KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

He lieve meiden,

Linda: ik ben er nog eventjes hoor!!!
Bambi: wel naar van die vriendinnen, is niet leuk, maar misschien wel goed om het los te laten he? Als zij er zo voor kiezen om jou en je zusje buiten te sluiten zijn ze dus niet goed genoeg voor je. Daar ben je te aardig voor dus laat ze lekker zou ik zeggen, is niet leuk en makkelijk, dat kan ik me voorstellen!
Pipperdepip! meisje, daar ben je weer eventjes! Hoesie verder???
Kruimeldiefje: ja, alweer een jaar........gaat snel of niet? Dapper hoor, om het in ieder geval bespreekbaar te maken. Hoop dat je het er goed me tje mannetje over kan hebben en dan saampjes tot een goed besluit te komen.

Ik heb mijn maskertje en bad lekker gehad, er is geen schijt op de tv. dus ga zo lekker in bed een boek lezen......
Ik heb net mijn mannetje eventjes gesproken.
Heb hem verteld waar ik al een maandje mee loop en dat is dat ik er niet langer zo mee bezig wil zijn om zwanger te worden, niet meer tempen, geen ovulatie testen gebruiken en het gewoon nog eens een half jaartje aan kijken.
Ik ben er klaar mee, klaar om er elke maand zo mee bezig te zijn, bij elk pijntje of krampje te moeten denken of het raak is of niet. Dat is het me allemaal niet waard, het precies op de juiste tijd van de maand het bed in duiken enzo. Ik zei net tegen Fons, ik wil een kindje uit liefde, niet omdat het moet. Tuurlijk, ik wil graag kinderen en Fons ook. Maar wel op een leuke manier, ik wil niet dat ik zo'n gefrustreerde vrouw wordt waar het allemaal niet bij lukt. Ik wil een leuk leventje, samen met mijn mannetje en daar van genieten, en als we dan een kindje mogen krijgen dan is dat heel mooi en dan zijn we daar heel gelukkig mee. Maar er is zoveel meer op de wereld dan kinderen moeten krijgen (zo voelt dat voor mij op dit moment), ik hou van mijn mannetje en dat wil ik graag zo houden, ik wil van hem genieten en ik loop hem alleen maar af te snauwen de afgelopen tijd.
Ik ga zorgen dat mijn gezondheid weer wordt wat het zijn moet en dan zien we het allemaal wel..........
Heel verhaal, maar ik denk dat het goed is zo.
Tuurlijk blijf ik hier lekker kletsen, want ik kan niet zonder jullie dat is al eerder gebleken.
Dikke kus Rimke

hallo meiden,

wat een verhalen weer.
ik was pas om 8 uur klaar met werken, en vanmorgen om 6 uur begonnen, de drukte begint echt al te komen, helaas word het volgende week nog erger.
maar goed nieuws we hebben weer stroom. wat ga je dan inzien hoeveel stroom je gebruikt zeg. morgen ook weer een druke dag daarna na vrienden dus het word pas weekend voordat ik jullie vehalen weer kan lezen.

maar rimke:
ik vind dat je groot gelijk heb dat een kindje uit liefde moet komen iedereen zegt altijd wel dat je er niet teveel mee bezig moet zijn maar als je eenmaal die knop omgezet hebt dat je aan kinderen wilt beginnen dan wil je het ook zo snel mogelijk, alleen ik ken mensen die er echt heel erg mee bezig waren en wwarbij het niet lukte en tussen door een miskraam gehad had, en toen ze zo iets hadden van we zien wel stoppen met al die rompslomp toen werd ze zwanger en heeft ze een mooie dochter gekregen. dus ik vind dat je groot gelijk hebt alleen hoop dat het lukt.

