A ANONYMOUS_USERNAME dec 18, 2007 #51 De dollar is op dit moment geen drol waard, dus denk dat ik maar een lege koffer mee neem die na het shoppen vol weer mee terug gaat. Whahaha
De dollar is op dit moment geen drol waard, dus denk dat ik maar een lege koffer mee neem die na het shoppen vol weer mee terug gaat. Whahaha
A ANONYMOUS_USERNAME dec 18, 2007 #52 dames ik ga nu douchen anders kom ik hier nooit weg! veel plezier nog! doegiedoeg!! XX
A ANONYMOUS_USERNAME dec 18, 2007 #53 grappig he happy hahaha ik zei ook al tegen me vriendin, ze vinden me zeker allemaal erg lief op de foto hahaahhahahaha xx linda
grappig he happy hahaha ik zei ook al tegen me vriendin, ze vinden me zeker allemaal erg lief op de foto hahaahhahahaha xx linda
A ANONYMOUS_USERNAME dec 18, 2007 #56 Linda: 6 dagen. Ik ga idd ook GTST kijken. Heb geen laptop, dus ga de computer verlaten. Kijk strax nog wel weer even..
Linda: 6 dagen. Ik ga idd ook GTST kijken. Heb geen laptop, dus ga de computer verlaten. Kijk strax nog wel weer even..