KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

Ha ha, Rimke ik las net het berichtje van Donald en dacht toen ik het las: 'hier kan Rimke vast goed op reageren', ik scroll naar beneden en wat zie ik!!! Hi hi je hebt al gereageerd, ja mona, dat doe je weer goed zeg .

Hallo meiden,

Hier eindelijk weer eens een berichtje van mij. Kon een hele tijd niet op het forum komen daarna ook nog eens computerstoring en een beetje rust genomen...

Ik heb niet alles gelezen maar volgens mij geen nieuwe zwangere klusbabes na Bambi?

Gaat alles goed met je Bambi??

Voor iedereen vast fijne feestdagen en een heel gelukkig en vruchtbaar 2008!!

Miekje

Ik ben aanwezig.. Heb een beetje globaal gelezen.. (3 pagina's in 1 dag jeetje)Maar linda hoe was het bij de gyn.. dat kon ik zo snel neit terug vinden.. ??

hier nog geen tekenen van een ongesteldheid..

Bieb :   Hij was niet echt boos ofzo denk ik.. Maar een paar maanden geleden toen wij besloten om met de pil te stoppen wou ik ze al halen en toen zij hij dat dat niet nodig was omdat het toch niet gelijk raak is.. (heeft ie gelijk in natuurlijk be ik misschien een vrouw voor om toch te hopen dat het wel zo is) en omdat ik die dag ervoor knallende ruzie met hem had gehad heb ik het toen maar niet gedaan.. Toen ik vorige maand ineens heel veel bloed verloor en naar de gyn moest dacht ik ik moet ze toch hebben want nu is het vroeger dan verwacht maar stel dat het volgende maand niet komt moet ik ze toch in huis hebben.. En heb ze dus zonder zijn mening of wat dan ook gekocht.. Dat vond ie niet zo leuk denk ik. maar hij vind het niet erg..

Volgens mij is de helft van Klusbabes zwanger zo ongeveer of niet.. Bieb, April en nog 1ntje dacht ik.. hihi grappig.. da wist ik nog niet

heb me kerstpakket gekregen.. hij zit bomvol en is loeizwaar.. zit ook een lekker luchtje bij van Adidas.. helemaal persoonlijk op mij afgestemd.. hihi leuk leuk leuk.. ook al zijn mijn bazen stressvol en haat ik ze af en toe egt toch wel lief bonus van 200 euro en een kerst pakket van ong. 75 euries:p

xxxx Zo boodschappen doen en daarna eten dus denk dat ik laat nog even kom spieken..

Miekje voor jou natuurlijk ook een vruchtbaar 2008 he!
Het klopt, na bambi geen zwangere meer, maar ik heb er het volste vertrouwen in dat er in dec nog een paar gelukkige. komen

Hallo dames,

Ik kan echt niet meer bijhouden wat er allemaal gezegd is, geloof dat jullie meer dan 6 pagina's hebben volgeluld gister en vandaag !!!

Maar Pip meld zich om vanavond dit forum even vol te lullen...hihihihi. Ben alleen thuis vanavond (ZALIG!) en zit nu ordinair met een ovenpizza achter de pc....kom maar op!

X

Terug
Bovenaan