kruimels:
wat een verhaal zeg. ik zou zeker naar de gyn. gaan want mocht er misschien iets zijn dan weet je dat en als je niet gaat en nog afwacht denk je ddar de hele tijd aan. dus je kan er maat beter zeker van zijn of alles goed is, want als het niet goed is kunnen ze misschien er wat aan doen, en als het wel goed is is dat ook een hele opluchting want nu denk je er alleen maar aan.

alle andere meiden ik kan ook niet alle onthouden, dus ik ga nu stoppen want ga naar bed ben kapot.
gelukkig gaan we 28 december lekker een weekje skieeen.

groetjes....

hoi meiden,

Rimke je heb echt gelijk hoor, een baby moet er komen uit liefde. je bent er dan zo obsesief mee bezig voor je gevoel dat het echte er vanaf is he. je moet vooral doen waar jij je goed bij voel he. meid dan zal je zien dan gaat het bijna vanzelf. ik heb dat zelf gelukkig niet gehad met ovu testen en elke dag met temp. bijhouden enzo. en ik vond mezelf al behoorlijk ermee bezig zijn.

Anoeska fijn dat er weer stroom is. jeetje dat zijn lange dagen meid en dan moet je er  nog een paar he. zet hem op en kruip maar lekker onder de wol.

linda ik heb ook van die stink urine erg he. heb dat al vanaf het begin van me zwangerschap. dat andere ook.

tja die 'vriendinnen'he. ik snap heteerlijk gezecht niet echt. als ze nog boos zijn van dat vrijgezellen feest dat ik toen ben weggegaan. kunnen ze dat toch zeggen. we hebben dat uitgepraat naar mijn idee en elkaar op de bruiloft van die vriendin weer gezien en toen was er naar mijn iedee niks aan de hand. heb dus vanaf 9 nov. niemand meer gezien. Ik vind het stom dat ze dit juist  nu doen, nu ik net zwanger ben. soms voel ik me echt zeer in de steek gelaten en op andere momenten denk ik , man ik heb die dozen niet nodig. als ze me zo behandelen dan zijn ze mijn vriendin zijn niet waard. ik overleef het wel hoor. volgend jaar heb ik geen eens tijd voor ze hahaha.

ga ook het bedje opzoeken. slaap lekker allemaal.

xx Bambi

Hallo meiden,
Ik had een dezer dagen geen internet, balen. En de andere dag was ik bekaf. Dus ik heb net flibnk bijgelezen en wat is er weer veel gebeurt op zo'n korte tijd.

@pipstip: leuk dat je er weer even was meid.
@happy: druk, druk, druk zoals gewoonlijk.
@linda: alles weer een beetje in orde? Ik ben het met bambi eens, blijf positief. Het hoeft niets te zijn.
@rimke: Ben je rechtshandig? Was de bedrijfsarts echt serieus? En bedoelt hij dat je wel in het ziekenhuis aangepast werk kunt doen? Tijdelijk of voor langere duur?
@kruimels: bedankt voor de tip, ik zal bij leenbakker langs gaan. Ik moest lachen om je haar-verhaal. Ik weet nog dat je vlechtjes wilde zetten, hihihi. Trouwens, ik wist niet dat je al een jaar bezig bent. Ik hoop dat de tijd vliegt en je snel goed nieuws krijgt.
@bambi: nog 2 cupmaten erbij? Dus ik kan dadelijk mijn bovenkant laten filmen voor een van kruimels zenders.
@april: Ik las iets over moeders voor moeders. Ik neem aan dat je nog bezig bent? Ik heb deze week de laatste portie ingeleverd. Ik ben blij dat ik het gedaan heb, maar ook blij dat ik er klaar mee ben.

@rimke,
Ik kan me voorstellen dat je er zo over denkt. Als het je leven zo negatief gaat beinvloeden. Mijn mannetje en ik hadden vooraf ook gesproken over onze verwachtingen en ik zou waarschijnlijk hetzelfde hebben gedaan. Je gezondheid is het belangrijkste en daarnaast ook je mannetje natuurlijk.

