Klusbabes 12!!!

He bambi,
veel plezier met wandelen en boodschappen doen!
Was idd een rake opmerking van je, we zijn net een clubje meiden waar het niet binnen een poep en een scheet gaat om zwanger te worden...........dat viel me idd van de week ook op.
Het duurt bij ons allemaal wat langer, en dan vind ik ook nog dat veel van ons een mk krijgen. Maar wie weet hebben we nu ons portie gehad en worden we inenen allemaal zwanger en gaat het goed..................ik duim vrolijk door!!!
Dikke kus!!

hey meiden

Bambi: veel plezier met het hondje wandelen in de sneeuw en boodschappen halen

Happy: een slaappil, dan ben je in iedergeval uitgerust, en succes vandaag met alle booschappen in huis halen

Rimke: gingen jullie nou morgen naar het warme afrika toe??

De gyn heeft me vanmorgen gebeld, en mijn progestorongehalte was wel iets gestegen, dus hij zei of je hebt nou je eisprong of je gaat denk ik ongesteld worden, Dus ik zei dat ik me ei al had gehad omdat ik die ouvlatietesten had gedaan, dus toen zei hij dan denk ik dat je ongesteld gaat worden, Mijn mening is dat als je iets denkt dat het nog niet 100% zekerheid is, haha dus in mijn gedachten kan het nog wel, Toen ik zwanger was van Joey, duurde het ook een dikke week nadat ik overtijd was voordat de test heel duidelijk was, dus misschien dat het nou ook weer traag omhoog kruipt, Hoe bedoel je ik ben geobsedeerd om zwanger te worden hahahaha, nee hoor meiden, ik hoop het natuurlijk erg, maar ik verwacht dus gewoon ongesteld te worden

Zo ik ga even me opgenomen gtst en onm bekijken, tot vanmiddag

xxx linda

Happy; toen ik gister dit forum afgesloten had bedacht ik me dat ik helemaal niet op jouw bericht had gereageerd. Gisteren geen tijd, maar moest er de hele tijd aan denken. Sorry, maar nu alsnog. Wat klote van je vriend dat hij opeens geopereerd moest worden. En niet op vakantie natuurlijk. Kan me voorstellen dat je er een beetje doorheen zat. Haf ik vorige maand ook. Gooi maar alles in de groep, wij vangen je wel op. Las gelukkig net dat je je al weer beter voelt en met je vriend het al weer beter gaat

Renee; 2 dagen overtijd en nog niet ong? spannend. Heb je al getest?

Mammoet; ik lees net dat je neg. getest hebt. Jammer meid, maar zolang je geen ong hebt, kan t nog. Heb je t alleen of met je vriend gedaan? En volgens mij kan je toch t beste s morgens testen?

Bambi; heerlijk vrij t/m 7-1!! Ik nog tot 3 uur en dan tot 2-1 vrij. Eigenlijk vandaag geen werkdag voor mij, maar moest er toch zijn omdat we kerstborrel hebben. Jaja straks om 3 uur. Ben vanmorgen gebracht door vriend omdat hij toevallig hier in zelfde stad moet werken, maar ga maar niet drinken....

Linda; gefeliciteerd met je nicht en haar dochter Indy!
Toch maar testen besteld? Ik doe t niet meer, wacht wel op de dag zelf of tot ik overtijd ben. Als ik ze heb, wil ik nl ook al testen
Lees nu ook net dat je gebeld hebt voor uitslag. hmm dus dokter denkt dat je ong eraan komt? Nou zou gewoon afwachten hoor, zolang je niks zeker weet....

Jacqye: meissie gecondoleerd met je opa! En nu net met de feestdagen, iedereen vrolijk behalve jullie natuurlijk. Sterkte de komende tijd

Kruimels: vandaag kreeg je uitslag van je schildklier?

