KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

goeiemorgen meiden

anoeska: ik vind het ook knap dat je ondanks je ziekte zoveel werkt, ik hoop dat je aan het einde van de week nog een klein beetje puf over hebt om te klussen ronde je vruchtbare dag

Bambi; gaat het vandaag weer een beetje met je?? is de hoofdpijn al een beetje gezakt??
haha lekker geslapen voor de rest vannacht, haha om 10 gisteravond wakker geworden wel lekker hoor meid

Happy: hoe was je weekend?? heb je gister nog lekker gechineest

Rimke: hoe is jouw dag gisteren verlopen meid?? of ben je nog steeds onderkoeld hahah

Ik moet zo naar de narcotiseur met joey, ik vind het onzin maar ja het moet gebeuren, voor de rest hier weinig nieuws, Ik drink me te pletter zoveel dorst heb ik en ik voel vanalles maar ga er vanuit dat het net als vorige maand van die k*tmedicijnen komt, verder blijft me temp al vanaf dag 9 op 36,6 en is rond me eidagen was ie 36,5 dus ach ja vul zelf maar in, He ik blijf hier maar over zeuren sorry hoor meiden, ik zal het niet meer doen
Ik moet er vandoor want me pa staat zo voor de deur om ons naar het ziekenhuis in purmerend te brengen, Ik heb namelijk zelf geen rijbewijs hahah

xxx linda

@ anoushka.. Ik lees nu dat je crohn hebt,, dat heb ik namelijk ook.
Heel in het begin bij klusbabes 1 heb ik dat eens verteld, maar toen was jij er nog niet..
Hebben jullie ook zo'n reeks onderzoeken moeten doen voordat jullie zwanger mochten worden en zo..
Vind het wel intressant om te horen van iemand anders die crohn heeft..
Ken wel meer mensen die het hebben, maar niet die er zwanger mee zijn geworden, en dan nog ga ik dat niet zomaar vragen..dit is dus een makkelijkere manier..
En heb jij ook last van fistels enz.. of niet..??

Als je er niet op wil antwoorden maakt het niet uit hoor..

kus kleintje!!

BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!
Mijn tenen en billen zijn nog steeds onderkoeld! Wat een kou zeg!!! Jemig!
Het was wel gezellig gisteren, was een soort kerstbraderie alleen niet zo vreselijk veel kraampjes, wel waren alle winkels open dus heb de hele dag in een bakkerij-tje gebivakeerd..........warme chocomel......
Daarna zijn we naar een vriendin gereden in Tilburg die net een nieuw huis heeft gekregen via Heel Holland Helpt........dus daar kon Fons ook nog even aan de slag.
Uiteindelijk waren we om 12 uur thuis, en ik was uitgeput dus ben als een blok in slaap gevallen!

Bieb: dat feest in Ahoy klonk best goed! Ennuh, lang leve de proefmonstertjes dus!!!
Linda: Succes vandaag bij de anesthesist!!! Hoop dat hij snel aan de beurt is, wachten duurt ook zo lang!
Sterretje: ideaal die klamboes voor zo weinig, en idd, wehkamp heeft bv. ook positie mode voor niet zoveel, ik heb daar toen een heel leuke spijkerbroek en piratenbroek gekocht........
Bambi: Goed geshopt voor jezelf!! goed zo.
Ennuh, was ook niet van plan om het forum te verlaten hoor, ga alleen proberen om minder mee bezig te zijn enzo.......hoe? Daar heb ik geen flauw idee van.........whihihi!
Happy: Kut he, ben je alweer een beetje bij gekomen?? Zijn de rd's al weer weg??

