KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

wihihihihi, arme man...Mona, namens donald bedankt voor je reactie...ik bescheur me.

M'n ouders gaan met kennisen naar Peru en 1 van die kennisen komt uit Peru en ze gaan samen (ook met familie die nu nog in Peru woont) ook rondreizen, de kennisen trouwen daar ook volgende week en daar zijn mijn ouders ook bij. Ze gaan niet naar Bolivia maar wel rondreizen. Dus het is echt mooi daar?

Ik ben zooooo zielig dat ik moet werken...wahaha.

Kon wel vrij hoor maar ga toch niets bijzonders doen dus hoefde ik geen vrij en nu hebben mijn collega's vrij en kan ik geen vrij meer...wahahaha Ach ben ik volgend jaar lekker vrij tussen kerst en oud&nieuw (wij wisselen dat meestal per jaar af).

Zijn jullie trouwens al aan het rondkijken voor een babykamer? (sorry als je er al over verteld hebt maar ik kan het soms echt niet meer bijhouden).

Heb ik nog niet over verteld hoor Pip Stip, tenminste niet dat ik weet, hi hi ik leid nl aan zwangerschaps dementie!
We zijn nog niet gaan kijken, we weten al wel wat we willen. Waarschijnlijk gaan we gewoon in januari een middagje shoppen en dan zijn we er wel uit. Wij hebben wel dezelfde smaak en kiezen meestal snel, dus dat is wel handig. Ik heb me deze week wel aangemeld voor een zw yoga cursus, ga ik eind jan mee beginnen.

Oja, de melkboer heeft vandaag ook een intiem briefje achtergelaten, hij is er niet met kerst, dus 29 jan is mijn laatste ophaal dag. Lang leve de urine flessen.....

Zwangerschapsdementie, het zij je vergeven ? Ik ben al vergeetachtig en niet eens zwanger wihihi

wihihi, spannend hoor zo'n persoonlijk briefje van de flessenboer!

Vertel vertel, wat willen jullie in de babykamer? Ben dol op babykamers!

O sorry lieve pip, moet je werken..............dacht dat iedereen wel zo'n beetje vrij zou zijn.
Wel gaaf dat je ouders lekker naar Peru gaan, wow wat een mooie reis.
Maar wel balen dat ze idd niet thuis zijn met de feestdagen. Beetje saai.
Misselijk van je pizza? Waarom eet je het als je het niet eens lekker vind?? Jammer..........soms zijn pizza's best lekker, maar ik moet ze ook niet teveel eten.
Mijn eten was heerlijk, lekker met een preitje een een paprikaatje...........mmmm!!!!

mmmm, klinkt gezond Rimke. Veeeel lekkerder dan de pizza. Ik wou eerst naar de winkel om wat gezonds te halen maar keek naar buiten en bedacht toen dat het toch wel heeeel koud was op de fiets en toen toch maar niet naar de winkel gegaan maar een pizza uit de vriezer gehaald.

Zielig voor me he, dat ik moet werken....vind mezelf ook zooooo zielig...ahahahaaa

Terug
Bovenaan