Klusbabes 12!!!

ja heb zeker in 1 keer een hoop vrienden er bij,
leuk dat je nu weet met wie je op het forum zit.
mijn man zit op dit moment al kwaad te kijken dat ik niet bij hem kom zitten, dus hou het denk ik niet meer zo lang uit,
morgen ook weer een drukke dag.

Essy, dat is ook zo....gaaaaaaaf zeg NY! Krijg helemaal het Sex and the City beeld voor me als ik aan NY denk en I LOVE SATC!

Linda, je gaat toch niet zeggen dat wij klusbabes zijn? .....brrrrr.....via via kent iedereen elkaar altijd hoor...wahahahaha

uhm...ik hou het echt niet meer bij

lekker essy even 6 dagen er tussen uit geniet ervan meid

haha anoeska, ga lekker bij je man zitten meid, een kwade man dat willen we niet op ons geweten hebben haah
x
xx linda

pff is nu al 20.00 uur en moet nog beginnen met pagina 20, dus nog   4 te gaan. het waren er trouwens geen 5 maar 7. niet gezond meer hoor.

Ik heb gelezen dat linda bij de gyn is geweest en nog een maanden aan de clom. mag en dat je mannetje wat moet inleveren en als dat niet werken gaat een kijkoperatie naar je eitleiders en anders gaan insemineren. heftig hoor. ik hoop hat hetniet zo ver komt.

april heeft last van dementie, goh heb ik ook hahaha en ff ene dipje nou ik ook, als je me vorig sago berichtje heb gelezen.

rimke lekkere currie heeft gemaakt ik hoop dat ie smaakte en dat je pas volgende weekend mocht het nodig zijn gaat testen. heel knap hoor.

dat het vandaag of morgen linda 2 's nod is spannend.

en dat happy in een onderkoeld restauratn heeft gegeten. hihihi

nou ga straks weer verder lezen. stelletje kletskousen.

xxx Bambi

what the fuck !!!!!!! klusbabes 12 al. ik kon me bericht niet meer plaatsen. en jullie hebben al weer 57 berichten. nou ik zie hetwel, en anders de groeten. vind het niet zo tof.

Terug
Bovenaan