast manlief zitten, en ik lees morgen alles bij
Iedereen een fijne avond vanavond

Ik zit trouwens wel weer in me eentje te kletsen haha dat gaat me altijd wel goed af hahaha
en jullie krijgen allemaal de groetjes van me man
xxxx linda

Terug
Bovenaan