Klusbabes 12!!!

jaq, meisie. gecondoleert met je opa, wat erg voor je!!!
ik snap dat je hem vreselijk gaat missen.
heel erg veel sterkte met deze moeilijke dagen en we wachten op je hoor, totdat je weer terug bent hier. neem je tijd.

happy, wat een gedoe zeg dat je vriendje zijn blinde darm eruit moest.
je had je zo verheugd op de vakantie, om even helemaal weg te zijn.
probeer er toch van te genieten met z'n tweetjes, thuis zijn kan ook erg gezellig zijn.
fijn dat je vriendje weer thuis is, beter dan in zo'n zieknhuis.

linda, ik belde vanm iddag naar de assistente voor de uitslag van mijn schildklier, maar die kon alleen vertellen dat de uitslag er was, maar niet wat het was.
de dokter belt me morgen tussen de middag op m'n werk op.
dus morgen weet ik meer.
Gefeliciteert met je nicht, ik vind het wel een leuke naam "Indy" .
fijn dat je het tegen je tante hebt kunnen zeggen, over je wens voor een tweede kindje.
vind je je haar mooi geworden?

bambi, he meis lekker vakantie, fijn joh!!!!
en ook een mooi kerstpakket gekregen? ik heb hem ook vandaag gehad.
ik heb het pakket (wat ook bij de sligro ligt) in een doos, met een tostiapparaat er bij in. welke heb jij?

rimke, hoe is de verhuizing gegaan?
leuk he sneeuw, ben er helemaal gek op. helaas dit jaar WEER geen witte kerst, het gaat dooien volgende week, gggrrrr

bieb, het kindje  van mijn vriendin is nu wel levensvatbaar, alleen ligt ze nu in een ziekenhuis hier in de buurt, waar ze niks vboor het kindje kunnen betekenen. ze moet dus naar groningen als  de bevalling nu door zou zetten. en daar ziet ze tegen op.
jij hebt dus ook sneeuw gezien, ik wil ook sneeuw!!!!
dus klussen meid, nu je je ei hebt. ik heb mijn klusperiode  weer achter de rug, whaha.
hoe was het bij je schoonmam? gefeliciteert nog!!!

renee, ik snap het niet helemaal hoe kan je nu je ei hebben of twee dagen over tijd zijn. ik heb  een heleboel gemist de laatste week, zou je nog eens kort uit willen leggen, hoe dit kan?

mammoetje, wat k*t meid, dat de test negatief was.
idd, maar weer op naar de volgende ronde.
2008 word vast een mooi jaar met veel zwangere klusbabes!!! dat kan niet anders.

april, ja voor  mijn vriendin is het het eerste kindje. en het gaat nu redelijk.
ze heeft wel weer aan de ctg gelegen, maar zolang ze maar op bed blijft liggen gaat het goed, kwa weeen.
zodra ze op staat is het misse boel.
kwestie van tijd, en afwachten. elke  dag/week is er weer 1.

gelukkig is er niet zo veel gekletst, ppffff dit was weer genoeg om even bij te lezen.
het is alweer 23:45, en ik moet morgen  de hele dag werken, ggrrrrr
kan er maar niet weer aan wennen, maar morgen om 18:00 dan heb ik weekend!!!!!
jippie!!!!!
ga nu dutten en spreek jullie morgen wel weer.
dikke knuffel kruimels

goeiemorgen meiden

Jacqy: gecondoleerd meid met het verlies van je opa, en heel veel sterkte toegewenst de komende tijd, En meid mocht je er doorheen zitten en je hart willen luchten, wij zijn er voor je he meid, dat kan altijd hier, sterkte

Mamoetje: wat jammer meid dat de test negatief is, maar positief de volgende ronde in meid

Happy: weer lekker geslapen vannacht naast je mannetje, gaat het weer een beetje met jullie alltewee?

rimke; hoe is het meid, is je vriendin nu helemaal verhuist of nog niet

Kuimels: me haar vind ikwel leuk geworden, me man niet zo hahaha, Jeetje he ikhoop echt voor je vriendin dat de baby nog eventjes blijft zitten en dat ze niet overhoeft te worden gebracht naar een ander ziekenhuis, ik kan erin komen dat ze dat helemaal niet ziet zitten

Zo, ik ben ook lekker dom hoor, heb ik omdat ik me natuurlijk evengoed weer niet kon inhouden zwangerschaptesten gister besteld, zit ik gisteravond te denken, oja ik moet vrijdagochtend de gyn bellen voor de uitslag van me bloed, en dan krijg ik toch te horen dat ik niet zwanger ben, maar ja dan heb ik ze alvast voor de volgende ronde
Meiden ik ga weer stoppen , ik ga me klaarmaken voor me werk
Iedereen een fijne dag en tot vanmiddag en dan horen jullie wat de gyn te vertellen had

xxxx linda

Goeiemorgen meisjes !!!!!!

