KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

Hahahaha Bambi: ik las dat je ook steeds meer fruit eet. Ik ben meteen opgestaan en ben wat druiven gaan pakken. Eet je ook genoeg groente en vlees? Daar moet ik wel goed op letten. Om de goede hoeveelheid binnen te krijgen bedoel ik.
@rimke: hè, werkt je man daar ook al? Nou, je mannetje is een drukbezet iemand. Wel lief dat je voor hem die kou in bent gegaan.
@linda: ja dat was mazzel qua prijs. Enne is je man niet lekker? Was hij laatst niet ook al ziek? Hopelijk zijn jullie met de kerstdagen niet ziek. kerst in bed.
@happy en kleintje: balen zeg. Weer wachten.
@kleintje: super dat je nieuwe baan goed bevalt.
@happy: en gescoord?

En toen.....
oh ja,

Renee: je kunt via de site uitzneding gemist het programma babyboom kijken op je pc. Volgende week is het alweer de laatste aflevering. Trouwens ik vond het wel zielig voor die meid, waar die vent van weg is gegaan in de zwangerschap. Wat een .....
@bambi: ik heb bij van Haren lage hakjes gehaald en ik voel me nu ook erg klein. Ik vind het zowiezo moeilijk om leuke platte schoenen voor in de winter te vinden. Gelukkig heb ik een paar, dus is er nu nog geen noodzaak. Je hebt wel lekker geshopt zeg. Ik ga vanaf morgen mijn buikband eens gebruiken, want mijn truitjes beginnen op naveltruitjes te lijken. Ik ben afgelopen week weer door een broek geknapt. De rits is van het stof los gekomen. De voorraad broeken wordt steeds kleiner. Met wat geluk kan ik nog mee profiteren van de januari-uitverkoop.
@pip: als je tijd en zin hebt, ik heb heel veel verstelwerk
@jacq: tjee, je hebt een klus gehad vandaag zeg.
@kleintje: zul je net zien dat je deze maand aan de testen gaat en volgende maand is het raak. Ik hoop het in ieder geval wel voor je.

Ik heb gisteren eens mijn cyclus nagerekend en kwam erachter dat ik de laatste 2 cyclussen mijn ei op dag 9 gehad moet hebben. Ik ging altijd uit van dag 14, maar toen ik laatst iets opzocht in mijn oude agenda zag ik dat ik nooit een regelmatige cyclus heb gehad. Omdat ik net weer zonder pil zat had ik blijkbaar 2 maanden een 28-dagen cyclus. Ik lette er eerder nooit op en wist wel in welke periode ongeveer.

He meiden!

zo bambi, lekker geshopt?? heerlijk he?! zeker met korting.
Grappig dat sterretje en jij allebij meer fruit zijn gaan eten!
Bieb, de mk staan, helaas.....onderaan de roze wolk....
Zo ben nu lekker aan t nixen... vanavond nog even goed klussen!! haha
Heb het echt koud!

Fijne avond allemaal!

Liefs Jacqy

hey meiden

Jacqy: leuk dat j eje hebt vermaakt bij kinderen geen bezwaar, alleen jammer dat de uitzending zelf minder was

Bieb: kijk het anders inderdaad nog een maandje aan meid, en dan gewoon naar de gyn gaan, en je laten onderzoeken, kan geen kwaad, Het was zo te lezen goed geregeld gisteravond zeg, ik vond het in iedergeval leuk klinken

Bambi: lekker kleding gescoord hahah, kan jij er weer tegenaan, en Ik blijf net als bieb gewoon hier op het forum hoor, ik ga geen afstand nemen, ik kan namelijk niet meer zonder jullie, ik vind jullie veel te lief, ik probeer in me hoofd gewoon afstand te nemen maar dat lukt toch niet, ik wacht wel elke keer af en meer kan ik toch niet doen

Mamoetje: zo jij hebt het druk gehad meid,
Ik ga even verder lezen want ik ben het alweer kwijt haha

xxx linda

Mamoetje: spannend hoor een woensdag je nod, hopelijk komt ie niet en is het raak

