Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
voor vandaag is inderdaad linda2
Ik ben gelijk met rimke
oja ik had vanmorgen nog een mailtje via hyves gehad van linda, ze had gisteren of vandaag haar nod, dat wist ze nog niet zeker maar ze voelde nog niks
en iedereen kreeg de groeten
Hihihi,
Ga niet komende zaterdag testen hoor, volgende week zaterdag pas. Als het dan nog nodig is........
tja, wat voor smoesje zou je kunnen verzinnen? Je wil eventjes een kadootje voor joey kopen, voor onder de kerstboom.
Je moet eventjes wat ondergoed kopen.
Je wil eventjes je handen vrij, want je moet even boodschapjes doen?
Ach weet ik veel.............
oeps sorry rimke, ik hoop dat je volgende week zaterdag wel moet testen, ik zo ontzettend hard voor je duimen
Ik denk dat ik ook zoiets ga zeggen tegen ze dat ik effe ongestoord boodschappen wil doen ofzo hahaha
Wahaha ik ben echt een doos, ik zag 2 achter je naam staan, maar dat is natuurlijk van 2e kindje, nou ja let maar niet op mij!
Rimke, weet je al of je naar de zon gaat? Jeetje volgende week zaterdag, dan ben je al wel een aantal dagen overtijd he. Maar wacht eens je weet wanneer je ei was, dus dan is je NOD dag vrij betrouwbaar toch? Hoezo wacht je dan zoveel dagen?