Renee; rare site? nou dat is nog niks wat je nu hebt meegemaakt. Af en toe zijn er dagen dan kom je er gewoon niet op. Of je plaatst een bericht, en pakt ie het niet. TYip van Bianca; kopieer altijd je bericht voor je 'm plaatst.....
Dus je vriendje was stomdronken?? had je m nog bijna met een neergeslagen haha. Hier kotst mijn vriend ook altijd na t drinken. En wie kan de wc schoonmaken...?? juist ja
Linda; goed gezegd hoor tegen je vader. En zielig van Joey dat hij mee moest, maarja je kan hem moeilijk thuis laten. Ben blij dat ik zo ver weg van mijn ouders woon haha, grapje hoor...
Enne geen spam tussen mijn mails helaas....
Rimke; kan me voorstellen dat je liever klachtjes hebt dan dat je helemaal niets voelt. Anders ga je vast weer denken dat het niet goed afloopt....niet doen hoor. Ik heb er het volste vertrouwen in dat het goed gaat. Enne hoef je niet naar de gyn? Heb je al met vk gebeld? wanneer mag je langs. Als ik een week overtijd ben (en pos. heb getest...) dan moet ik gelijk een afspraak met gyn maken
Charlotte; snap er ook de ballen niet van met die temp hoor. Doe ook maar wat.
Jij ook veel mailtjes? gelukkig meeste weggewerkt, maar heb er ondertussen weer wat bij. Nou ze wachten maar, kan niet alles tegelijk
Heb nu even pauze.
Ik zeg wel de hele tijd dat mijn NOD 4-1, maar dat is natuurlijk nog maar afwachten. Ben natuurlijk uitgegaan van langste cyclus ivm week overtijd, maar misschien doet mijn lichaam deze maand weer raar. Maar ga maar weer gewoon van 28 dagen uit. Heb ieniemienie pijn in tieten, voel nog wel steekjes
pff heb pauze maar iedereen lult maar tegen me aan, en snel de site sluiten als er iemand aankomt haha. Zit gelukkig in hoekje, niemand achter me of naast me, maar toch...niemand hoeft te zien dat ik op deze site zit
Net gegeten, voelde me daarna beetje misselijk...maar koppel dit niet terug ivm zw,schap hoor, denk gewoon toevallig
Vanavond gaan we makkelijk uiensoep eten. Eerst carpaccio, want hadden we nog liggen
Tot vanavond...misschien...