Zo, lekker hoor gewoon weer saampjes thuis. Ben wel vaker alleen want, hij vist vaak en ook s nachts maar, dat is anders als dat ie in een ziekenhuis ligt he. GA zo de boodschappen voor de kerstdsgen alvast zoveel mogelijk halen grrrrrrr. Mn moeder, tante en nicht gaan mee, dus das wel weer gezellie !!!!!

Jaqcy; ach meisje, gecondoleerd. Heel veel sterkte de komende tijd. Als je ff je verhaal kwijt wil zien we je wel weerverschijnen. Hou je goed he, xxx

Mamoetje; balen van je nega test joh!!!!! Vol goede moed naar de volgende ronde he meid!!!!

Kruimels; je was weer laat aan het kletsen he haha. LAten we hopen dat die kleine nog ff blijft zitten he!!!! Heb jij nog vakantie met die dagen?

Rimke; hoe is het met je lieverd? Misschien heb je het al gezegd maar, weet het ff niet meer, wanneer ga jij nou weg?

Linda; hoe was de reiki gisteren? Hahah testen besteld he .... ach je kan ze maar in huis hebben. Ik heb ze ook in huis hoor. Ben benieuwd wat de gyn te melden heeft

Bambi; lekker vakantie ..... geniet ervan

Meiden, weet het niet meer. Heb vanacht een slaappil genomen en ben nog een beetje van de wereld hihi. Fijne dag ......

Liefs happy

Bieb; vergat je helemaal  Heb je goed geklust meisje, nu je je ei gevonden had? Ik las dat er bij jou sneeuw lag, ben jalours op je, ik heb geen vlok gezien

Nu weet ik het echt niet meer .....

Kus happy

goedermorgen!!!
(vanuit een wit Velp................sorry!!!!)

Jacq: meisje, wat ontzettend verdrietig vind ik dit voor je! Heel veel sterkte de komende tijd, heel veel succes met het regelen van alle dingen en als je je verhaal kwijt wil moet je dat lekker komen doen, dikke kus!!!!
Mamoetje: jammer zeg, maar misschien gewoon nog te vroeg??? En anders op naar de volgende ronde..............
Linda: had de reiki mevrouw nog wat bijzonders voor je??
Happy: lekker he, je mannetje weer naast je! Veel succes en plezier met boodschappen doen!
Eeeehm, ik ben alles weer vergeten..............tot zo!

hoiu meiden,

Nou er lift hier zeker 1 cm sneeuw hihih alles is wit zo leuk, ga straks lekker foto's maken in het park met me hondje. vanmiddag boodschappen doen met me mams, die komt straks terug van een weekje weert, hihih lag daar nou net geen sneeuw hiihih.
vanavond een feestje op het werk van me mannetje, pff en morgen en zondag weer vroeg op druk druk.

jacqy meid gecondoleerd met je opa. sterkte in deze moelijke tijd. en neem ook je tijd om het te verwerken, we zien je wel weer verscheinen.

kruimels, ik hoop echt dat die kleine van je vriendin nog ff blijft zitten. net wat jij zegt. elke dag is er 1. werkse vandaag.

happy zeker wel fijn zo samen. ja sneeuw he. ik vind het wel leuk.
veel plezier met de boodschappen. grrr ik heb er altijd een hekel aan.

linda ben zeer benieuwd naar het bloeduitslag, maar als die zegt dat je niet zwanger bent, kan dat evengoed veel te vroeg geweest zijn en weet je wel zeker dat ze op hcg testen dan ?

mamoetje, balen van de nega test, maar ik dacht het wel hoor. Ik denk echt dat een cyclus van 22 dagen te kort is. je echte cyclus moet je gewoon nog ontdekken, tja dat je gyn dit zegt wil niet zeggen dat jij dat maar moet aanenmen. je moet je eigen lichaam ontdekken. dus miss heb je wel te vroeg getest en ben je wel degelijk zwanger. hihih meid wacht het gerust af, zoals je ziet is hier niemand met een poep en een scheet zwanger.succes.

andere meiden denk ook aan jullie, maar ga me nu snel omkleden en lekker ff genieten van de sneeuw hihih.

xxx Bambi

Oja,

Bambi: voor mannen is het heel anders als hun vriendin zwanger is..........ze voelen niets, zien nog niets..........zijn er gewoon minder mee bezig, komt wel goed als jullie pukkie er is joh! Wat een toestand he, al dat regelen...............niet nerveus worden, komt allemaal goed!!!
Kruimeldiefje: werkze vandaag! Nog effe volhouden en dan lekker weekend! Succes met het wachten op je uitslagen!

We zijn gisteren idd de vriendin nog wezen verhuizen, Fons het zware werk en ik voor de gezelligheid.................whahaha! Zo gezellig ben ik niet, ben de weken na de eisprong tot mijn ongi zo chagerijnig de laatste tijd dat het gewoon zielig is voor Mijn menneke. Ik ga vandaag mijn best maar eens voor hem doen...........zijn eindelijk eens een hele dag samen........als hij het niet op zijn heupen krijgt!

Dikke kus!!!

Terug
Bovenaan