KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

Pip Stip ik ben jaloers op je, ik wilde eigenlijk ook een pizza eten, maar ja toen kwam RImke weer met haar culinaire avond gerecht, dus toen heb ik toch maar besloten voor rijst te gaan ipv pizza, hi hi

Rimke, heb je mijn berichtje over Donald gelezen? hi hi

Ik ben ook alleen thuis, dus kom maar op met die berichtjes!

Hahaha! Ja, die april!
Mona weet raad.........je kent me beter dan ik dacht..................hahahaha!!!
Kijk, je moet als zwangere wel heel gezond eten he, dus wees blij dat ik je nog een beetje gezond laat voelen..............hahahaha!!1

Ik weet niet eens waar ik moet beginnen met lezen...lees dus gedeeltes....ben inmiddels misselijk van m'n pizza....bah hou eigenlijk helemaal niet van pizza.

Rimke, las dat je misschien op vakantie gaat naar Afrika. Lekker zeg, kerst in de zon vieren!

En Lin, vanmiddag dus bij de gyn geweest. Wat weer een verhaal. Hoop dat het hebben van een spermapotje magisch is bij jullie thuis en dat je dan een positieve test hebt! Duim echt voor je!

Had ik al verteld dat mijn ouders morgen op vakantie gaan? Morgenvroeg om half 5 breng ik ze naar het treinstation en gaan ze voor ruim 2,5e week naar Peru! Dacht er eerst niet bij na maar nu vind ik het best jammer dat ze er met de feestdagen niet zijn....Nou ja, ze gaan wel een geweldige reis maken!

Was jouw eten wel lekker Rimke?

X

Rimke ik ben je dankbaar hoor! Je zorgt goed voor me. En was ik vanmiddag nog down, nu bescheur ik het echt van het lachen, die Donald toch, wel lief op zich. En jij als mona, heerlijk..

Goed zo April, gezond eten is goed voor jou en je beebie!! En de pizza was niet eens lekker...brrrr...ahahaha

Ben ik de enige die volgende week gewoon werkt?  Ben alleen 31.12 vrij maar voor de rest werk ik gewoon (nou ja de kerstdagen natuurlijk niet).

Terug
Bovenaan