Klusbabes 12!!!

@bambi: balen, balen, balen, maar we gaan duimen voor een mooie woning in januari.
@linda: wat renee al zegt, ik hoop niet dat hij er een fobie aan overhoudt. Trouwens is joey zijn ingreep niet komende maand?
@klaasje: Ik dacht al, ik voel de ogen in mijn rug, maar dat was jij die mee was aan het lezen, hahaha.
@pip: Sorry maar ik moest laggen om je stippen. Pipstip zag een stip  Maar effe zonder dollen, ik vind het super voor je.
@renee: en natuurlijk ook voor jou.
@happy: Hahaha, schitterend toch. Je kunt in ieder geval niet zeggen dat jullie nooit lol hebben.
@mamoetje: vreemd, misschien ben je nog niet ontpilt of je hebt een onregelmatige cyclus?
@rimke: moet je tijdens de zwangerschap niet opletten met de hoogte ivm druk? En de haarverf was daar niet ook weer iets mee. Je weet het zelf waarschijnlijk beter als verpleegkundige zijnde. Had je al gelezen dat jullie nu met 3 verpleegkundigen op dit topic zitten.
@engeltjuh: tjee, dan heb jij lang geen internet meer gehad zeg. Ik dacht, die heeft er geen zin meer in. 18 weken alweer en over 2 weken de echo. Ik ben morgen 20 weken en heb over een week de echo.
@bambi: Dat je je zorgen maakt voor de echo hoort er echt bij. Dat had ik de laatste dagen ervoor plots ook. Het krijgt daarna idd wel meer betekenis. Mijn buik lijkt nou soms per dag weer flink gegroeid te zijn. Mijn man staat elke avond weer met verbazing te kijken en ik ook, hihihi.

Hier zijn de kamers gestucadoord. En een troep dat nu in huis ligt. Dus ik ga zo eens flink aan de slag. Mijn mannetje kan van het weekend al de plinten zagen en 2 wanden lijken al droog te zijn. We hebben gisteren meteen alles maar ingekocht. Ik denk dat ik een mooie planning ga maken.
Verder allemaal regeldingen gedaan vandaag. Verbazingwekkend hoeveel tijd dat inneemt.

hey sterretje: Het is leuk dat ze stucadoren maar ze maken er inderdaad altijd zo'n troep van haha, veel plezier met schoonmaken

Renee; haha ik ben blij dat ik net me eten op heb haha, een kledder bloed wat goed inderdaad jouw dag kan niet meer stuk

Joey houdt er hopelijk geen wc trauma aan over hoor, het is een bikkeltje, maar af en toe een beetje ongelukkig met vallen enzo haha, hij heeft inderdaad een flinke smakkerd gemaakt, maar ja gaat wel weer over

Bambi; dan maar een jaartje wachten meid met een ander huis, Dat is een goed besluit van jullie geweest

ik ga zo weer weg, ga eventjes een kopje thee halen bij me tante en een kraamkadootje kopen voor me nichtje haar baby want daat gaan we zondag heen
Jezus he wat een bommen worden hier afgeschoten zeg, dit is geen vuurwerk meer maar gewoon bommen niet normaal. ikhaat vuurwerk
Zo ik kreeg net weer eventjes een hele emobui, heb even zitten janken, ik denk dat alle zenuwen van de kerstdagen er een beetje uitkomen omtrent mijn moedertje, Ook is het vandaag 2 jaar geleden dat we te horen kregen dat ze kanker had, het zit gewoon al de hele dag in me hoofd, maar ja niets aan te doen
Zo he ik ben wel weer aan het klagen zeg, sorry hoor  ik heb vandaag gewoon zo'n dat van pfff wanneer gaat het mij nou weer eens meezitten, hopelijk morgen met een positieve test haha
Sorry voor mijn geklaag, ik ga ook gelijk er weer vandoor, ik ben er straks nog even

xxx linda

O sterretje: vergeet ik antwoord op je vraag te geven, Ik wordt een week voor de operatie gebeld, ik had gehoopt dat ik deze week nog zou worden gebeld, dus ik ga er nu vanuit dat het januari wordt, dus   ik moet nog even afwachten

xxx linda

pff moest het ff kwijt. hihih

sterretje, leuk dat jullie babykamer nu echt wat gaat worden en dat je er mee aan de slag kan, kan ook hasst niet wachten hoor.
maarre moet je echt zoveel regelen, toch niet allemaal voor de baby ?

van die spanning heb ik gelukkig niet heel de dag hoor, maar meer als ik eraan denk dat ik volgende week de echo krijg. indd dat het dan echt is en dan duurt het indd niet lang voordat het kindje ook snel gaat groeien. kan niet wachten op die buik, die zit er nu wel een beetje, maar voor de buitenwereld nog verhulbaar. hihih

ff me nagels lakken.

xx bambi

Zo!!!
Er vallen hier ineens wel heel veel mensen van de plee!

