Klusbabes 13

Hai Rimke,

Beste wensen! Vervelend die kwaaltjes! Ik hoop voor je dat je morgen duidelijkheid krijgt van de vk. Succes iig en houd ons op de hoogte!

Liefs Charlotte

hey charlotte: pffff mannen het zijn net kleine kinderen hahaha
Bij jouw ook alle kerstspullen alweer weg, lekker ruim weer, ikheb maandag alles weggehaald,
Wat dat temperaturen betreft, mijn gyn zei dat het niet al te betrouwbaar is, ik temp.. ook niet op hetzelfde tijdstip, elke dag een ander tijdstip, de ene keer om 6 uur de andere keer om 7 uur, het ligt er net aan hoe laat joey wakker wordt, maar ja
Ik ga aan het eten beginnen want manlief komt om 12 uur weer eten, en daarna ga ik 2 gtst kijken en een onm

xxx linda

goedemorgen meiden,

Happy kijk je uit dat je  het jaar niet gelijk overwerkt begint? pff ik doe het je niet na hoor.

las dat bieb en charlotte en weet ff niet meer wie ook allemaal weer aan hetwerk zijn, ik heb lekkernog vrij en hoef dinsdag pas weer aan de slag. ik heb wel een hekel aan werken. dat zeg ik ook gewoon eerlijk. ik doe het liever niet, maarja heb de centjes nodig he. ik ben niet zo goed met collega's. gelukkig heb ik er maar 1 en een werkgever.

kruimels, linda en bieb, 3x nega de 1e volgende moet tcoh echt posie gaan testen. pff jullie houden ons zo in spanning.

gelukkig rimke je leeft nog hihih. ik heb ook zon last van maagzuur. of oprispingen. heb ik al weken en s'avonds is het soms best erg. ik zelf vind het zeer vervelend.

ooooh ik moet echt wat gaan doen hier. vaat, stoffen, zuigen, de was vouwen pfff en nog boodschappen doen. het is al bijna middag en heb geen zin. ga toch maar wat doen nu.

eerst ff bekeuring betalen, ik reed wel 40 km p/u woh, maar mocht er maar 30 de teringlijers. sorry moest er ff uit.

xxx bambi

Goedemiddag meisjes!!

Linda Dus je bent lekker vroeg je nestje in gedoken. Lekker zeg!

Wat vervelend met je vader….En dat jij nu overal voor opdraait! Waarom gaat hij niet naar de dokter? Succes vandaag…

Happy Nou gezellig zo ´n volle kroeg! Jammer dat je toch nog de hele avond hebt gewerkt. En nu weer…

Charlotte Succes met je goede voornemens! Ik doe er niet aan. Ik ken mezelf en ik heb neit het doorzettings vermogen ervoor! Hahaha

Bieb dus ze hebben je gemist! 88 mailtjes pff…

Bambi Jij ook nog zoveel werk thuis! BAH!

Als ik een paar dagen vrij ben dan baal ik altijd als ik weer moet gaan werken. Maar als ik dan eenmaal begonnen ben dan ben ik blij dat ik me nuttig kan maken en een leuke baan heb!
Nou wat een muggezifters af en toe! Wel op tijd betalen anders heb je een fikse boete vanwege het te laat betalen!

Wij kregen van 2006 en 2007 in een keer de rekeningen wat het waterschap moesten we even dikke 500 euro ophoesten.Hebben we een gespreide betaling aangevraagd en dat kon dan in 5 termijnen. Moet ik iedere keer voor het einde van de maand overmaken. ik heb dat netjes in mn agenda geschreven zodat ik het niet vergeet. Maar omdat ik vrij ben de hele week heb ik daar niet meer in gekeken. Valt me maandag opeens die rekening in! heb ik hem nog net op tijd kunnen betalen! Anders hadden we er ook nog eens een boete bovenop gekregen!

