Klusbabes 12!!!

Hallo Schatjes!

Even snel want m'n man wou samen een avondje op de bank maar ik ben er even vandoor gegaan (naar boven waar de pc op mij aan het wachten was hahhaha).

Kan dus niet overal op reageren maar ik wil even tegen Linda zeggen dat ik er helemaal niks meer van snap, wat een toestand met jou deze maand zeg. Shitzooi!

Bieb, je was lekker aan het kletsen vandaag zeg: gezellig! Enne... je hebt stiekem toch wat gezegd.....SPANNEND!

Renee, ik had net zo'n rode/bruine klodder als jij gister!! WAAAAAH! Maar verder heb ik alleen bruin vieze smurrie verlies, echt vies! BAH! Maar zie het wel als ongi maar meer een soort van schoon van binnen maken ongie omdat ik echt geen ei heb gehad aan m'n temp te zien.

Kruimels: SPANNEND! (ik heb een heel goed voorgevoel bij jou deze maand)!

Klaasje, wou nog even HALLO tegen je zeggen: wat gezellig dat je meekletst!

Renee, wat een leuke namen hebben jullie hondjes! Zijn dat die schatjes die ook op je hyves staan? Heb ze weleens zien staan en vind ze helemaal lief!

Ga weer naar beneden anders heb ik een mopperkont beneden zitten wahahaha.

Had ik al gezegd dat ik pas woensdag weer hoef te werken? ZALIG: een minivakantie!!

Nou, tot morgen meisjes!!

X

he pipje,
Wat heerlijk meid dat je een paar dagen vrij hebt.
ik moet maandag nog 4 uur werken en dan 2 dagen vrij.
heel raar maar ik heb ook een ontzettend goed gevoel over deze maand.
mijn temperatuur is hoog, ben   stront shagrijnig, moe en weet ik veel.
het enigste wat ik niet doe is kotsen, maar daar is het misschien dan ook wel wat te vroeg voor. whaha ik doe precies het tegenover gestelde van bieb, juist alle klachtjes vertellen.
riep vanochtend na de 4 de dag 37,1 te hebben, mijn vriendje en die zei: nou dit lijkt wel positief of niet? durf het gewoon niet te hopen.
dat zou een mooi nieuwjaarsgeschenk zijn.
ga zo eens even kijken, wanneer als het zo is, ik dan uitgeteld zou zijn, doe ik elke maand, erg he?!

linda, raar hoor meid dat het niet echt doorzet.
en renee, jij al hetzelfde probleem.

bambi die erg last van de hormonen heeft zo af en toe, ook erg lastig maar gelukkig heeft het bij jou een goed doel!!!!

oh ja onze nieuweling, welkom welkom, babbel je wel mee, anders mag je niet op de wolk
als ik je een advies mag geven, houd een papiertje bij de hand als je gaat lezen, dit is echt niet bij te houden whaha. kletsmeiden zijn wij hoor!!!!

ben de rest even kwijt,
even terug lezen

april, was het lekker op vakantie? waar ben je heen geweest?
gezellig dat je weer terug bent!

klaasje welkom meid, is dit je eerst kindje? dat staat niet op de roze wolk

jaq, hoe is het met jou meis?

oh het worden er op deze manier steeds meer, en ik kan het nu al niet meer volgen, help help!!!!
heb al een heel bloknote aan notities aan jullie verschreven, maandag maar weer eens een nieuwe halen, haha.

vandaag afscheid genomen van collega, (werkt alleen op zaterdagen), maar viel me erg zwaar. zo'n leuke gezellige meid. is er al vanaf het begin bij en dan doet dat zeer.
ze kon het niet meer combineren met school, snik snik.

zwangere vriendin is inderdaad de kerst goed doorgekomen. ze is nu 32 weken zwanger en mag nu in ieder geval bevallen in ons eigen ziekenhuis en niet helemaal in groningen.
ze moet zich echt rustig houden, anders krijgt ze weer harde buiken.
we zullen zien hoelang ze haar zo laten liggen, ik weet wel bijna voor 100% zeker dat ze haar vroeger gaan inleiden. ze word er helemaal deprie van.

morgenavond gaan we film kijken bij mijn schoonzusje op de flat, allemaal matrassen op de grond, gezellie!!!!
eind van de middag gaan we weg, we eten daar ook.
morgenvroeg eerst lekker uitslapen, ben ik echt even nodig, ben kapot moe!!!!

kom morgen nog weer effe buurten,
dikke kus
kruimels

goeiemorgen meiden

Renee: wij hebben inderdaad een heel raar lichaam hoor, bij jouw dus ook etappebloed haha
haha je hebt gelijkhoor eerst de honden in de douche en daarna schoonmaken anders blijf je aan de gang haah

PiP: bij jouw ook een klodder bloed, hahah van binnen schoonmaak ongi hahah ik vind hem wel leuk bedacht haha

Klaasje: lief he van me man, maar nu maar hopen dat ie gelijk heeft, ik verwacht het niet meer hoor

Kruimels: wat ontzettend spannend meid nu weer je temp op 37,1 ga van de week eens een testje wagen meid, Ik ga zo hard duimen draaien voor je

Rimke: hoe is het meid??

