KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

he april, mijn eitje had geen zin deze maand en is pas donderdag gesprongen..........dus als ik terugkom uit Afrika (als ik mee kan) ga ik testen..............als ik het zolang volhou natuurlijk!!!
Whihihi

Hey Rimke, dat is ook wel een voordeel he van die ovu testen, je weet met iets meer zekerheid wanneer je  nod dag is! Ik vond dat tenminste wel fijn.

Oh wel super spannend meid, wij hebben nu kei veel kaarsen in huis, dus ik ga ze vanavond voor je branden.

Ja, als je het inderdaad volhoudt zo lang wachten, maar als je naar Afrika gaat heb je wel afleiding, toch?

Lin succes bij de gyn (ha ha dat rijmt volgens mij).

Lieve linda,
Veel succes trouwens zometeen! Ik hoop dat er iets te zien is.....................en aan de andere kant ook helemaal niet.....................geen rare dingen bedoel ik dan he? Ik hoop gewoon dat ze goed nieuws voor je hebben. Er zal een last van je schouders afvallen denk ik, als je dit achter de rug hebt!!!
Dikke kus, Rimke

Hihihi, dat is wel fijn ja, die afleiding, want ik zit nu natuurlijk thuis van mijn werk, door mijn schouder, en bij elk pijntje denk ik, het zal toch niet..............heb gewoon teveel tijd om na te denken.....
Ik ga zo nog heel eventjes wat boodschappen doen, heb een enorme lekkere trek vrees ik.
Vanavond eten we kip-kerrie met rijst. Wel met lekker veel groenten, prei en paprika, en ga ook nog even wat tauge kopen denk ik, en wat ananas blokjes..............

Hou je goed, meisje, en laat je traantjes lekker lopen. Ik snap ook wel dat je niet wil zeuren omdat je zwanger bent en wij dat ook wel graag willen, maar dat neemt niet weg dat je je gewoon niet zo lekker voelt...........en dat is ook vervelend voor jou! Ieder zijn meug hoor, en hou je vooral niet in met af en toe eens even spuien, dat is nou net waar dit forum voor is................
Dikke knuffel meisje!!!

Zo meiden

daar ben ik weer, Ik heb alvast een nieuwe tempcurve meegekregen en een nieuwe ronde clomid
Hij vond me temp.lijst wel eentonig, en omdat ik had gezegd dat ik volgens de ovulatietest een eisprong heb gehad gelooft ie het wel maar moet ik evengoed donderdag weer bloedprikken, hij zei volgens je lijst is je progestoron ofzoiets wel hoog omdat mijn lijst zo gelijk is, maar ja ik zei ben ik zeker niet zwanger he, toen begon ie te lachen en zei dat weet ik niet dat moet je afwachten, Ook zei hij dat temperaturen niet helemaal zo betrouwbaar is, omdat ik s 'nachts nog wel eens van bed af moet zei hij kan dat al weer een invloed zijn als ik daarna ga temperaturen
Ook moet mijn man zijn zaadjes inleveren, maar dat wordt wel januari, en ik krijg tot maart clomid en daarna een kijkoperatie om te kijken of me eileiders verstopt zijn, maar dat verwacht ie allemaal niet omdat zoiets met bloedprikken nietn aan de orde kwam, maar zei hij we wachten nog even af, mocht mijn man zijn zaad nu niet in orde zijn dan gaan ze waarschijnlijk over op kunstmatig inbrengen, maar ja dat moet je ook maar weer allemaal afwachten, Ook zei hij dat de kans op zwangerschap met clomid 60% is dus minder dan als je wel gewoon ongesteld wordt, Dus al met al zit ik weer dik in de stress en me waterlanders werken ook weer op volle toeren, Ik hoop bij godsgratie dat ik evengoed zwanger ben zodat al deze ellende niet hoeft, Toen we bij joey het zaadpotje in huis hadden was ik in ene zwanger, dus laten we hopen dat dat nu ook het geval is, Ik vroeg ook nog of ik geen PCOS heb en toen zei hij dat ik daar 1 ding van heb en dat de andere dingen er weer niet meekloppen, dus al met al hun weten ook niet waarom ik niet uit mezelf ongesteld wordt
zo dat is een heel verhaal geworden

xxx linda

oja hij vond me er wel meebezig zijn, hij zei zelf dat ik er extreem mee bezig ben met zwanger worden, ik zei yep dat klopt zo graag wil ik het haha
Me man en ik hebben nu ook besloten om als mensen vragen of we nog geen tweede willen te zeggen wat er aan de hand is, Toen ik net in de wachtkamer zat zat mijn collega daar ook en die natuurlijk gelijk, he jij hier ennnnn, dus ik zei o ik kom even voor een klein onderzoekje, ik wil het niet meer voor me houden ik ben er klaar mee

xxx linda

Terug
Bovenaan