Gisteren nog tot half 2 wakker in bed gelegen. Ik kon niet slapen want ik maakte metoch wat ongerust dat vriendjelief al zo lang weg was. Ik moest een nachtplasje doen dus ik zat op de wc, hoor ik vanalles aan de voordeur. Ik dacht meteen inbrekers. Maar aan de andere kant zouden dat wel stomme inbrekers zijn want het badkamer licht brande boven de voordeur. Ik stilletjes gewacht hield het geluid op. En toen begon het weer. Ik held op sokken was me aan eht bedenken wat ik moest doen: Stil blijven of juist lawaaierig gaan doen? Ik besloten om maar stilletjes te blijven zitten. Opeens nog meer geluiden aan de voordeur…Kwam vriendjelief binnenvallen!!! Hji was er zo erg aan toe dat het een paar minuten duurde voordat hij überhaubt de sleutel had gevonden laat staan dat hij de sleutel in het slot kreeg!

Nou hij kon werkelijkwaar niets meer.

Heb ik hem maar naar boven gestuurd en naar bed geholpen. Moest meneer plasse en het ging niet! (mannen!!) Nadat hij dike 10 minuten op de pot ahd gezeten kwam hij eindelijk de slaapkamer op. Na aardig wat dronken gelal waar gen touw aan vast te knopen is constateerde meneer dat hij zich niet lekker voelde en noooooooit meer zou drinken (wat meneer elke keer dat hij teveel gedronken heeft luidkeels verkondigt). Omdat ik gek werd van dat zielige gedoe heb ik hem gezegd dat hij dan maar zijn vinger in zijn keel moest duwen dat hij in ieder geval alles kwijt was en dat hij zich dan al wat beter zou voelen. Heeft hij bijna 5 minuten zitten overgeven! Niet normaal!. Uiteindelijk is hij in een diepe, luidruchtige, slaap gevallen. Hij heeft vanmorgen nog boven de pot gehangen en licht nu nog in zijn nest. Dus hij zal er wel erg aan toe zijn ben ik bang…

Ik schrijf de laatste tijd van die lange berichten omdat ik vrij ben en niets hoef te doen. Ik neem me lekker de tijd om alles te lezen en erop te reageren. Als ik dadelijk weer werk dan zijn de lange berichten denk ik verleden tijd! hahaha

Was ik net pagina 9 aan het lezen en wilde door naar de 10 deed hij het niet. Wat bleek de hele site deed het niet! Ben ik evenop een andere site gaan kijken en weer terug gegaan hierheen deed die het wel weer….Rare site is dit toch af en toe!

Ik ga eens beginnen in het huishouden! Hopen dat ik vriendjelief niet wakker maak!

Alle werkende dames: Werk ze!

Alle vrije dames: Geniet er van!

En aan alle dames: Fijne dag!!

XX

Renee; rare site? nou dat is nog niks wat je nu hebt meegemaakt. Af en toe zijn er dagen dan kom je er gewoon niet op. Of je plaatst een bericht, en pakt ie het niet. TYip van Bianca; kopieer altijd je bericht voor je 'm plaatst.....
Dus je vriendje was stomdronken?? had je m nog bijna met een neergeslagen haha. Hier kotst mijn vriend ook altijd na t drinken. En wie kan de wc schoonmaken...?? juist ja

Linda; goed gezegd  hoor tegen je vader. En zielig van Joey dat hij mee moest, maarja je kan  hem moeilijk thuis laten. Ben blij dat ik zo ver weg van mijn ouders woon haha, grapje hoor...
Enne geen spam tussen mijn mails helaas....

Rimke; kan me voorstellen dat je liever klachtjes hebt dan dat je helemaal niets voelt. Anders ga je  vast weer denken dat het niet goed afloopt....niet doen hoor. Ik heb er het volste vertrouwen in dat het goed gaat. Enne hoef je niet naar de gyn?  Heb je al met vk gebeld? wanneer mag je langs.  Als ik een week overtijd  ben (en pos. heb getest...) dan moet ik gelijk een afspraak met gyn maken

Charlotte; snap er ook de   ballen  niet van met die temp hoor. Doe ook maar wat.
Jij ook veel mailtjes? gelukkig meeste  weggewerkt, maar heb er ondertussen weer wat bij. Nou ze  wachten maar, kan niet alles tegelijk

