Zo meiden
daar ben ik weer, Ik heb alvast een nieuwe tempcurve meegekregen en een nieuwe ronde clomid
Hij vond me temp.lijst wel eentonig, en omdat ik had gezegd dat ik volgens de ovulatietest een eisprong heb gehad gelooft ie het wel maar moet ik evengoed donderdag weer bloedprikken, hij zei volgens je lijst is je progestoron ofzoiets wel hoog omdat mijn lijst zo gelijk is, maar ja ik zei ben ik zeker niet zwanger he, toen begon ie te lachen en zei dat weet ik niet dat moet je afwachten, Ook zei hij dat temperaturen niet helemaal zo betrouwbaar is, omdat ik s 'nachts nog wel eens van bed af moet zei hij kan dat al weer een invloed zijn als ik daarna ga temperaturen
Ook moet mijn man zijn zaadjes inleveren, maar dat wordt wel januari, en ik krijg tot maart clomid en daarna een kijkoperatie om te kijken of me eileiders verstopt zijn, maar dat verwacht ie allemaal niet omdat zoiets met bloedprikken nietn aan de orde kwam, maar zei hij we wachten nog even af, mocht mijn man zijn zaad nu niet in orde zijn dan gaan ze waarschijnlijk over op kunstmatig inbrengen, maar ja dat moet je ook maar weer allemaal afwachten, Ook zei hij dat de kans op zwangerschap met clomid 60% is dus minder dan als je wel gewoon ongesteld wordt, Dus al met al zit ik weer dik in de stress en me waterlanders werken ook weer op volle toeren, Ik hoop bij godsgratie dat ik evengoed zwanger ben zodat al deze ellende niet hoeft, Toen we bij joey het zaadpotje in huis hadden was ik in ene zwanger, dus laten we hopen dat dat nu ook het geval is, Ik vroeg ook nog of ik geen PCOS heb en toen zei hij dat ik daar 1 ding van heb en dat de andere dingen er weer niet meekloppen, dus al met al hun weten ook niet waarom ik niet uit mezelf ongesteld wordt
zo dat is een heel verhaal geworden
xxx linda