Renee: mij maak je niet gek met een kloddertje bloed hoor!!! DAT kan veel goorder!!
Maar ik ben blij dat je die klodder weer kwijt bent..........misschien was dat het wel, misschien komt er meer, we wachten vol spanning af!!!
Klaasje: nog een pleeg.........wees welkom!!! Ik slikte idd pillen van etos (zwanger worden, is nu zwanger zijn geworden.........), teunisbloemolie slikte ik ook en ook monnikspeper voor een regelmatige cyclus.........
Linda: shopze, en je bent echt niet ego hoor!!!! Tuurlijk wordt je verdrietig van die gedachten en die tranen moeten er ook uit........janken met die handel!! Lucht lekker op!!!
Bambi: kan me die zenuwen voor je echo goed voorstellen hoor! Komt allemaal goed!
Bieb: steekjes!!! hihihi, we zeggen er verder niets over....................we houden gewoon ons mond......................hahaha!!!
Sterretje: haar verven kan tegenwoordig gewoon hoor! De stoffen die erin zitten zijn niet schadelijk meer zoals vroeger. Daarnaast heb je pas na een aantal weken een bloedband met je kindje dus als het al schadelijk zou zijn, is dat het nu nog niet.
En nogmaals, met het skien moet ik zeker houden met de hoogte, ik ga dan ook niet op de gletsher skieen. Een vriendinnetje van mij woont in oostenrijk en daar doen ze niet zo spastisch over hoor! Je moet gewoon niet te snel stijgen qua hoogte en goed luisteren naar je eigen lijf. Skien ga ik vooralsnog dus gewoon, op een veilige en voorzichtige manier.....

Mijn haartjes zitten dus weer nieuw in de kleur..........wat een bende geeft dat toch altijd!
Ik ga zo alvast even pastasaus voor vanavond maken, kunnen de smaken lekker intrekken!! Veeeeel knoflook!! MMMMMMMMMM!!!!

nog even educatief..........

Onder invloed van je zwangerschapshormonen kan het zijn dat je haar er ineens beter uitziet dan ooit. Het lijkt voller, weelderiger en heeft meer glans. Het kan helaas ook zijn, dat je haar tijdens je zwangerschap ineens futlozer en doffer is dan normaal.

In beide gevallen kun je overwegen om eens een kleurtje in je haar te doen. Of misschien verf je je haar al jaren en ben je gewoon aan een nieuwe kleuring toe. Ook een permanent behoort tot de mogelijkheden waarmee de kapper je tijdens je zwangerschap een metamorfose kan laten ondergaan.

Zowel haarverf als permanentvloeistof wordt samengesteld uit chemische producten. Hoewel deze stoffen in aanraking komen met je hoofdhuid, kunnen ze in de meeste gevallen weinig tot geen kwaad. Als je echter het zekere voor het onzekere wilt nemen, kun je kiezen voor een natuurlijke haarverf, zoals henna.

Een kleurshampoo is ook een goed alternatief voor haarverf: deze is vaak minder agressief. Dit betekent wel dat de kleur ook minder lang blijft zitten en dat je de kleurshampoo dus waarschijnlijk vaker moet gebruiken.

Je krullen kun je natuurlijk gewoon een paar maanden laten uitgroeien. Misschien is dat wel een aanleiding voor een geheel nieuw kapsel! Wanneer je toch weer krullen wilt, moet je er wel rekening mee houden dat je haar, onder invloed van je hormonen, hier anders op kan reageren dan normaal. Dus misschien pakt de permanent niet of zitten de krullen juist veel steviger dan daarvoor.

ik merk nog niks aan me haar, is nog even slap en futloos als altijd en word ook net zo snel vet als altijd.
iemand tips ? want word er niet goed van. hahahaha

wat voor kleur is het geworden rimke ?

linda jeetje last van emoties, nou geef niks hoor, als jij het wil laten gaan moet je dat lekker doen, lucht iig geval op, moet je maar denken.

nou waar blijft me ventje toch? we moeten dacht ik om 16.00 uur weg. ohje dan mag ik wel eens gaan omkleden, zit nu nog met me   koltrui en slobberbroek achter de pc hahha

xx Bambi

ik merk nog niks aan me haar, is nog even slap en futloos als altijd en word ook net zo snel vet als altijd.
iemand tips ? want word er niet goed van. hahahaha

wat voor kleur is het geworden rimke ?

linda jeetje last van emoties, nou geef niks hoor, als jij het wil laten gaan moet je dat lekker doen, lucht iig geval op, moet je maar denken.

nou waar blijft me ventje toch? we moeten dacht ik om 16.00 uur weg. ohje dan mag ik wel eens gaan omkleden, zit nu nog met me   koltrui en slobberbroek achter de pc hahha

xx Bambi

Terug
Bovenaan