KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

zo ff pauze houden,

heb net alles gesopt dus voel me rug nu ff, tja krom je plee boenen is niet me favoriet hihih. ga zo stofzuigen en dat kost me energie en me rug hihihi.

Rimke ga je naar afrika? wanneer dan, ooh daar wil ik ooit nog eens naar toe en dan zon safira door zon wildpark. woh lijkt me echt geweldig. dusook aan de poets, tja hier ook een zwijnenstal en moet ff gebeuren rest van de week weer werken.

Dat ik nu zo veel heb geslapen is vast al voor het volgend weekend hahaha. dan heb ik geen tijd om te slapen. iets te vol gepland. oeps . heb vrijdag avond een feest en moet zat.redelijk vroeg op om een kat te halen met me moeder ergens boven amsterdam. das hier een 1.5 uur vandaan. en zondag ook vroeg op hahah dan gaan we lekker naar hliday on iice. ach geeft niks daarna nog lekker 1.5 vrij en met de kerst ook lekker relaxen. komt helemaal goed.

Linda miss ligt het aan de lucht buiten, maar ik heb ook enorme dorst de laatste dagen.niet om je te ontmoedigen,maar het kan aan de kou liggen.

xxx Bambi

Hoi schatten,

Ffsnel, mn mannetje is vrij en we zijn alvast aan het inslaan voor oud en nieuw. dan heb ik een huis vol en we gaan natuurlijk vrijdag voor een week weg. Ik heb geen zoin als ik dan terug kom dat ik dan alles nog moet gaan kopen!Mensen zijn nu al aan het hamsteren dus, wat ik al heb is mooi meegenomen. Was gewoon nergens een krat bier te krijgen net pffffff. Heb ff heeeeeeeel vluchtig doorgelezen maar, weet de helft al niet meer sorry ....

Bieb; feestje klonk wel gezellig. Je was vlak bij mij hihi leuk he

Rimke; naar afrika? Sorry maar zal me wel ontschoten zijn wanneer ga je?

Linda; ben benieuwd wat de gyn te melden heeft. Was de chinees lekker? Bij mij wel hoor jummie

Bambi; lekker lui kipje!!!!!! Je hebt gelijk ook hoor en jezelf in het nieuw gestoken, goed zo!!!!1

Sterretje; ik heb gewonnen hoor haha van drie mannen !!!!!! Girl power ........

Anoeska; gelukkig nog iemand die van voetbal houdt!!!! Neem ook mn petje voor je af hoor, zoveel werken ..........

Mamoetje; klinkt spannend he, ik zal voor je duimen meid

Jagqy; ik heb ook nog nooit van dat programma gehoord. Ik ga er nu zeker op letten haha

Meiden, als ik iets of iemand vergeet sorry hoor.......

We gaan weer verder shoppen pffffff. Vanavond met mn collega s uiteten want, morgen is er iemand voor het laatst na 13 jaar!!!! Haha weer chinees, maakt mij n iet uit lust ik iedere dag wel. Tot later....

Kus happy

hihihihi!
Afrika ja, voor 5 dagen maar hoor. Fons moet dus werken met de kerst, en zijn werk is dus steward. Dus hij vliegt maandag a.s. naar Abuja en komt dan vrijdag weer terug.
En ik ga mee! als de vlucht niet vol zit in ieder geval, want ik kan alleen mee als er plaatsten beschikbaar zijn!
En als ik mee kan , gaan we dus kerst in de zon vieren!
Ook wel eens leuk om mee te maken he??
Maar goed, het zijn dus maar 5 dagen, in een best gevaarlijk (donker afrika) gebied dus we kunnen niet zo veel buiten het hotel om! Is niet erg, we gaan lekker aan het zwembad liggen, een golf-cursus volgen en lekker eten. (hoewel, weet niet hoe lekker het is.....)

Hey bambi": mij ontmoedig je niet hoor meid, wat die dorst betreft, ik vind het alleen irritant want ik heb nog nooit zoveel gedronken in de afgelopen dagen , ik drink nooit veel misschein 1 glas water op een dag en een paar kopjes thee, maar nu zit ik s'ochtends al op 2 liter hahaha, wel goed voor me haha

Happy: weer chinees haha ik lust het ook wel elke dag hoor geen straf voor mij, Lekker aan het inslaan voor oud en nieuw, je hebt gelijk hoor meid, vooral omdat jullie zo lekker een weekje weggaan en voordat je terug bent is het al bijna oud en nieuw

Rimke; lekker hoor meid, kerst in de zon heb je dat inderdaad ook een keertje meegemaakt, ik hoop voor je dat het vliegtuig niet vol zit en dat je lekker meekan, en zoals je straks schreef inderdaad wel eventjes de pilletjes en medicijnen meenemen voor het geval je wel ongi wordt,
Als het hotel mooi is dan zit je toch bij het zwembad ver zat, lekker eventjes uitrusten ga er lekker van genieten

xxx linda

Rimke; heerlijk naar Afrika? Misschien helpt t een beetje mee mooi weer....of is het daar ook wintertijd haha

Bambi; heerlijk toch shoppen! goede reden om zoveel kleertjes te kopen

Linda, ben je al weer bijna ong? Ik zou in nov eigenlijk 29-11 ong zijn, en jij zat daar toen ook in de buurt met de datum...ach, hou t ook niet meer zo goed bij, wordt ook dement haha

Pff collega vraagt 100x wat, nu heb ik t niet meer allemaal onthouden

Oja, sterretje die liep ook met truitje half op borsten haha. tijd om te shoppen meid!

sorry,weet t echt niet meer. Normaal open ik wel eens 2 pagina's, eentje om te lezen eentje om te reageren, maar zit nu op werk, en dan doe ik dat liever niet
Vanmorgen op t werk stond verwarming uit, brrr, beetje erg koud. Maar nu is t weer veels te heet!!!