@linda: ik weet niet wat het is meid.
@anouska: gelukkig weer stroom. En heb je er zelf ook een gezellige avond van gemaakt met manlief, of was hij niet thuis. Ik ben benieuwd of die verwachte babyboom er komt. Bij Renee was er een tijd geleden ook al stroomuitval.
@bambi: wat een dozen. Gooi ze bij het oud papier, hihihi (even een woordspeling). Ik heb dat een tijd geleden ook gehad met iemand. Dacht iets uit te praten, maar werden onderbroken. Vervolgens zegt die doos me de volgende dag te bellen. Ik heb zelf na een week gebeld. kinderachtig geleuter aan moeten horen. Ik bleef rustig en probeerde het op een volwassen manier op te lossen. Nu zie ik haar laatst en zij gefeliciteerd slijmen en kaartje sturen. Ja, doeg, zo iemand vertrouw ik dus niet. Loyaal in je vriendschap, loyaal in je ruzie. Ik vind niet dat dat je het recht geeft om over de ander te kletsen of zo onvolwassen te doen. Wees blij dat je van die poppenkast af bent. Jij bent heel duidelijk en eerlijk geweest. Eerlijk duurt het langst. Wie weet leer je bij een zwangerschapscursus wel veel leukere meiden kennen en anders heb je ons nog.
Oh ja, die dementie, hahaha. Ik ben soms halverwege een zin en........     weet niet meer wat ik zeggen wilde.
@april: hoe is het met je rug?

Ik had vandaag ademtherapie, maar ik weet niet of ik daar mee door ga. Goh, ik ben tegenwoordig verslaafd aan het fruit. Ik heb dadelijk nog een overdosis fruit.

Ola,

Daar ben ik nog eventjes lieve meiden. Gezellig trouwfoto's bij vriendin gekeken, altijd leuk.

Happy, het valt me op dat je eigenlijk nooit echt meer over jezelf praat over het zelf zwanger worden. Ik weet nog een van de eerste rondes toen je zo vreselijk voor de gek bent gehouden....is het daarom dat je het er een stuk minder over hebt? Ik bedoel het niet vervelend hoor en je moet ook niet ofzo maar je kletst altijd gezellig mee, toont interesse in de anderen maar vertelt niet echt wat over jouw klusperiodes, "klachten", het toeleven naar je NOD etc....doe je dat bewust (misschien om jezelf te beschermen?)? of mis ik gewoon een heleboel..wihihi. Was er gewoon benieuwd naar. En snap ook wel dat je de laatste tijd andere dingen aan je hoofd hebt hoor maar gewoon, wilde het gewoon een keer vragen. X

Bambi, vriendinnen blijken soms geen echte vriendinnen te zijn. Dat is echt kut! Heb het zelf ook meegemaakt: had een hele goede vriendin maar toen ik ging trouwen was ik ineens een verwend nest en wilde ze niet komen (kon ze niet aan ofzo, heeft geen relatie), en een vriendschap werkt nou eenmaal van 2 kanten, dus rot dan maar op wahahahaha. Ze zijn er echt niet voor jou op dit moment en ik vind het onbegrijpelijk dat ze niets van zich hebben laten horen nu je zwanger bent. Als er ook maar een vage kennis van me zwanger is stuur ik al kaartjes.....kies maar lekker voor jezelf, zou ik iig doen als ik jou was.

Uhm, nu weet ik niet meer zo goed wat er allemaal geschreven is.