Heb nu even pauze.  
Ik zeg wel  de hele tijd dat mijn NOD 4-1, maar dat is natuurlijk nog maar afwachten. Ben natuurlijk uitgegaan van langste  cyclus ivm week overtijd, maar misschien doet mijn lichaam deze maand weer raar. Maar ga  maar weer gewoon van 28 dagen uit. Heb ieniemienie pijn in tieten,  voel nog wel steekjes

pff heb pauze maar iedereen lult maar tegen me aan, en snel de site sluiten als er iemand aankomt haha. Zit gelukkig in hoekje,  niemand achter me of naast me, maar  toch...niemand hoeft te zien dat ik op deze site zit

Net gegeten, voelde me daarna beetje misselijk...maar koppel dit niet terug ivm zw,schap hoor, denk gewoon toevallig

Vanavond gaan we makkelijk uiensoep eten. Eerst carpaccio, want hadden we nog liggen

Tot vanavond...misschien...

Zo! Ook weer bij de fysio geweest. Ga maandag weer beginnen!
Pffffffffff, eigenlijk vond ik het wel lekker thuis..............

Volgens mij is er wat verwarring, ik ga niet morgen al naar de VK, ik zou haar morgen bellen..........
Maar dat heb ik net al gedaan en mag volgende week vrijdag voor een echo komen!
Dan begin ik net aan de 7de week dus ik hoop dat er al wat te zien is..........spannend!!!
Vind het gewoon griezelig, gisteren de hele dag vreselijk maagzuur en zere tieten, vandaag alleen af en toe een boertje en wat krampjes...............gek word je ervan!!!

Succes met je zegeltjes linda!!!

hehehe eindelijk alles glad hier. heb echt een pest hekel aan strijken, hellaas zat er strijkwerk tussen me wasgoed blegg. maar heb nu wel een opgeruimd huis, heb ook nog maar ff gedweild. nou ik had echt ff een poets manie en heb er maar ff gebruik van gemaakt.
de bekeuring betaald. ik ben goed bezig.

Rimke wat goed dat je volgende week al een echo krijg. spannend hoor. heb gehoord het hartje eind week 6 gaat kloppen, dus hoop dat er hart actie is. zal zoiezo een inwendige echo worden, maar ik heb goede hoop voor je. Vervelend he dat zuur dat elke keer omhoog komt, lekker als dat de complete zwangerschap zo blijft en dat boeren whahaha niet normaal lijk wel zon aso hihihi.

renee heerlijk he vakantie, nou die vent van jou was goed van het padje. hihih . ik kan er wel om lachen, alleen bij een ander hoor. als die van mij dronken is dan vind ik het wat minder hoor, en die moet ook altijf kosten, dan is ie er vanaf zegt ie zelf. gelukkig heeft die van mij de volgende dag dan geen klachten.
succes met hem.

nou ga nu ff ee nboodschap doen en naar me ouders voor een bakkie thee.

xxx Bambi

Hallo meiden,
Gelukkig nieuwjaar!
Zo ben je even een paar dagen niet op het forum en zo zitten we alweer in klusbabes 13. Jullie hebben echter zoveel geschreven. Ik ga het niet allemaal teruglezen, had ik het maar bij moeten houden. Ik zag in de gauwigheid weer 2 nieuwe dames. welkom. Ik heb de laatste roze wolk niet zo snel kunnen vinden. Dus ik ben benieuwd.
Wij zijn de laatste dagen flink aan het klussen geweest. (ff voor de duidelijkheid: aan het huis).  Ik heb er vandaag gewoon zo'n last van aan mijn rug, dat ik niet meer kan bukken.
Maar goed het zit er nog niet op. Ik heb vandaag helaas ivm mijn rug niets kunnen doen. Dus dat wordt misschien van het weekend of zo verder gaan.
Het kan zijn dat ik weer een paar dagen spoorloos ben, dan ben ik wéér aan het klussen .

Terug
Bovenaan