Sterretje; grappig dat je dat op hebt geschreven wanneer je ongi moest worden en dat je dat nu weer terug ziet , en dat blijkt dat je achteraf gezien een onregelmatige cyclus had

xxx linda

hallo mieden,

heb weer ff bijgelezen, maar begin echt al met dementie want weet dan niet meer wie wat geschreven heeft,
rimke was het leuk vandaag, en het was zeker koud vandaag, ik ben het natuurlijk gewend want ik sta voor mijn beroep ook op de markt buiten, maar mijn handen en voeten zijn ook vaak bevroren voor mijn gevoel.

happy ik houd ook van voetbal kijk het wel niet iedere week maar heb   vroeger in een dames elftal gevoetbalt, ben helaas moeten stoppen voor mijn werk (opzaterdag werk ik ook) en aangezien wij best in een christelijk dorp wonen voetballen ze hier niet op zondag) maar moest ook stoppen vanwege mijn crohn kon nog maar een halve wedstrijd voetballen en toen was ik al kotsmisselijk. jammer dat je je rd hebt gekregen hoop dat het de volgende maand wel lukt.

hoop in ieder geval dat het deze maand wel ukt alleen heb ik 1 probleem mijn ovulatie ligt precies aan het einde van deze week en dan ben ik behoorlijk moe, dan ben ik futloos maar ga er toch maar het beste van maken. mijn mannetje is in ieder geval this want hij helpt deze week mee bij mij op de zaak.

gister bij mijn vriendin geweest en ook bij haar kleine hij is nu 4 weken het is echt een schatje. ben bij haar op leerschool want doe met alles oefenen.

vandaag naar vrienden geweest, op de koffie en lekker shoarma gegeten.

ga nu lekker met mijn man tv kijken, dat klussen hebben we vanmiddag al gedaan.

tot snel iedereen

groetjes anoeska

hoi meiden,

Hier ben ik nof ff. ik ging na heteten ff leggen omdat ik zon hoofdpijn had, samen met me ventje. worden we toch net pas wakker hihihi. ik ga er zo lekker weer in, daar is het tenminste warm. pfff ben echt heel moe, maar had ff dorst en me pc stond nog aan, dus kom ik nog ff spieken.

sterretje hihih ik moet wel lachen om je kleren hoor, je knapt uit je broeken en je truitjes worden navel hoogte, niet echt een idee om de winter mee door te komen he. Miss positie kleding whahahah. Nee ff serieus je hebt nu overal al uitverkoop. bij de c&a zijn het vlaggetjes weken en daar hebben ze hele leuke mode. de mode van nu met die wijde tunieken en wat langere tops zijn erg leuk. en die positie broek was normaal maar 39.95 en nu met 30%. kijk ik kies echt geen broeken van 80 euro ofzo uit, daarvoor shop ik te graag hahahah. en met met schoenen draag ik natuurlijk niet alleen maar plat nu, maar merk aan me rug dat het beters is.
wat betreft me vlees dat komt wel goed, ben een echte vleeseter haaha. maar me groente porsie dat lukt niet elke dag. in het weekend komt het er vaak niet van.

anoeska, ik vind het toch knap dat je zoveel werkt terwijl je die ziekte heb. ik trek 40 al niet en ben verders gezond, daarom werk ik maar 3 dagen heerlijk hoor. lekker in de administratie. Dus jullie kunnen alvast oefenen op die van je vriendin leuk hoor. ik heb geen baby's in de buurt hellaas.

linda fijn dat je hier blijft .wat moeten we zodner raad van mama lin. hihihi .meid doe het op je eigen manier he. en als dat betekend dat je er veel mee bezig bent. so be it. succes.

wou nog ff zeggen dat jullie schatten zijn en dat ik vind dat jullie heel lief reagerenop het geen vriendinnen meer gebeuren. gelukkig heb ik jullie nog en daarom blijf ik ook lekker hier en kom ik zo vaak als mogelijk buurten.

voor nu ga ik er vantussen.slaap lekkers.

xx Bambi

Terug
Bovenaan