Klusbabes 12!!!

hee bambi,

jammer van je huisje.. maar misschien is er volgende week weer een ander huisje.. wat als e nou pas over een maand of 2 een huisje toegewezen wordt hoe gaan jullie het dan doen??

x mamoetje

hey mamoetje

wat balen dat je negatief hebt getest meid, Wat het eten en drinken betreft, Je moet niet teveel drinken voordat je test want dat kan wel invloed hebben op je test, en daarom raden ze ook altijd aan om s'ochtends te testen als je wakker wordt, Maar met eten dat weet ik niet of dat invloed heeft volgens mij niet

Meiden ik ben er weer vantussen, ik ga eventjes op de bank liggen

Oja Joey is vanmorgen van de wc afgepleurd, ik kwam van   me werk af en toe zat ie te huilen op me pa zijn schoot, hij heeft een tand door zijn lipje en een super grote bult op zijn voorhoofd, helemaal blauw en dat trekt door tot zijn oog erg zielig hoor
Zo dat wou ik nog eventjes vertellen
Meiden tot strakse

xxx linda

Mamoetje wat jammer dat de test negatief was... Hb je de pil geslikt voorheen of iets anders? en hoelang al niet meer? benhet ff wijt

Bamb een onpraktisch huisje waar je enitlang in kunt wonen...ik zou ook lekker op het flatje blijven hoor!

Rimke zolang je geen gekke touren uithaalt moet je idd gewoon kunnengaan skien meid! pas wel op voor bomen.....

euhm...wie nog meer

O ja pip! nog meer bruin! het begint erop te lijken!! ik brand vandaag dan mar 2 kaarsjes voor je! het helpt het helpt!!

Vanmorgen werd  doornroosje hierom 11 uur wakker. Ben lekker blijven liggen en heb mn boek gepakt, de weduwenaar van kluun. Ik ben er gisteren in begonnen en heb het vanmorgen uitgelezen...Ik sloeg het om half 1 dicht. Heerlijk zo lekker lui!!

Voor de dames die op dit moment eten, net gegeten hebben of van plan zijn binnen nu en 5 minuten te gaan eten, Lees het volgende even níet...

Toen ik daarna naar de wc ging had ik een dikke klodder bloed met al zijn viezigheid in mn maandverbandje!! ik viel van vreugde bijna van de pot!!!

Mjn dag kan niet meer stuk! Joehoe!!!

XX

ik was jou vergeten Linda! sorry
Hoe is het met je kaboutertje? Arm kereltje... niet dat hij dadelijk een wc fobie krijgt!

Geef hem maar een dikke kus op die buil van mij!

Hoe is het eigenlijk met de toiletgang van hem? doet hij alles op de wc of het potje?

fijne dag nog!!

hee renee..

Ik ben sinds 3 maanden gestopt met de pil..

eerste keer   netjes 28 dagen afgelopen maand 21 en nu zit ik op dag 30..

Jij had toch een hele lange cyclus deze maand.. ben het even kwijt.. maar zo te zien ben jij blij met je onmgie dus ben ik blij voor jou!! :)

xx mamoetje

Goed zo renee, lekker ongie hoor!! Ik zat net te eten, maar dat geeft niet hoor. als verpleegkundige ben je gewend aan gore praat tijdens je lunch.

Linda; wat zielig voor Joey en wat raar dat het helemaal naar z'n oog trekt? heef 'ie toch een flinke klap gemaakt zeker.

nou meiden, ik ga ff naar de drogist want ik lees dat jullie allemaal aan de preparaten zitten en zo (teunisbloemolie of zo?) en natuurlijk foliumzuur. Nog andere tips?

hoi hoi,

nou renee had net me laatste hapje macaroni achter me kiezen en het kwam er bijnan weer uit. whahaha nee hoor. maar wat goed is het nu echt een ongie ?
op welke dag zat je dan dag miljoen ofzo.

klaasje welkom bij de zeer verslavende klusbabes. wij kletsen vaak en veel, maar dat weet je miss al, hoelang kijk jij al stiekem mee ? hihihih. wanneer is je nod ? dan kunnen we je op onze wolk plaatsen.

linda, agossie is joey van de wc afgevallen. net wat renee zij als ie nu maar niet bang word van de wc.

mamoetje wat enorm balen van die nega test. zo te zien ben je dus ook ernstog aan het ontpillen, want als je nu al 3x een andere cyclus heb, is ie niet echt regelmatig hellaas. hopen dat toch de rd dan maar snel komen of toch nog een posie test.

wat betreft dat huisje krijgen. wij mogen zelf bepalen of we reageren of niet. dus we hebben met elkaar afgesproken dat we alleen de maand januari nog mogen reageren en daarna stoppen we daarmee. dus ookal staan er dan geweldige huizen tussen. we mogen vanonzelf dan niet meer reageren, omdat we dan een start met de babykamer hebben gemaakt. dus dan gewoon een jaar lang niet reageren.
geeft niks we krijgen dan alleen maar meer punten en als we er dan volgend jaar op een reageren hebben we het waarschijnlijk gelijk.

heb hier heftige buikkramp, enorm last van me darmen, moet nu ff naar toilet hihih.

xx Bambi

Terug
Bovenaan