hoi hoi,
nou renee had net me laatste hapje macaroni achter me kiezen en het kwam er bijnan weer uit. whahaha nee hoor. maar wat goed is het nu echt een ongie ?
op welke dag zat je dan dag miljoen ofzo.
klaasje welkom bij de zeer verslavende klusbabes. wij kletsen vaak en veel, maar dat weet je miss al, hoelang kijk jij al stiekem mee ? hihihih. wanneer is je nod ? dan kunnen we je op onze wolk plaatsen.
linda, agossie is joey van de wc afgevallen. net wat renee zij als ie nu maar niet bang word van de wc.
mamoetje wat enorm balen van die nega test. zo te zien ben je dus ook ernstog aan het ontpillen, want als je nu al 3x een andere cyclus heb, is ie niet echt regelmatig hellaas. hopen dat toch de rd dan maar snel komen of toch nog een posie test.
wat betreft dat huisje krijgen. wij mogen zelf bepalen of we reageren of niet. dus we hebben met elkaar afgesproken dat we alleen de maand januari nog mogen reageren en daarna stoppen we daarmee. dus ookal staan er dan geweldige huizen tussen. we mogen vanonzelf dan niet meer reageren, omdat we dan een start met de babykamer hebben gemaakt. dus dan gewoon een jaar lang niet reageren.
geeft niks we krijgen dan alleen maar meer punten en als we er dan volgend jaar op een reageren hebben we het waarschijnlijk gelijk.
heb hier heftige buikkramp, enorm last van me darmen, moet nu ff naar toilet hihih.
xx Bambi