Gisteravond flink geklust, mijn vriend lust er wel pap van haha. Maar wil eigenlijk nu gewoon om de dag en niet meer elke dag. op t einde van de klusweek heb ik er anders helemaal geen zin meer in, en moet wel beetje leuk blijven

Vanavond maar eens sporten. Van t weekend ook al niet gerend. vanavond laatste les en dan paar weken dicht. Hebben jullie ook vakantie straks?
Ik van 24-1 t/m 2-1
Aankomende week druk
20-12 verjaardag schoonma, stukkie vlaai eten
21-12 kerstborrel op werk
22-12 feestje schoonma (wordt 70 vandaar)
23-12 heb ik ingepland om huis eens flink te poetsen
24-12 laatste boodschappen natuurlijk
25-12 1e kerstdag komt mijn familie
26-12 wokken met schoonfamilie
31-12 oud jaar
1-1 natuurlijk weer bij schoonma eten waar ik helemaal geen zin in heb

Bijna geen tijd meer om te klussen haha. En natuurlijk alle dagen geen borrel drinken
want stel dat....
Ei tijd is van 18-12 t/m 22-12, kom straks oververmoeid aan op alle feessies hihi
Vorige keren had ik na klusperiode wel eens wijntje (1 maar) gepakt, maar achteraf toch niet zo goed gevoel bij. De  1 zegt dat t geen kwaad kan, en de ander wel, maar wil toch niet meer t lot tarten, dus geen drank deze feestdagen. Op t werk zeggen ze al, wel met fiets komen hoor vrijdag. maar kom mooi met de auto, ze kunnen pot op. baby vindt ik belangrijker dan een potje wijn

Zo, pauze al weer bijna om

hoi meiden,

Ooooh rimke lekker hoor ookal zijn het maar 5 dagen. ik hoop wel dat er een plekje is , anders moet je kerst zonde rmannetje vieren, gut das wel heel zuur.

Bieb dat is een drukke planning en lekker zonder alchohol, kom je wel door hoor. ook zonder is het gezellig toch.

ga ff wandelen met de hond, het huis is helemala aan kant. de aardappele zijn geschild de boontjes gedopt hihih ik kan uitrusten. de streik is gedaan en me vloertje glimt. kan weer tot vrijdag op me reet zitten, haaha nee hoor, maar dan heb ik pas weer tijd voor het huis. nou ben ff weg.

xxx Bambi

AAAAAAAAARGH!! Heel lang berichtje getypt, klik ik op een verkeerde knop, weg is ie!!
Kut kut kut!
Nou ja, over nieuw dan maar.

Wij zijn het opzich wel gewend hoor, Bambi, om alleen te zijn, dus als ik niet mee zou komen met de vlucht zou ik het wel jammer vinden maar zeker geen drama.
Heb dan alleen helemaal niets in huis dus dan schuif ik bij happy aan denk ik........
jij hebt trouwens een enorme lijst met bezigheden in je kerst vakantie meisje, volgens mij ben je helemaal niet uitgerust als je weer aan het werk moet..........whihihi! Wel gezellig trouwens.
Biebje: ik heb dat ook aan het einde van de klus periode, zo geen zin in sex. Daarom wil ik het nu ook rustiger aan gaan doen (uhuh.......) en dan hopen dat het plezier er een beetje in blijft!

Kwam ik net thuis van de fysio, heeft mijn mannetje al gezogen, het bed verschoont en de kattenbak gedaan. Wie heeft vorige week lopen verkondigen dat haar ventje nooit eens spontaan iets deed in huis........................
Maar bij jou is het dus ook weer lekker schoon, bambi meisje? Lekker, dan kun je nu geoorloofd op de bank gaan liggen.

Ik ga nog even aardappels poetsen voor de gepofte aardappel van vanavond.
dan moet ik nog even een lekker receptje voor gehaktballen zoeken, die maakt ik echt nooit zelf......................en met de groente heb ik vandaag een makkie, worteltjes uit een potje.................gezond maaltje he?? We zijn hier zo goed bezig..........zo goed dat ik voor woensdag lekker een broodje shoarma op het menu heb staan. Wel zelf gemaakt, met sla en zo dus nog redelijk gezond...............

was ik weer. pfffffffffffffffffffff ben verot. Dacht ff te wandelen met me hondje naar me mans werk. tja was iets verder dan ik dacht. pff en het voelt buiten aan als min tien. brrrr heb hele zere benen nu. zijn echt bevroren en niet gewend zoveel te lopen hahah. me hond is ook moe die ploft gelijk uitgeput neer. haha. ooh heb de blaren op me tenen staan.
doe ik dus ook nooit meer.
dus ben nu ff aan het uitrsuten kan ik straks weer de keuken in. wij eten dus aardappelen met verse boontjes en een stukje kipfilet, ook heel gezond.

Rimke heb het wel druk, maar geloof dat je bieb der kerstvakantie met die van mij verwisseld,want heb wel verteld wat ik van het weekend ga doen , maar niet daarna hahaha. maar het klopt wel dat ik het ook druk heb ja. gelukkig overdag niet, zijn meer de avonden.

xx Bambi

Terug
Bovenaan