Happy; toen ik gister dit forum afgesloten had bedacht ik me dat ik helemaal niet op jouw bericht had gereageerd. Gisteren geen tijd, maar moest er de hele tijd aan denken. Sorry, maar nu alsnog. Wat klote van je vriend dat hij opeens geopereerd moest worden. En niet op vakantie natuurlijk. Kan me voorstellen dat je er een beetje doorheen zat. Haf ik vorige maand ook. Gooi maar alles in de groep, wij vangen je wel op. Las gelukkig net dat je je al weer beter voelt en met je vriend het al weer beter gaat
Renee; 2 dagen overtijd en nog niet ong? spannend. Heb je al getest?
Mammoet; ik lees net dat je neg. getest hebt. Jammer meid, maar zolang je geen ong hebt, kan t nog. Heb je t alleen of met je vriend gedaan? En volgens mij kan je toch t beste s morgens testen?
Bambi; heerlijk vrij t/m 7-1!! Ik nog tot 3 uur en dan tot 2-1 vrij. Eigenlijk vandaag geen werkdag voor mij, maar moest er toch zijn omdat we kerstborrel hebben. Jaja straks om 3 uur. Ben vanmorgen gebracht door vriend omdat hij toevallig hier in zelfde stad moet werken, maar ga maar niet drinken....
Linda; gefeliciteerd met je nicht en haar dochter Indy!
Toch maar testen besteld? Ik doe t niet meer, wacht wel op de dag zelf of tot ik overtijd ben. Als ik ze heb, wil ik nl ook al testen
Lees nu ook net dat je gebeld hebt voor uitslag. hmm dus dokter denkt dat je ong eraan komt? Nou zou gewoon afwachten hoor, zolang je niks zeker weet....
Jacqye: meissie gecondoleerd met je opa! En nu net met de feestdagen, iedereen vrolijk behalve jullie natuurlijk. Sterkte de komende tijd
Kruimels: vandaag kreeg je uitslag van je schildklier?
Ik moet toch ef over 1 ding klagen. Gisteren nog even geklust en op bepaalde manier hoe ik lag deed het toch zeer bij mijn eileider rechts. auwww! dus ik elke keer verliggen en vriend wilde natuurlijk ook wat voelen , dus die draaide mij weer andere richting op haha.
vanmorgen nog maar eens ovutest gedaan, en gaf toch duidelijk lichter streepje aan. En kan ook wel kloppen. Dus op tijd geklust. Maar werkt dus blijkbaar ook op ochtendurine. Morgen nog eens ovu test gebruiken, kijken wat dat ding dan aangeeft. Sorry kan t toch niet laten, maar voel een beetje misselijk en raar gevoel in buik. Neeee kan niet al zwanger zijn haha, maar denk nog beetje van eisprong
vanmiddag vanaf 3 uur dus kerstborrel. Dus kom vanavond niet meer buurten. dan krijgen we ook kerstpakket
Hier sneeuwt t nog steeds! Heb met neefje van 10 gister sneeuwballen gegooid, blijft leuk vindt ik. Linda kom je ook? onee, je houdt er niet van haha
Gister een oude vriendin van mij gemaild, nog af en toe contact. Heb haar ook verteld van mijn mk. Mijn moeder zei dat zij dacht dat mijn vriendin tijd terug ook een bbz had gehad, was ik al weer vergeten, (sorry) en toen moeder dat zei wist ik t dus weer, dus vroeg haar dat in mijn mail.
En vriendin had dus ook bij ong 7 weken een bbz gehad, maar zij moest dus spoedoperatie ondergaan.
Verder hier geen spannend nieuws. Meiden tot morgen!