Ik moet toch ef over 1 ding klagen. Gisteren nog even geklust en op bepaalde manier hoe ik lag deed het toch zeer bij mijn eileider rechts. auwww! dus ik elke keer verliggen en vriend wilde natuurlijk ook wat voelen , dus die draaide mij weer andere richting op haha.
vanmorgen nog maar eens ovutest gedaan, en gaf toch duidelijk lichter streepje aan. En kan ook wel kloppen. Dus op tijd geklust. Maar werkt dus blijkbaar ook op ochtendurine. Morgen nog eens ovu test gebruiken, kijken wat dat ding  dan aangeeft. Sorry kan t toch niet laten, maar voel een beetje misselijk en raar gevoel in buik. Neeee kan niet al zwanger zijn haha, maar denk nog beetje van eisprong

vanmiddag vanaf 3 uur dus kerstborrel. Dus kom vanavond niet meer buurten. dan krijgen we ook kerstpakket

Hier sneeuwt t nog steeds! Heb met neefje van 10 gister sneeuwballen gegooid, blijft leuk vindt ik. Linda kom je ook? onee, je houdt er niet van haha

Gister een oude vriendin van  mij gemaild, nog af en toe contact. Heb haar  ook verteld van mijn mk. Mijn moeder zei dat zij dacht dat mijn vriendin tijd terug ook een bbz had gehad, was ik al weer vergeten, (sorry) en toen moeder dat zei wist ik t dus weer, dus vroeg haar dat in mijn mail.
En vriendin had dus ook bij ong 7 weken een bbz gehad, maar zij moest dus spoedoperatie ondergaan.

Verder hier geen spannend nieuws. Meiden tot morgen!

He lieve meiden,

Bieb: gezellig een kerstborrel!! Ga er lekker van genieten, maar daarna natuurlijk helemaal van je vakantie! Is je vriend ook vrij??
En deze maand dus alles goed gedaan, keurig met je eisprong geklust! Wie weet is jullie kindje toch in december verwekt, en had ik toch een beetje gelijk qua pendelen, whahaha!!
Wij hebben deze maand ook alles volgens het boekje gedaan dus ik ben benieuwd.......

Ik ga vandaag lekker helemaal niets doen! Wat wasjes draaien, zometeen even boodschappen, daarna ons avondmaaltje voorbereiden (witlof schoteltje, witlof rolletjes, in ham gewikkeld, met daarover een kaassausje, een gekookt eitje in plakjes en uitgebakken spekjes.............jammie!!!) En natuurlijk allemaal biologisch.........zucht.
Morgen naar mijn ouders in het altijd mooie Grootebroek (ben ik geboren en getogen) om alvast wat kerst te vieren, met een lekker bord boerenkool! (gelukkig ben ik helemaal niet op eten gefixeerd..............mwhahahaha!!!).
Dan zondag, moet mijn mannetje een veiligheidsexamen voor de KLM doen (op zondag!!!????) en dan s avonds met vrienden hier gourmetten en dan maandag richting afrika!!! De vlucht ziet er nog steeds erg leeg uit, dus de kans is groot dat ik mee kan. Wie wil er dan ook met kerst naar Nigeria.....................

hey rimke

jij krijgt zo te lezen ook een gezellig weekend zeg, en maandag lekker naar afrika lekker vooruitzicht hoor

Ja ikhad liever gehad dat de gyn had gezegd van je bent niet zwanger in plaats van ik denk niet dat je zwanger bent, Ik heb nu ook steeds een druk op me baarmoeder en een blurp hahaha kan het niet uitleggen, maar ja ik wacht maar af,
Ik heb nog totdat ik ongesteld wordt hoop op je pendelsessie, wil je anders nog even kijken wat ie nou zegt haha, als je zin hebt haha

xxx linda

meiden ik ben ervan tussen, ik ben er vanmiddag weer, brrrr wat is het koud, en mistig hier zeg echt niks aan, ik ben in het verkeerde land geboren hahaahahah, ik haat kou

tot straks
xxx linda

Terug
Bovenaan