Happy; gezellig gehad gisteren

Meiden ik ben er gelijk weer vantussen, me man wil even achter de laptop en daarna gaan we even naar me pa zijn eten brengen en dan ga ik daar eventjes schoonmaken
Vanmiddag ben ik er weer eventjes, en als joey wakker is gaan we op kraamvisite bij me nicht
Ik heb een heel lief pakje gekocht voor haar maar het is erg roze, en ik ben zelf niet zo van roze, maar ja mijn nicht vind dat zo erg lief, haha

xxx linda

Goeiemorgen lieve meisjes ......

Pfffff, ben alweer klaarwakker, al vanaf acht uur !!!! Ging er pas weer om drie uur  in, moet je toch een keer moe zijn.......Erg gezellig geweest gisteren, het motto was weer, nooit meer naar huis !!!!!! haha. Vanmiddag ff voetbal kijken onderelkaar in het cafe ( feyenoord ) en daarna onderelkaar eten halen !!!!! Allemaal weer helemaal gezellie.........Morgen nog de laatste boodschappen halen en dan s avonds weer een huis vol !!!!!!

Kruimels; je was er echt weer om kruimels tijd he haha, je temp. klinkt goed he..........ik zal voor je duimen meisje

Pip; haha ff van de bank gevlucht voor een bliksembezoekje .......

Renee en pip; jeetje meiden wat een rare bedoening he bij jullie ....klodders, bruin, rood, niks ......maar ja, zie het positief....er gebeurt tenminste iets !!!!!

Rimke; gaat het weer een beetje meisje?

Bambi; je zit toch nu ook alweer rond de 12 weken he ? wel een lekker idee als je die eerste weken gehad hebt he. Ben je al overd de domper van het huis heen? Volgens mij was je gisteren bij je tante he .....ging het een beetje met haar? Hakt er toch in hoor als je ej huisdier verliest!!!!!

Jacqy; gaat het een beetje met je ? Morgenavond zal wel ff moeilijk worden he !!!! Vind iik dan toch weer ff zo n confronterend moment om twaalf uur!!!! Hoe voel je je verder .....spannend he

Linda; jeetje dat je mannetje dat nou zegt he ....jij houdt d eklusbabes wel bezig he whahaha. Hoe is het met je kaboutertje na zijn val?

Ff lezen hoor weet het niet meer ...

Liefs happy

HAha duurde ff zat ff op msn..........

Bieb; hoe heeft je vriendin gereageerd op je smsje van gisteren haha vond hem wel grappig ....

Klaasje; fijn dat je je al helemaal thuis voelt !!!!! Het is een gezellige boel hier he....

Meiden, weet het weer nier meer hoor.....ga ff lekker douchen, tot later en alvast allemaal een hele fijne dag !!!!!!!

Liefs happy

Happy; vriendin reageerde eerst helemaal niet, had maar sms-je terug gestuurd dat het een grapje was, haha. Maar dat ik echt niet kon omdat schoonfamilie komt. Ach ze weet hoe ik af en toe ben hihi

Linda; uit de pan eten? haha, ik eet meestal alleen sla uit de bak als er nog over is hmmm

phoebe: ja Phoebe, je mag niet op   de roze wolk als je niet meekletst....

Klaasje; ach 2 tv's is af en toe best makkelijk hoor. Hij voetbal en ik bijv. Ugly betty, niks mis mee. Maar goed, moet je natuurlijk niet elke dag doen, maar 6 dagen in week is genoeg whahaha

Kruimels; jij ook altijd briefje bij de hand? Ik ook hoor, of ik open 2 pagina's. 1 om te lezen 1 om te reageren
Ik hoop trouwens dat het deze ronde raak is voor je

Meiden; ik moet nog een kwaaltje geheim geven...heb tips nodig...

Vannacht werd ik wakker, misselijk...dus ik blij, ik dacht joehoe ik ben zwanger (haha was nog slaapdronken), maar was nog maar 0300 uur, en toen voelde ik een zeurderige buikpijn opkomen en toen weer naar rug en weer naar buik. Ik dacht, misschien droom ik wel, maar nee het was echt zo. Een soort ongi gevoel, maar niet helemaal hetzelfde. Duurde niet lang, misschien nog geen kwartier of half uur, toen ik ontspande ging t weg, kwam nog 1x terug, en daarna niks meer.
Vreemd of niet?? Jullie ook wel eens gehad?

Terug
Bovenaan