Anyway, moet zo weer naar de fysio............wordt een eentonig verhaal he??

hey rimke
Succes bij de fysio, ik ben blij dat je het ondanks de onderkoelingsverschijnselen toch gisteren een leuke dag hebt gehad, hahaha en een drukke dag zo te lezen, Wat leuk dat je vriendin een huis heeft via heel holland helpt,
Bij de narcotiseur waren we zo weer weg, ik hoop inderdaad dat hij snel wordt geholpen, maar je we wachten maar weer,
Hoe is het met jouw?/ heb je vage klachtjes of alles gewoon?? ik verwacht in ieder geval gewoon zondag of maandag weer ongi te worden, dan valt het altijd mee

Vanmiddag moet ik nog naar een kinderverjaardag, het neefje van me man wordt alweer 8 jaar, en daaarna weer lekker bij de kachel want brrr wat is het koud buiten zeg

xxxx linda

goedemorgen meiden.

jeetje mina het is toch niet normaal hoeveel ik slaap. gisteren morgen werd ik pas om 11.30 wakker en had toen 9 uur geslapen. gisterenaaf om 19.00 weer in slaap gevallen tot 21.30 dat is 2.5 uur en we gingen om 23.30 weer maffen en ik werd om 10.00 uur weer wakker dat is 10.5 uur bijelkaar is dat 22 uur geslapen in de afgelopen 36. uur. whahahah jeetje en ban voel ik me nog niet top fief nu.

Rimke klonk gezellig gisteren maar indd heel erg koud. veel plezier bij je fysio, nou ja plezier ?

linda het is dus weer geregeld hoe joey onder zel moet, nu nog weten waneer he,
Ik vind dat jij er zo vaak als jij zelf wilt er over lullen. jij voelt je lichaam het beste aan lijkt mij en als dat anders doet als normaal, mag jij dat gewoon melden hoor.

Ik ga zo maar eens schoonmaken, ik blijf lekker heel de dag thuis, ja ga vanmidddag nog ff een blokje met de hond, omdat het moet, maar voor de kou blijf ik lekker thuis. ik ga ff stoffen en zuigen en dweilen en een berg wasgoed vouwen dan kan ik vanmiddag lekker voor de buis ofzo. ik kom straks nog wel ff buurten als ik pauze hou ofzo hahaha.

xxx Bambi

He meiden,
Nog eventjes vlug voor ik echt ga....
Linda: inderdaad, zo'n instelling heb ik ook, ik heb natuurlijk iets later mijn eitje gehad dus mijn nod schuift ook wat op, en ik heb weer vage klachtjes ja, maar die had ik vorige maand ook. Onbestemd gevoel in mijn buik, met af en toe steken, een heel droge, gloeiende huid (mijn gezicht), rare afscheiding, iets zere tieten, maar goed, dat had ik vorige maand ook allemaal dus ik trek me er maar niets van aan. Voorals we naar afrika gaan maar veel maandverband en wat van die stollingspillen meenemen voor als mijn rd's daar weer komen.
Bambi: lekker man, zoveel slapen, blijkbaar heb je het nodig!! Ook poetsdag vandaag, dat ga ik zo ook doen, is hier een zwijnenstal!!!

Tot vanmiddag!!!

hey bambi
Lekker meid zoveel slapen geniet ervan nu het nog kan hahaha, nee hoor meid, dan heb je het gewoon nodig en gewoon aantoe geven hoor, Veel schoonmaak [lezier vandaag

Rimke: ik heb ook die vage klachten net als vorige maand, alleen heb ik al een paar dagen gigantische dorst en dat had ik vorige maand niet, maar ik ga er gewoon vanuit dat ik ongi ga worden, want me temperatuur gaat ook helemaal niks omhoog
Morgen ga ik aan gyn alvast weer clomid vragen voor de kerstdagen haha dan heb ik dat alvast in huis,
Jij ook veel schoonmaakplezier, haha ik ben gisteren al aan de schoonmaak gegaan, dus ik heb een vrije dag haha
hoe is het bij de fysio gegaan??
wanneer gaan jullie naar afrika dan?
xxx linda

Terug
Bovenaan