Klusbabes 12!!!

Dames, ik lees jullie reactie later wel. Ga nu douchen en alvast naar de supermarkt, hoeft dat morgen niet meer!

gr

Hey bieb,

Is maar goed dat ze weet hoe je bent he haha.........Jeetje jij maakt het nu ook wel heel spannend hoor ..... linda, jacqy, kruimels en nou jij.....hoop echt dat jullie allemaal zwanger zijn !!!!!!!!! En dan ik volgende maand whahaha

Liefs happy

Jeetje. wat een rust hier zeg !!!!! Allemaal lekker aan het uitslapen ??????

xxxxxxxxxx

hey happy: helemaal alleen op het forum, haha veel plezier vanmiddag met voetbal kijken, en je lag weer laat in je bedje vannacht en je was er weer vroeg vanaf haha

Bieb; ik kan je niet helpen met je kwaaltje, ik voel af en toe van alles en nog wat, en de dag erna weer niks en dan weer vanalles, maar ja ik ben dan ook een medisch complex aan het worden hahaha

klaasje : ik ben blij dat je je thuis voelt bij ons, hahaha wij zijn dan ook wel super gezellig hahaha

Ik was straks aan het schoonmaken bij me pa en dan wordt ik zo misselijk en daarna niks meer, ik ben wel super moe maar ja dat kan ook aan het weertje liggen, Zo ik ga eventjes eten lekker goulash jammie jammie

xxx linda

Hey Bieb,

Tuurlijk wil ik lekker meekletsen, ben alleen net nieuw op het forum, moet nog ff uitvogelen hoe hhet allemaal werkt.
Ik wist niet zo goed waar ik moest beginnen om "ineens" tussen jullie gesprekken te komen, snap je????

linda, eet smakelijk!

Liefs Phoebe

hey phoebe

welkom meid bij ons gezellige forum hahaha, tuurlijk mag je met ons meekletsen,
Ik zal gelijk een paar vragen stellen haha hoe oud ben je en hoelang zijn jullie al bezig
Ik ben niet nieuwgierig hoor wil alleen graag alles weten whahahahah

xxx linda

Terug
Bovenaan