Klusbabes 12!!!

Whahaha we zitten er nog saampjes om te lachen. Zou wel mooi zijn als het nu raak is, vergeet ik nooit meer hoe en wanneer mn kindje verwekt is !!!!!!!!!!!!! hihi
Nou bieb, van mij hoeven die blote mannen ook niet hoor, zit je maar tegen dat walgelijke ding aan te kijken  hihi

Ik zie liever een mooie body, maar de rest...nee laat maar. Die bungelende piemel...yech.
Ik hoop voor je dat t nu gelijk raak is....een klusbeurt om nooit te vergeten

quote: bieb1408 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-12-2007 19:40:14'));

Antirimpelcreme?? ef de rimpels bijwerken haha. Ik smeer me elke ochtend in met bodylotion, en gezichtscreme. En s avonds moet ik altijd me handen voor t slapen insmeren met niveau. Anders voelt t zo droog aan

Ahum, bedoel dus Nivea!!!

Wat een romantiek hier op het forum: bejaardensex en samen internetten en die van mij is niet eens thuis maar is met z'n zwager op de fiets(!) voetbal aan het kijken...jeeeeh, wat een romantiek...wihihihihi

Ik weet niet meer wie er over begonnen is maar, het maakt mij niet uit hoor nummer 13 of 14. Ik heb niks tegen gewoon doorgaan met nummer 13 maar als de meeste er wel moeite mee hebben vind ik het ook prima als we naar 14 gaan ........

wahahaha, bieb heeft handen van niveau joh! hihi

Ik gebruik de handcreme van vaseline, die is GOED!

Ga even een nieuw patroon uitproberen dus jullie weer even verlaten.

Fijne avond nog!

X

hee bieb..

Ja dat dacht ik ook dat sochtends beter was.. maar ik had zo'n topic geopend of het ook savonds kon en of dat wat uitmaakte en ze zeiden daar (verschillende meiden) dat je ook gewoon savonds kan testen..

maar denk wel dat ik het vol hou tot morgen ochtend..

Heb het net me vriend verteld en hij zegt je heb nog 2 testen liggen.. dus ga je gang.. maar dan houdt toch iets me weer tegen

xxx mamoetje

Terug
Bovenaan