Klusbabes 12!!!

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk

DECEMBER

1)  
2)bezig bijtje
3) mamoetje 1006 , 1e ronde, 1e kindje
    Jacqy84, 5e ronde
4)
5)    
6)
7) Bianca 2e ronde na mk
8)
9)
10)
11) Chris 10e ronde
12)  
13)
14)
15)

16)Happy 6e ronde kleintje 6e ronde
17)  
18)
19) mamoetje89 2e ronde 1ste kindje  (uitgegaan van 21 dagen)
20)  
21) Linda, 5e ronde
22)
23)
24) rimke 7e ronde    Linda 2de kindje  ronde 9, 2de ronde met clomid
25)
26)
27)
28)
29)
30) kruimels 7e ronde , 1ste kindje  (  ga weer uit van cyclus van 32 dagen)
31) Jacqy84, 6e ronde, 1e kindje

JANUARI

1)  
2) Essy, 4e ronde
3)
4) Bianca, 3e ronde na mk ,Anoeska, 4e ronde
5)  Chris, 11e ronde  
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)   Happy 7e ronde
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

goedemorge meiden,

Happy uitgeblust van je wilde sex whihihih, nou hoop dat je lekker heb geslapen,

mammoetje heb je al getest ????

linda, jammer he dat die reiki mevr. niks mag zeggen. en spannend dat je morgen toch weer een test gaat doen, het blijft iedere keer toch spannend, want ooit staan er 2 streepjes.

bieb, ja zondag alweer 12 weken, volgende week 3 jan moet ik naar de vk.en krijg dan me echo, ben nu zo langzaam aan wel een beetje zenuwachtig te worden, gewoon benieuwd of alles wel goed zit, me schoonzussie zei gisteren nog meid, dat zit het wel hoor, anders was het echt al wel mis gegaan.

goed van je daat je weer ben wezen lopen, jij liever dan ik ben al verot als ik 1 min ren. hihihih
straks dus ff naar de boodschappen, als me ventje thuis komt. grrr moest ie eerst weer ff wat anders doen hoor.

xxx Bambi

Zo, goedemorgen!
Het mannetje is weer thuis................hoeraa!!!
Vannacht waardeloos geslapen, heb nu van die zweet aanvallen snachts terwijl ik normaal niet warm te krijgen ben. Ook de hele nacht last van buikkrampen gehad, en dat maakt me nou ook niet echt rustiger.........ik weet dat het een goed teken is, dat mijn baarmoeder aan het groeien en veranderen is maar toch,van mij mag het wegblijven. Hypernerveus wordt ik ervan!

Happy: Bijgekomen lieverd! hoop dat jullie raakgeschoten hebben! hihihi!!
Bambi: kut van het huis zeg! En tja, skien is mijn hobby, met drie maanden zit het kindje nog achter het schaambeen dus als ik voorzichtig doe moet het gewoon kunnen!
Linda: weer wat opgeknapt van de reiki mevrouw?? Ik ben nogsteeds aan het duimen!!
Pip: Wij willen bloed zien, wij willen bloed zien!!!
Renee: ook bij jou willen we bloed zien!!!!

Meiden, ga even het dorp in, ga mijn haar straks even verven, IK HEB GISTER EEN GRIJZE HAAR ONTDEKT!!!! Godverdegodver..............moet eigenlijk naa rde kapper, die verft het ook normaal gesproken, maar wil het wat laten groeien............dus doe ik het zelf!!!
Fijne dag!!!

He meiden,

Ik volg jullie al maanden en lees met plezier alle stukjes. Nu is mijn man er eindelijk ook van overtuigd dat zo'n hummeltje echt iets voor ons is, dus.... klussen geblazen!!

Nu is alleen mijn probleem dat ik vaginistisch reageer en daarvoor in therapie ben, maar op het moment lukt het aardig. Het is alleen niet zo dat ik op commando kan, dus ik hoop dat de gedachte aan een kindje ons sexleven ook gelijk een boost geeft.

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik ook af en toe meeklets.
Op het moment ben in ongie, mijn cyclus zit tussen de 28 en 31 ongeveer (ben sinds sept gestopt met de pil) dus ik hoop ergens in januari m'n ei te hebben.

Ik ben superblij voor alle meiden die zwanger zijn (wil ik OOK!!) en hoop met jullie mee dat 2008 ons jaar wordt!!!

o ja, en ik vind  klusbabes 13  prima hoor, dan komen jullie mij ook weer tegen. Ben niet zo van de cijfertjes

Liefs, Claudia

hey meiden

Klaasje : welkom op ons forum meid, gezellig dat je met ons mee wilt kletsen, en hopelijk is het snel raak meid

Rimke: ik snap je goed dat je bang wordt van al die krampjes enz, maar dat is inderdaad de groei van je baarmeoder, probeer er een klein beejte van te genieten meid, en nog eventjes mag je naar de vk,

Bieb: haha je hebt je versproken haha, Wat was je weer sportief meid, hardrennen, pfff waar haal je de energie vandaan

Ik heb de hele tijd steken in me onderbuik en naar me liezen toe, en ik heb af en toe het gevoel als ik buk net het gevoel of er een  bal inzit ofzo, maar ja morgen weer testen en ik heb nu al de hele ochtend mega koppijn

xxx linda

Hee meiden!!

Klaasje :   welkom!! Hopelijk wordt inderdaad 2008 ons jaar daar gaan we voor!!

Ik heb vanochtend getest maar hij zei niet zwanger..

ondertussen nog steeds niet ongesteld en ook geen tekenen van ongesteldheid..

Zijn er eigenlijk dingen die je eet/drinkt of doet waardoor je test beinvloed kan worden?? Ik vertrouw wel gewoon op die test.. maar dat vroeg ik mij af..

Even verder leesen voor de andere ben  t alweer vergeten!

xxx Mamoetje

Terug
Bovenaan