Rimke ging lekker tutten vanavond en oh ja, je hebt met je man gepraat. Ik begrijp je volkomen! Denk dat jullie dit weekend wel een belangrijk gespreksonderwerp hebben....doe wat jij denkt wat goed voor je is Rimke en let goed op jezelf want je lichaam heeft rake klappen gehad de laatste tijd dus misschien is wat minder er (proberen) mee bezig te zijn geen gek idee. Tempen en die ovulatietesten zijn toch ook dingen waar je iedere keer weer naartoe leeft en druk mee bent en dat kost echt veel energie. Energie die je ook in je vriendje kan steken of op jezelf kan letten zodat je weer helemaal fit wordt bijvoorbeeld! X

Hier gaat het trouwens goed hoor. Gewoon 3 kilo aangekomen de laatste tijd, voel me dik, veel pukkels (net als Rimke en Renee!!!), voel me net een puber, nog steeds niet ongesteld maar verder ben ik heeeeeeeeeeel gelukkig wahahahahha. Ga zo m'n mandje in en lekker slapen. Morgen krijgen we weer een logee (m'n puberneefje van 13 die z'n electrische gitaar meeneemt omdat m'n man dat ook zo leuk vindt HELP!).

Heb net nieuwe naaipatronen besteld, barst van de inspiratie ineens, joehoe!! En misschien ga ik dit weekend wel ECHT weer beginnen met hardlopen....wie weet hahahaha.

Nu ga ik er echt vandoor. Sorry als dit bericht wat lang is geworden maar daar hebben we hier wel vaker last van geloof ik...hihiihihi.

Goed weekend leedies, succes met klussen (waar halen jullie de puf vandaan op vrijdag wihihihi)!

X

goeiemorgen meiden

Pip: haha vandaag heel veel oppasplezier met je puberneefje van 13 jaar, en nog meer plezier met die elekctrische gitaar van hem hahaah
en pip het gaat er inderdaad om dat je zelf gelukkig bent meid

Bambi: ik zal nog 1x mijn favoriete spreekwoord neerzetten, Wanneer men is in nood en pijn dan weet men wie zijn vrienden zijn
Dit geld ook voor jouw, jij bent eerlijk geweest naar je vriendinnen toe en dat accepteren ze blijkbaar niet, meid kies voor jezelf en je gezinnentje, het is moeilijk maar om je te laten gebruiken door die meiden is het ook niet

Rimke: meissie toch ik snap je ontzettend goed, probeer inderdaad wat afstand te doen meid, misschien gaat het dan wat beter met je, Het ermee bezig zijn dat vergt zoveel energie van je en het is elke maand weer een teleurstelling, ga inderdaad lekker samen genieten, en vertrouwe erop dat het allemaal vanzelf goed komt meid,

Sterretje: ooo een paar dagen geen internet dat is niet zo mooi hahaha maar wel gezelllig dat je er weer eventjes was, Ik ben blij dat het beter met je gaat meid, en die moeheid meid dat hoort erbij, maar geef er wel lekker aan toe als je daar de tijd voor hebt, want nu kan het nog hahaah

Anoeska: lekker dat jullie weer stroom hebben, pfff ik had het op de tv gezien, en inderdaad zo merk je pas hoeveel dingen je gebruikt die op stroom gaan, Meid werkse en succes met de drukke tijd zometeeen,

Meiden ik zit er ook een beetje doorheen, dat zwanger worden is ook echt een obsessie aan het worden, Ik heb echt zoiets, nou die clomid werkt ook niet en deze maand is voor mij ook weer teleurstelling, Het is dat ik moet temperaturen van de gyn, maar nu vanmorgen was mijn temp, nog steeds 36,5 ik zei tegen me man, nou deze maand weer geen zwangerschap want we temp gaat niet omhoog,, hij weer komop meid positief blijven hoor, maar ja ik zei al je temp moet omhoog gaan voor als je zwanger bent en dat is ie weer niet, En ik weet dat ik zwanger kan raken want ik heb al een geweldige zoon maar de drang voor nog 1 kindje is zo gigantisch groot en ik probeer het van me af te zetten, maar het wil niet zo lukken
Zo dat ben ik kwijt en het is een heel verhaal geworden, sorry,
Meiden ik ga zo even bij mijn pa schoonmaken en ben er vanmiddag weer eventjes
iedereen eenfijne dag en tot straks

xxx linda

Terug
Bovenaan