Klusbabes 13

was ik weer,

Rimke al iets beter humeur dus, maar zit wel met de boodschappen, succes ermee.
Ik hoor hier ook niks anders als knallen. gelukkig zit ik op 4 hoog dus is het niet naast me deur. gelukkig maalt de hond er helemaal niet om. ook niet als we op straat lopen, ik schrik harder dan de hond. goed van hem hoor. ben trots op hem.
Me katten die zitten sávonds voor het raam te kijken naar de knallen hahah. heb bijz dieren. vanavond zijn we niet thuis. de hond gaat mee tuurlijk en voor me katjes doe ik de radio aan en alle gordijnen dicht, maar het gaat al 3 jaar goed. geen trouma's hier.

bij me tante was dat altijd heel anders die der honden waren echt doodsbang. zie je het voor je een herder die in de kerstboom wil vertoppen. indd heel zielig.
gelukkig maar 1 dag in hetjaar en me mannetje gaat vanavond ook mee knallen. of moet ik zeggen spugen hahaha. meer sier geloof ik.

nou kom net onder de douche vandaan en lijk verdorie wel een tomaat. geloof iets te warm. maar goed weet niet of ik met zon hoofd de   deur uit gaat.
ga ff make uppen.

xx Bambi

Hey meiden,

Jullie zijn alweer lekker bezig geweest met kletsen zo op de vroege ochtend!

Wij krijgen vanavond vrienden over de vloer, en ze blijven ook slapen, dus wordt gezellig.
Hun nemen de oliebollen en de champagne mee, zit alleen te twijfelen of ik mee zal drinken. Me ei is morgen, dus ik twijfel, wat zouden jullie doen?
Ik moet nog ff de laatste boodschappen doen en dan ben k er klaar voor!

Charlotte; is er een bepaalde rede dat je nu al naar de gyn moet?
Jullie zitten tocg in ronde 1? Ik had altijd begrepen dat je een jaar moet klussen voordat je naar een HA of gyn kan?

Linda en Happy;   was het druk bij de slager?
Bambi; zijn de oliebollen binnen?
Ik ga zo nog even langs mijn ouders, me vader bakt altijd oliebollen, en die moeten getest worden toch?

Happy en Charlotte; we zitten lekker bij elkaar in de buurt met onze nod's.. spannend!

Ik heb de radio aanstaan op q music, daar draaien ze de foute 111, echt van die foute, maar vooral leuke liedjes!

Liefs Phoebe

Hey meiden,

Rimke; Ik ben het met je eens hoor, onze hond is ook helemaal van slag, zo zielig. Afgelopen nacht ging het hier ook al de hele nacht te keer, ik vraag me dan echt af of die lui niet slapen of zo .
Siervuurwerk om 12 uur vind ik wel mooi, maar al die harde knallen, bah!

Charlotte; Van harte welkom!

Linda: Het gaat redelijk met mijn rug, zal wel zo blijven vrees ik. Ik zou eigenlijk een zenuwbehandeling krijgen maar ja dat kan nu natuurlijk niet. dus dat zal wel snel op het programma staan zodra ik bevallen ben. Hoe is het nu met je, zover mijn geheugen het toelaat ben je nog steeds niet echt ongi geworden of wel?

Ik lees wel dat de meeste van jullie lekker elders oud en nieuw gaan vieren! Wij hebben vanavond het huis vol zitten, dus vanmorgen al vroeg boodschappen gedaan en nu nog een beetje schoonmaken.

Bieb: Hoe is het, de plee al schoon, hi hi! Ik wel, net gedaan, heerlijk.

Kruimels; Meid hoe is het, spannend hoor, nog geen NOD te bekennen?

Meiden ik wens iedereen vast een goed 2008! Dat het voor iedereen maar een bijzonder jaar mag worden.

Liefs April

Phoebe: Heerlijk, ik wil ook wel oliebollen proeven, jammie! Ja ik luister ook naar Q music, leuk he.
Tja, ik zou wel drinken eerlijk gezegd. Ik heb ooit gehoord dat je de eerste weken nog geen contact hebt met het kindje (vruchtje). En je denkt dat je morgen je ei hebt toch? Danm kan het volgens mij geen kwaad. Ik zou zeggen een lekker dranje en dan klussend 2008 in, hi hi.
Veel plezier!

Hey rimke,

Ik ben idd nieuw hier (sinds gisteren).
Ik zal me even voorstellen;
Nou ik ben dus Phoebe, 27 jaar woon al ruim 4 jaar samen (niet getrouwd) en we zitten nu in ronde 7 voor ons eerste kindje.

Ik heb al net van die rare beesten als bambi, mijn katten ( 4 stuks !! ) kijken ook niet echt op of om als er een behoorlijke knal is.
Vanavond zijn ze wel wat onrustiger hoor, maar dan zitten ze allemaal boven, op of onder het bed hahaha)

April; bedankt voor je advies( goed te lezen hoor), ik denk dat ikvanavond die fles champagne maar eens van kant ga maken dan (hopenlijk voor de laatste keer dat ik kan drinken hahahaha)

Liefs Phoebe

Phoebe: Ha ha, wie weet brengt die fles wel geluk! Ik bedenk me net dat ik tijdens onze zomer vakantie nog aan de drank heb gezeten en nu ik terug reken had ik toen ook net mijn ei. Ik ben nu ruim 4 maanden zwanger (ronde 10) dus wie weet brengt het geluk!
Fijne avond alvast.

Terug
Bovenaan