Klusbabes 12!!!

WOW een beetje aan het lijnen? 13 kilo is megaveel zeg!

Ik heb ook zooooo,n zin in lekkere dingen. Heb maar een kopje thee gemaakt met een speculaaskoek van bolletje erbij. En voor straks kauwgom...kauw ik toch nog ergens op hahahaha

Heb vandaag voor het eerst in m'n leven antirimpelcreme gekocht wahahahaha, ik word oud! Koop het vooral omdat m'n huis zoooooo droog is met dit weer en ik van de antirimpelcreme van m'n mama weet dat die een soort van vetter en dikker is dus dat leek me wel wat.

wahahaha, nee wij hebben geen sexfilmzenders! Als ik dat zie dan heb ik meteen 3 weken geen zin meer, vind het er nogal vies en ordinair uitzien namelijk...brrrr...dus kan beter niet kijken, dan heb ik meer zin wahahaha

Hoi meiden,

JOEHOE .... we hebben net geklust. Jeetje zeg wat hebben wij een lol gehad !!!!! Het was echt een gestuntel maar, het is gelukt !!!!! Ik heb nu veel slijm ( gatver ) en wat steekjes onderin mn buik, dus zit echt rond mn eisprong. Nou heb ik in ieder geval niet het gevoel dat we een mannd onbenut hebben gelaten .....ach mn mannetje. Zijn we bezig, zeg ik, dus zo zie jij eruit als je sex hebt op je 70e hahaha het leek wel een oide man. Heb net wel jullie verhalen gelezen maar, weet het echt niet meer sorry sorry. In ieder geval anoes, fijne vakantie meid en een fijne jaarwisseling. Bambi, jeetje meid dat zou wel super zijn he met dat huis. Hoop voor jullie dat het wat is !!!!!! Pipje .......wat zag ik .....een beetje bloed. dat is goed nieuws meid

Kus happy

Vindt er ook niks aan hoor. Vieze wijven allemaal, en ik hou helemaal niet van naakte mannenlichamen, en ik hoef ook niet tegen die zak aan te kijken. Geef me dan maar een boekje, dan kan je tenminste nog overslaan haha

Wahahaha, happy heeft sex met een bejaarde! Zou wel extragrappig zijn als het nu raak is...wordt wel een keer tijd voor jou vind ik!!

X

Antirimpelcreme?? ef de rimpels bijwerken haha. Ik smeer me elke ochtend in met bodylotion, en gezichtscreme. En s avonds moet ik altijd me handen voor t slapen insmeren met niveau. Anders voelt t zo droog aan

Ha Happy, lekker gesext, haha zie t al voor me. au au au, even opzij, nee hier, nee dat doet pijn, ef omdraaien, ahh ja zo goed hihi

Terug
Bovenaan