KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

nou op deze manier lul ik wel een pagina in me eentje vol ahahaha

Rimke; ik kom wel bij jouw eten vanavond, jammie jammie lekker rijst met kip kerrie wel lekker hahaha

xxx linda

Ach meissie toch!
Wat wordt dat een toestand zo! En kijkoperatie! Jezus.
En dan je mannetje wat nog zijn kwakje moet inleveren. (raar trouwens, fons moest dat voordat ik met clomid zou beginnen, maar dat terzijde).
Ik duim gewoon heel erg hard dat dat allemaal helemaal niet nodig kan zijn, en dat zodra je dit allemaal met bv vriendinnen kan delen dat je spanning in je lijf dan wat minder wordt en dan................who knows!!!
En tuurlijk mag je komen eten lieverd, mijn mannetje komt zo bij haarlem langs, dus ik stuur hem wel over volendam naar huis! Kan je hier lekker aanschuiven............

hahaha dat is goed rimke ik wacht op me eten hahahaha
Dank je voor je lieve woorden, maar gelukkig heb ik met die kijkoperatie nog tot maart of april en de gyn had opzich wel goede hoop hoor, maar ja ik kan toch niks anders dan wachten en in iedergeval deze week, en wat duurt die langgg, ik wil ook niet eerder dan dinsdag testen voor het geval dat

xxx linda

Hey Linda, jeetje wat een verhaal zeg! Maar misschien even een stomme vraag, je bent een paar weken geleden toch ongi geworden of ben ik nu weer dement aan het worden?

Rimke, toevallig nog een bord over?

hey rimke: Ik heb toch nog een beetje hoop dat je pendel toch nog gelijk heeft, en anders gaan we voor februari want dat had je ook een keertje gezegd

April: ik ben ook ongi geworden, maar toen heb ik ook clomid geslikt dus   vandaar

xxx linda

Terug
Bovenaan