Klusbabes 12!!!

Hey phoebe,

Leuk dat je erbij bent gekomen, ben het met lin eens, vertel, vertel ,vertel .......Hoe oud ben je, hoeveelste ronde, hoeveelste kindje haha ....we zijn hier nou eenmaal errug nieuwsgierig !!!!!!

Liefs happy

O linnie, lekker goulash ........Zal blij zijn als die dagen weer om zijn en er zit weer een normaal ritme in de dagen !!!!! Gewoon normaal eten, heeeerlijk hahaha snak naar een prak zuurkool. Maar ja, in de horeca zijn dit nou eenmaal de gezelligste dagen van het jaar......dus erg weinig thuis haha. Zal wel afkicken worden straks. Jij met je klachtjes he...als je dat zo leest kan het haast niet anders he, verdorie wist je ( en wij hihi ) maar wat he......

Liefs happy

Hey Linda,

Vraag maar raak hoor hahahaha
Ik ben 27 jaar en we zitten nu in ronde 7 voor ons eerste wondertje.

En jij, en de ander meiden natuurlijk? (als ik dan ook nieuwsgierig mag zijn )

Liefs Phoebe

hey happy

Ja meid wist ik maar wat, ik wordt hier gewoon moedeloos van, ik ga ook bijna denken dat ik ondanks die clomid gewoon weer een cyclus oversla ofzo, maar ja ik heb toch echt een eisprong gehad, of hij zweeft nog ergens in me lichaam hahhaah
Ik denk een dinsdag nog maar 1x testen en dan maar tot donderdag wachten kijken wat de gyn zegt, ik zal wel weer moeten bloedprikken bleh, maar ja

Het zal bij jullie in de kroeg zeker wel mooie dagen zijn maar inderdaad wel altijd lekker druk, en ik zal ook blij zijn als alles weer normaal is hoor, Ik denk dat ik morgen de kerstboom ga weghalen, kijken hoeveel zin ik heb haha

xxx linda

Hey Phoebe

Ik ben 29 jaar en wij zijn bezig voor nr,2 ik heb al een zoontje van 2jaar en 4 maanden, maar met nr, 2 verloopt het niet zo voorspoedig, Ik ben in maart gestopt met de pil, en werd steeds maar niet ongesteld sinds augustus zit ik bij de gyn, en ik krijg geen eisprong uitmezelf dus dat moet allemaal opgewekt worden, Ik heb nou 2 rondes met clomid gehad, en ik had afgelopen maandag ongesteld moeten worden, maar ik ben het nog steeds niet en heb nu ondertussen 2 negatieve testen, Ik ga een dinsdag of eenwoensdag nog 1 keerjte testen, Donderdag heb ik een belafspraak met de gyn hierover en dan wacht ik dat maar weer af,
Ik voel vanalles maar ja we shall see

dus jullie zitten in ronde 7 van nr.1 spannend hoor meid

xxx linda

Jeetje, je moet wel snel zijn met reageren zeg hahahaha
het ene berichtje is nog niet af of de volgende staat er alweer!
Gezelllig hoor!
Het is toch heel anders om met meiden te kletsen die met het zelfde bezig zijn zeg maar dan met je wederhelft.....

Liefs Phoebe

Jeetje ja, dan zal je idd wel weer moeten bloedprikken bah ....maar ja, dit is ook niks he. Whahaa anders gaan we toch gewoon je eitje zoeken als ie nog ergens zweeft, vertel ik hier gewoon dat ik eieren ga zoeken bij linda .......
Ik ben mn kersttroep nu ook zat maar mag het van mn vriend nog niet weghalen omdat we morgen nog een huis vol hebben ......ok dan ik luister wel weer hahaha. Wat gaan jullie morgenavond doen linnie?

kusssssss happy

Hey phoebe,

Ik dan ook maar ff kort, ben ( al ) 32, niet getrouwd, woon samen met raymond en zit in ronde 7 voor ons eerste kindje ........woon in zuid holland, waar woon jij?

xxxxx happy

Terug
Bovenaan