jaq, meisie. gecondoleert met je opa, wat erg voor je!!!
ik snap dat je hem vreselijk gaat missen.
heel erg veel sterkte met deze moeilijke dagen en we wachten op je hoor, totdat je weer terug bent hier. neem je tijd.
happy, wat een gedoe zeg dat je vriendje zijn blinde darm eruit moest.
je had je zo verheugd op de vakantie, om even helemaal weg te zijn.
probeer er toch van te genieten met z'n tweetjes, thuis zijn kan ook erg gezellig zijn.
fijn dat je vriendje weer thuis is, beter dan in zo'n zieknhuis.
linda, ik belde vanm iddag naar de assistente voor de uitslag van mijn schildklier, maar die kon alleen vertellen dat de uitslag er was, maar niet wat het was.
de dokter belt me morgen tussen de middag op m'n werk op.
dus morgen weet ik meer.
Gefeliciteert met je nicht, ik vind het wel een leuke naam "Indy" .
fijn dat je het tegen je tante hebt kunnen zeggen, over je wens voor een tweede kindje.
vind je je haar mooi geworden?
bambi, he meis lekker vakantie, fijn joh!!!!
en ook een mooi kerstpakket gekregen? ik heb hem ook vandaag gehad.
ik heb het pakket (wat ook bij de sligro ligt) in een doos, met een tostiapparaat er bij in. welke heb jij?
rimke, hoe is de verhuizing gegaan?
leuk he sneeuw, ben er helemaal gek op. helaas dit jaar WEER geen witte kerst, het gaat dooien volgende week, gggrrrr
bieb, het kindje van mijn vriendin is nu wel levensvatbaar, alleen ligt ze nu in een ziekenhuis hier in de buurt, waar ze niks vboor het kindje kunnen betekenen. ze moet dus naar groningen als de bevalling nu door zou zetten. en daar ziet ze tegen op.
jij hebt dus ook sneeuw gezien, ik wil ook sneeuw!!!!
dus klussen meid, nu je je ei hebt. ik heb mijn klusperiode weer achter de rug, whaha.
hoe was het bij je schoonmam? gefeliciteert nog!!!
renee, ik snap het niet helemaal hoe kan je nu je ei hebben of twee dagen over tijd zijn. ik heb een heleboel gemist de laatste week, zou je nog eens kort uit willen leggen, hoe dit kan?
mammoetje, wat k*t meid, dat de test negatief was.
idd, maar weer op naar de volgende ronde.
2008 word vast een mooi jaar met veel zwangere klusbabes!!! dat kan niet anders.
april, ja voor mijn vriendin is het het eerste kindje. en het gaat nu redelijk.
ze heeft wel weer aan de ctg gelegen, maar zolang ze maar op bed blijft liggen gaat het goed, kwa weeen.
zodra ze op staat is het misse boel.
kwestie van tijd, en afwachten. elke dag/week is er weer 1.
gelukkig is er niet zo veel gekletst, ppffff dit was weer genoeg om even bij te lezen.
het is alweer 23:45, en ik moet morgen de hele dag werken, ggrrrrr
kan er maar niet weer aan wennen, maar morgen om 18:00 dan heb ik weekend!!!!!
jippie!!!!!
ga nu dutten en spreek jullie morgen wel weer.
dikke knuffel kruimels
ik snap dat je hem vreselijk gaat missen.
heel erg veel sterkte met deze moeilijke dagen en we wachten op je hoor, totdat je weer terug bent hier. neem je tijd.
happy, wat een gedoe zeg dat je vriendje zijn blinde darm eruit moest.
je had je zo verheugd op de vakantie, om even helemaal weg te zijn.
probeer er toch van te genieten met z'n tweetjes, thuis zijn kan ook erg gezellig zijn.
fijn dat je vriendje weer thuis is, beter dan in zo'n zieknhuis.
linda, ik belde vanm iddag naar de assistente voor de uitslag van mijn schildklier, maar die kon alleen vertellen dat de uitslag er was, maar niet wat het was.
de dokter belt me morgen tussen de middag op m'n werk op.
dus morgen weet ik meer.
Gefeliciteert met je nicht, ik vind het wel een leuke naam "Indy" .
fijn dat je het tegen je tante hebt kunnen zeggen, over je wens voor een tweede kindje.
vind je je haar mooi geworden?
bambi, he meis lekker vakantie, fijn joh!!!!
en ook een mooi kerstpakket gekregen? ik heb hem ook vandaag gehad.
ik heb het pakket (wat ook bij de sligro ligt) in een doos, met een tostiapparaat er bij in. welke heb jij?
rimke, hoe is de verhuizing gegaan?
leuk he sneeuw, ben er helemaal gek op. helaas dit jaar WEER geen witte kerst, het gaat dooien volgende week, gggrrrr
bieb, het kindje van mijn vriendin is nu wel levensvatbaar, alleen ligt ze nu in een ziekenhuis hier in de buurt, waar ze niks vboor het kindje kunnen betekenen. ze moet dus naar groningen als de bevalling nu door zou zetten. en daar ziet ze tegen op.
jij hebt dus ook sneeuw gezien, ik wil ook sneeuw!!!!
dus klussen meid, nu je je ei hebt. ik heb mijn klusperiode weer achter de rug, whaha.
hoe was het bij je schoonmam? gefeliciteert nog!!!
renee, ik snap het niet helemaal hoe kan je nu je ei hebben of twee dagen over tijd zijn. ik heb een heleboel gemist de laatste week, zou je nog eens kort uit willen leggen, hoe dit kan?
mammoetje, wat k*t meid, dat de test negatief was.
idd, maar weer op naar de volgende ronde.
2008 word vast een mooi jaar met veel zwangere klusbabes!!! dat kan niet anders.
april, ja voor mijn vriendin is het het eerste kindje. en het gaat nu redelijk.
ze heeft wel weer aan de ctg gelegen, maar zolang ze maar op bed blijft liggen gaat het goed, kwa weeen.
zodra ze op staat is het misse boel.
kwestie van tijd, en afwachten. elke dag/week is er weer 1.
gelukkig is er niet zo veel gekletst, ppffff dit was weer genoeg om even bij te lezen.
het is alweer 23:45, en ik moet morgen de hele dag werken, ggrrrrr
kan er maar niet weer aan wennen, maar morgen om 18:00 dan heb ik weekend!!!!!
jippie!!!!!
ga nu dutten en spreek jullie morgen wel weer.
dikke knuffel kruimels