Klusbabes 12!!!

Hey Bieb,

Pip meld zich!

mmmmm, jammie I Love Jamie! Heb met kerst zijn kippetjes (uit Jamie in Italie) gemaakt. Jammie jammie. Jammer dat ik vandaag niet bij je kon aanschuiven!

Mijn man zei ook al zoiets van "als je toch een heel klein beetje bloed hebt kan het toch ook een innesteling zijn"...tja, dat zou kunnen maar die kans acht ik vrij klein (alhoewel dat natuurlijk wel mag (zeg ik mag? ik bedoel, dat is natuurlijk wat ik het liefste wil!!!).

Verder echt niks meer te zien hier...wil het liefst ieder half uur in m'n onderbroek gluren wahahaha

Ga jij ook niet een heeeeeel klein beetje vertellen of jij gekke dingen voelt nu je weer naar je nod toegaat?

Ha Pip,  

dit x zeg ik niks over wat ik wel of niet voel haha. Wil niet weer allerlei eventuele kwalen opnoemen, terwijl ik dan  achteraf  toch niet zwanger ben. Dus my lips are sealed haha  

hey bieb
Je mag inderdaad geen brie hebben als je zwanger bent, maar er blijft nog heel veel over wat je wel hebben mag hoor hahaah, enne hopelijk hoef je in het nieuwe jaar niet op de lijn te letten meid

Nu ga ik echt stoppen hoor meiden
Tot morgen allemaal

xxx linda

Dus je gaat echt niets zeggen bieb...jammer hoor.

Ik heb zin om lekkere dingen te eten: drop, chocola, chips, snoep...maar heb echt helemaal NIETS in huis. Moet ook nodig minder eten want in juni woog ik nog 61 kilo en nu alweer 65...die 4   moeten er nodig weer af. Misschien ga ik straks wel even op m'n step staan. Maar heb ook net nieuwe naaipatronen binnen dus misschien ook wel ff naaien...of niks doen...ook leuk....

Volgens mij komt er idd geen reet op tv en manlief is (zaal)voetbal kijken hier in de buurt (een of ander stom toernooi).

Heb jij al besloten wat je vanaovnd gaat doen bieb?

Wat ik vanavond ga doen? beetje bankhangen en herhalingen kijken...misschien komt er nog wat op canal +, en anders ga ik wel een sexfilm kijken, want die heb ik vast nog niet gezien haha. We hebben hier 3 zenders, dus altijd wat te zien. Zal mijn vriendje ook leuk vinden hahahahaha

Ik heb ook zo een vreetzin. Net gegeten, maar nu alweer honger. Eerst snoepte vriend ook veel, maar is nu beetje aan te lijnen ( al 13 kilo kwijt in 6 weken), dus snoept niets meer, dus als ik ga snoepen voel ik me zo bezwaard. Was afgelopen weken ook weer beetje aan t lijnen, maar heb er nu echt geen zin in, Gewoon trek ik lekkere dingen. O wacht, volgende week NOD, en dan heb ik altijd vreetzin...hopen dat dat geen slecht nieuws is

Haha lachen, kat loopt nu met speeltje door huis wat ligt geeft. Dat doet ie dus ook wel eens s nachts,zie je opeens de hele kamer verlicht.....

Terug
Bovenaan